نتایج دوئل قبلی بین تسلا مدل S و آئودی E-Tron GT
مجموع آراء: ۱۳۲۰
آراء تسلا: ۶۶۵
آراء آئودی: ۶۵۵
پیروز دوئل: تسلا مدل S با کسب ۵۰ درصد از کل آراء

تاریخ معرفی: آوریل ۲۰۲۱
پلت‌فرم: EVA مرسدس
امتیاز از کارانددرایور: ۸.۰ از ۱۰
امتیاز از موتورترند: ۸.۱ از ۱۰
امتیاز از اتو اکسپرس: ۴.۵ از ۵.۰
فروش سال ۲۰۲۱ در آمریکا: ۴۴۳ دستگاه
فروش سه ماه اول ۲۰۲۲ در آمریکا: ۲,۰۹۱ دستگاه
فروش سال ۲۰۲۱ در اروپا: ۱,۰۲۷ دستگاه
فروش چهار ماه اول ۲۰۲۲ در اروپا: ۲,۲۱۳ دستگاه
رتبهٔ ایمنی از یوروانکپ
حفاظت از بزرگ‌سالان: ۹۶ درصد
حفاظت از کودکان: ۹۱ درصد
حفاظت از عابر پیاده: ۷۶ درصد
سیستم‌های ایمنی: ۸۰ درصد
امتیاز کلی: پنج ستاره
گارانتی: ۴ سال یا ۸۰ هزار کیلومتر
گارانتی قوای محرکه: ۴ سال یا ۸۰ هزار کیلومتر
نقاط مثبت: کابین مجلل و چشمگیر، بردی بیشتر از رقبای آلمانی، ویترینی از جدیدترین تکنولوژی‌های مرسدس بنز، سیستم فرمان گیری چرخ‌های عقب که فرمان پذیری فوق‌العاده‌ای را به همراه دارد، سواری راحت، شتاب سریع
نقاط منفی: برد کمتر نسبت به سدان‌های تسلا و لوسید، هایپراسکرین در آفتاب انعکاس نور دارد، سیستم تعلیق شناور روی جاده‌های مواج، طراحی بیرونی نه‌چندان جالب، فضای کمتر صندلی‌های عقب نسبت به S کلاس، فقدان صندوق بار جلو
چکیده: سدان EQS ترکیبی از ویژگی‌های لوکس مرسدس با توانایی‌های خودروهای الکتریکی و تکنولوژی خیره‌کننده است اما هنوز هم نمی‌توان آن را S کلاس دنیای الکتریکی‌ها دانست

تاریخ معرفی: نمایشگاه فرانکفورت ۲۰۱۹
پلت‌فرم: J1 گروه فولکس‌واگن
امتیاز از کارانددرایور: ۹.۰ از ۱۰
امتیاز از موتورترند: ۸.۰ از ۱۰
امتیاز از اتو اکسپرس: ۴.۵ از ۵.۰
فروش سال ۲۰۲۱ در آمریکا: ۹,۴۱۹ دستگاه
فروش سه ماه اول ۲۰۲۲ در آمریکا: ۱,۹۲۵ دستگاه
فروش سال ۲۰۲۱ در اروپا: ۱۶,۲۵۰ دستگاه
فروش ماه اول ۲۰۲۲ در اروپا: ۵,۹۵۰ دستگاه
رتبهٔ ایمنی از یوروانکپ
حفاظت از بزرگ‌سالان: ۸۵ درصد
حفاظت از کودکان: ۸۳ درصد
حفاظت از عابر پیاده: ۷۰ درصد
سیستم‌های ایمنی: ۷۳ درصد
امتیاز کلی: پنج ستاره
گارانتی: ۴ سال یا ۸۰ هزار کیلومتر
گارانتی قوای محرکه: ۸ سال یا ۱۶۰ هزار کیلومتر
نقاط مثبت: امکان شتاب گیری برای بارها و بارها بدون افت پرفورمنس، حفظ DNA رانندگی پورشه، قابلیت شارژ سریع، ظاهر جذابی که از یک پورشه انتظار می‌رود، کیفیت داخلی بالا، از هر نظر شبیه یک پورشه است، شتاب رعدآسا
نقاط منفی: ورود و خروج دشوار، قیمت گران، برد نه‌چندان قابل‌توجهی که به تسلا نمی‌رسد، آپشن‌های گران‌قیمت، مصرف برق بالا، صندوق بار کوچک، حس ترمز غیرطبیعی
چکیده: هرچند تایکان بیشترین برد را در کلاس خود ارائه نمی‌کند ولی در حال حاضر معیار این کلاس برای لذت و رضایت راننده محسوب می‌شود و رانندگی آن همان چیزی است که یک پورشه انتظار می‌رود
پورشه تایکان توربو S
مرسدس EQS53 AMG
این دوئل‌ها، مقایسه‌هایی برای دریافت و شناخت خودروهای برتر نیستند بلکه نظرسنجی برای شناخت خودروهای محبوب‌تر بین شما کاربران ایرانی می‌باشند؛ بنابراین با توجه به جمیع جهات، جذابیت، طراحی بدنه و کابین، برند، ویژگی‌های فنی، قیمت و مقرون‌به‌صرفه بودن و حتی تجربه کاربری، کدام خودرو را ترجیح می‌دهید؟ دلایل و معیارهای انتخاب خود را نیز لطفاً در بخش نظرات بیان فرمایید.
var pd_tags = new Array;pd_tags[“11182860-src”]=”poll-oembed-simple”;
AMANTE
ای کیو اس شاید کمی لوکس تر از تایکان باشه ولی با تمرکز بر آیرودینامیک که نتیجه اش ظاهر تخم مرغی هست و همینطور سواری راحت که طبق گفته تست کننده ها حالت شناور داره خراب کرده.
تایکان با ظاهری که داد میزنه من پورشه ام در کنار اسپرت بودن لوکس هم هست و سواری و هندلینگی در خور یک پورشه طبق تست کننده ها ولی مشکل اش برد کم نسبت به رقبا هست که یک مسئله مهمه ولی با جایگاه های شارژ و شارژ های سریع کم اهمیت تر میشه.
انتخاب من صد در صد پورشه تایکان هست.
Amin
ولی از نظر برد و راندمان ، تایکان یکی از بدترین ماشین های برقی بازار هست ، حتی نسبت به کیا و هیوندایی ضعیف تر عمل کرده
ولی در مجموع انتخابم تایکانه ، ظاهر خیلی بهتر و اسپورت تر در کنار پرفورمنس بهتر و دینامیک نزدیک به ۹۱۱
البته قیمتش کمی زیاده
Prpr
تایکان خودریی اسپرت هست و ایی کیو اس خودرویی لوکس ولی از لحاظ فنی هم تفاوت زیادی نداشتند و قیمت ایی کیو اس هم کمتر بود.پس کاملا ایی کیو اس ارزش خرید بیشتری داره .
matin
یکی فقط یه دلیل بیاره که به بنز رای بدم
BMW
طراحی داشبورد بنز
Dian
بنظرم بخش های مربوط به طراحی یه چیز سلیقه ای و کیفی هست
اونی که لوکس پسنده میره سمت بنز
اونی که اسپرت دوست داره میره سمت پورشه
اگه از نظر کمی یه برتری نسبت به بنز خواستن مثلا میشه گفت بنز از نظر برد بیشتر ، قیمت کمتر و فضای صندوق بیشتر نسبت به پورشه برتری داره
M.Kkarimi
اگه اون اختلاف ۴۰ هزار تایی نبود خیلی راحتر رای میدادم … علارقم شایستگی هاش اینقدر اختلاف قیمت اصلا جالب نیست!!
imperial
(اگه اون اختلاف ۴۰ هزار تایی نبود خیلی راحتر رای میدادم…علارقم شایستگی هاش اینقدر اختلاف قیمت اصلا جالب نیست!)
اختلاف بیش از حرف ها هست!
تایکان توربو
http://www.porsche-code.com/PPXHNWC0
تایکان توربو اس
http://www.porsche-code.com/PPVVS2X1
تازه جا برای قیمت بالاتر هم هست…خیلی بالاتر!
imperial
۲ لینک بالایی جفتش مدل توربو اس که ۲۲۰K قیمت دارن اشتباهی ۲ بار فرستادم لینک. این لینک جدیده تایکان توربو هست ۲۰۷k قیمتشه.
تایکان توربو
http://www.porsche-code.com/PPM53CP2
در کل جناب M.Kkarmi اختلاف بین این ۲ خودرو ۴۰ هزار دلار نیست اختلاف بیش از این حرفاس. نسخه فول آپشن بنز eqs حدود ۱۵۰هزار دلار هست و eqs AMGهم حدود ۱۸۰ هزاردلار،ولی تایکان توربو و توربو اس فول قیمت هاش دیگه وارد قلمرو های دیگه ای میشه.
KHAN
تایکان مثل دیگر الکتریکی ها نیس که شبیه قوطی هستن و طراحی خیلی خوبی داره که اصالتشو حفظ کرده
Si
من رای نمیدم چون هر دو شاهکار به حساب میان
وحید اسماعیل نسب
ای کیو اس واقعا قیافش دوست داشتنی نیست من تایکان رو ترجیح میدم
فرامرز
کاری به اینکه کدوم بهتره ندارم ولی:
نقاط منفی بنز دقت کنید
فضای کمتر صندلی های عقب نسبت به اس کلاس ؟
فقدان صندوق بار جلو اونم با وجود اینکه ۶۲۰ لیتر حجم صندوق عقب داره؟
دوتا سوال بوجود میاد؟
اول اینکه چرا صندلی های عقب یک ماشین برقی با یک ماشین بنزینی که طبعا زیر صندلی هاش باطری نداره مقایسه میکنید و میشه نقطه منفی؟
دوم اینکه مگه همه‌ی ماشین های برقی باید صندوق جلو داشته باشن اونم وقتی که عقب صندوق مناسبی دارن؟
شاید بنز بخاطر حفظ توازن خودرو صندوق جلو نذاشته البته شاید چون نمیدونم
بازم میگم کاری ندارم کدوم بهتره که از نظر من هردوتا خوبن اما همون دو موردی که شده نقطه منفی بنز از رقیب مستقیمش بهتره
هرچی که هست این چیزا به نظرم نقطه منفی نیستن
Alan.r
طراحی و کابین هردو رو دوست دارم ولی به نظر من کابین مرسدس تکنولوژیک تر و بهتره از نظر پرفورمنس هم پورشه یکم بهتره ولی چون این دوتا سدان های خانوادگی هستن لوکس و راحت بدون کابین مهمتره که در این مورد برتری ۱۰۰ درصد با بنزه برد بنز خیلی بیشتره و قیمتشم به طور قابل توجهی کمتره پس ۱۰۰ درصد مرسدس
مازیار
پورشه در بیشتر موارد با اختلاف کمی بهتره و در مورد طراحی با اختلاف خیلی زیادی نسبت به بنز و همه برقی ها بجز e tron که اونم در نوع خودش طراحی خوبی داره
T
این eqs جرمش با یک شاسی بلند فول سایز برابری می‌کنه لامصب
انتخابم تایکان
بچه ها بنظرتون خودرو ساز ها برنامه ای برای سبک تر کردن ماشین برقی ندارند؟ آخه خیلی سنگینن
Reza Waffen SS
بازم یه دوراهی سخت از نوع جرمنی
بهنام
پورشه تایکان انتخاب من . ظاهر مرسدس افتضاح
T
آره آقای فرامرز طرف باید مخش تاب داشته باشه بره eqs بخره بجای s کلاس!!!
بنظرم فعلا ماشین های برقی ارزش خرید ندارن چون خیلی پیشرفت نکردند و کلی معایب دارن مثل برد کم و جرم زیاد
بنظرم خودرو برقی ۱۰ یا ۲۰ سال دیگه ارزش خرید پیدا می‌کنه مثلا چه لزومی داره که بری سیلورادو برقی که فقط ۶۰۰ کیلو بار می‌تونه تو پشتش حمل کنه بخری؟ حتی ظرفیتش از پیکاپ کارون هم کمتره . هنوز خیلی جا دارن پیشرفت کنن این الکتریکی ها .وضع بنز خیلی بده پورشه خیلی بهترهه
سامان اذری
هردوتاشو بارها از نزدیک دیدم
تو المان برند مورد علاقم پورشه هست ولی بین این دوتا
انتخابم مرسدس هست
به نظرم خیلی فوق العاده هست
نمای جلوی پورشه زیاد ب دلم نمیشینه
سامان اذری
اینم تقدیم به مرسدس باز ها
نمایندگی بنز گرفتم
https://s6.uupload.ir/files/img_20211009_143624_2vxo.jpg
https://s6.uupload.ir/files/img_20211009_143803_645l.jpg
Mohammad.2005
بخوایم منطقی حساب کنیم تقریبا مساوی اند و هر کدوم برتری هایی دارند اما حسابشو کنید با بودجه بالای ۱۰۰ هزار دلار شما طراحی اصیل و پرستیژ و لذت رانندگی هم انتظار دارید . پس رای من پورشه .
و جالبی اش اینجاس که با وجود اینکه در معیار های اصلی خودرو های ev نسبت به تسلا و لوسید عقب تره اما استقبال بسیار خوبی ازش شده . به شخصه اگه می خواستم سدان برقی بخرم اول انتخابم لوسید بود ، دوم تایکان ، سوم eqs و چهارم و پنجم هم تسلا s و آئودی e Tron
Swedish Arrogant Tiger
اگه تایکان ارزون تر از eqs بود جای فکر کردن داشت ولی با ۴۰ هزار تا اختلاف و با توجه به عملکرد بهتر بنز دلیلی برای انتخاب پورشه نیست.
و جدای از اینها چیزی که عجیبه و تصمیم گیری رو پیچیده تر میکنه اینه که این دوتا بر چه اساسی باهم مقایسه میشن، صرفا چون هر و برقی هستن؟ تایکان نهایتا اندازه e class نه یه سدان فول سایز!
Mohammad.2005
چون سدان های برقی تعدادشون کمه ، برای برگزاری دوئل سایت پدال مجبوره گاهی چند تا سگمنت مختلف رو توی یه رده بندی قرار بده مثل الان و در دنیای واقعی هم مشتری های خودرو برقی چندان ابعاد و کلاس بدنه براشون مهم نیست و دنبال برد ، تکنولوژی ، شتاب و …. هستن . چند سال دیگه بهتر جا میوفته و مثل الان که اس کلاس با پانامرا مقایسه نمیشه ، تایکان هم با eqs مقایسه نخواهد شد.
GTC فقط المانی و انگلیسی و ایتالیایی
این دیگه چه بررسی بود مقایسه خودرو لوکس و اسپرت ؟ از قدیم گفتن کبوتر باکبوتر باز با باز کند پرواز
GTC فقط المانی و انگلیسی و ایتالیایی
من که میگم هردو
javadhy
اولا که مقایسه این دو خودرو کاملا خارج از منطقه
بنز تمرکز کاملش روی سطح نهایی تجمل در خودروهای برقیه
از اونور پورشه هدفش رسیدن به حس رانندگی اسپورت در خودروهای بی روح برقیه
جفتشونم توی کلاساشون به هدفشون رسیدن
بنز لوکس ترینه
و پورشه بهترین حس رانندگیو با اختلاف ارائه میده و در عین حال سریعترینه
البته‌جفتشون معایبی هم دارن مرسدس از نمای جانبی چندان زیبا نیست
تایکان هم برد خیلی پایینی داره متاسفانه
ولی بازم میگم مقایسشون اشتباست
ولی من سلیقه ای بنزو انتخاب میکنم چون خودروی کامل تریه
Clean energy (سلام فرمانده)
بشدت انتخاب سختیه
به یه تیکه میرسی میگی پورشع (طراحی) بنز قطعا (کابین) بعد میبینی عه تایکان خیلی بهتره ( شتاب و پرفورمنس) بعد میرسی به ترمز مظئن تر میشی میرسی به میرسی به برد و قیمت میبینی بنز برتره!
من با توجه به سلایق بنزو میپسندم
Elemento
هیچ کدوم انتخابم نیست چون سنگین و به درد نخورن؛ ۲/۵ تن وزن برای ماشینی به این جثه وقتی همه ی دنیا صحبت کاهش وزن و افزایش بهره وریه. هر وقت وزن سدان های الکتریکی به ۱۸۰۰ کیلو رسید خبرم کنید تا اون زمان مگر مجبور باشم که در این کلاس انتخاب کنم که در اون صورت هم انتخابم تایکانه
Yasin
با توجه به برد و حجم صندوق و قیمتشون EQS برتری داره
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.



document.getElementById( “ak_js_1” ).setAttribute( “value”, ( new Date() ).getTime() );
آیا حساب کاربری ندارید؟

source

source

توسط chaarcharkh