هیوندای تائید کرد محصول جدید هیوندای آیونیک ۵N بسیار سریع‌تر از i30 N خواهد بود و به عنوان پرچم‌دار جدید این بخش پرفورمنس عمل خواهد کرد. خودروی موردبحث تا پایان سال جاری میلادی معرفی خواهد شد و آلبرت بیرمن رئیس اسبق بخش N هیوندای که هم‌اکنون مشاور فنی این خودروساز محسوب می‌شود با مجله درایو درباره هیوندای آیونیک ۵N مصاحبه کرده و به برخی جزئیات آن اشاره داشته است. بیرمن تائید کرده است که این خودرو بسیار سریع‌تر از i30 N خواهد بود. این مدیر ارشد اظهار داشته است:
۵N چطور می‌تواند کندتر باشد؟ این خودرو قدرتی در حدود ۶۰۰ اسب بخار خواهد داشت
به گزارش پدال و به نقل از carscoops، اگرچه بیرمن به قدرت دقیق این خودرو اشاره نکرده اما می‌گوید خروجی پیشرانه‌های الکتریکی خودروی جدید هیوندای می‌تواند ۵۸۰، ۶۰۰ یا ۶۲۰ اسب بخار باشد. اعداد یاد شده تقریباً با قدرت ۵۷۷ اسب بخاری کیا EV6 GT برابری می‌کنند، خودرویی که قوای محرکه مشترکی با هیوندای آیونیک ۵N دارد. البته بیرمن می‌گوید اگرچه خودروی یاد شده سرعت بالایی خواهد داشت اما فقط روی این جنبه تمرکز نخواهد کرد. او می‌گوید:
سریع‌تر بودن اهمیتی ندارد. این خودرو روی لبخند رضایت راننده و ضربان قلب بالا تمرکز می‌کند. سؤال اصلی این است که ۵N چقدر هیجان‌انگیز است؟ تا چه میزان لبخند را روی لبان شما جاری می‌کند؟
تصاویر جاسوسی هیوندای آیونیک ۵N
یکی از دلایل اصلی سواری هیجان‌انگیز محصولات کنونی هیوندای N را می‌توان در سیستم‌های اگزوز آن‌ها و صدای تولیدی پیشرانه جست‌وجو کرد. بیرمن می‌گوید این برند کره‌ای به نوعی از صدای اسپرت و پیست در محصول الکتریکی و پرفورمنس خود استفاده خواهد کرد. او می‌افزاید:
این موضوع (افزودن صدای غیرواقعی) بزرگ‌ترین چالش ماست. سرعت زیادی وجود دارد. زمانی که من به هیوندای پیوستم گفت‌وگوهای مفصلی درباره کاهش صدا داشتیم و حالا درباره افزودن صدا به خودروهای الکتریکی صحبت می‌کنیم تا حس خوب و هیجان‌انگیزی را به راننده بدهیم. البته که صدا مهم است اما همه‌چیز نیست
برخلاف دیگر محصولات کنونی هیوندای N، خودروی آیونیک ۵N از سیستم چهار چرخ محرک سود خواهد برد و البته به گفته بیرمن دارای حالت “دریفت” نیز خواهد بود.
حاج علی
این ماشین خیلی اینده خوبی داره در مقال رقیب های هم رده خودش فقط الان این پژو ۴۰۵ سوار ها و روا سال سوار ها میان شروع میکنن از usb و اتیش سوزی چون واقعا مشخصه کمبود دارن البته هرچی هم بگین حدود ۵ یا ۶ نفر هستین،که اونم هیچ فرقی نداره فقط به کمپین کمبود سواران میتونم بگم اضافه میشین هیچی از این برند ها کاسته نمیشه راه حل این مشکل هم یدونه ریموت هیوندای یا کیا بگیرین بندازین روی کلید روا سالتون شاید کمی فرق کنه براتون
بهراد
من نمیدونم چرا این کره ای فن ها و ژاپنی فن ها باهم مشکل دارن. بابا هردوتاشون خودروسازای خوبین. اصلا جدیدا طوری شده ادم پدالو باز میکنه همش انتظار بحث های بچگانه این کره ای فنا و ژاپنی فنارو داره‌.
Humer
کاربر بهراد یک کاربر جدیدی اومده باطل بحث رو رواج میده
من خودم کره ای فنم ولی دیدم فایده نداره بحث کردن بهمین دلیل ول کردم
یک کاربر مثلا کره فن هم بود که کاشکی فعالیتشون کمتر شه
نمدونم یه کسانی فکر میکنند اینجا مثل محله خودشون هست
بابا اینجا یک سایت عمومی هست
Humer
والا من ۲۵ سالمه
دومندش من چرا باید اکانت های جدید بزنم
بحث کردن با شما هیچ فایده ای نداره حالش هم ندارم هی بحث کنم
مثل اینکه شما زمان دارید
Humer
👍👍👍👍👍👍
هیچکس
خودت فهمیدی چی گفتی؟
mr-naftalin-az-roghan-abad-70
چیزه جالبی نیست.
mr-naftalin-az-roghan-abad-70
کره ای فنا چقدر سرسختن 😂😂😂
هیچکس
mr-naftalin-az-roghan-abad-70
چیزه؟
Royal Driver UK 70
@هیچکس.یعنی چیزی نیست که جالب باشه
JDM lover
منم خیلی خوشم نیومد
چیز خیلی خاصی توش دیده نمیشه
Opinion
دقیقا،خاص یعنی اینکه جای ۴ چرخ،٣ چرخ داشته باشه و یکی موقع حرکت خارج بشه،اینکه مثل همه الکتریکی ها ۴ چرخ داره خاص نیست
خاص سازی مخصوص jdm
پیام
عالی
4wheeled
ایونیک ۵ عالیه،فروش خیلی خوبی داشته بخاطر طراحی جالب و فنی و کیفیت خیلی خوبش
ثابت شدس
Erfan
این هیوندای واقعا دوست داشتنیه
Amir
اینکه در آیونیک N که پرفورمنس هست میخوان صدای اسپرت ایجاد کنند عالیه البته اگه موفق بشن
پدرام
طراحی اش باحاله اما اون خط مورب روی در خیلی تو ذوق می زنه به نظرم اضافی هست تو دیزاینش
ilia2008
از بقیه سری ایونیک طراحی بهتری داره
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.



document.getElementById( “ak_js_1” ).setAttribute( “value”, ( new Date() ).getTime() );
آیا حساب کاربری ندارید؟

source

source

توسط chaarcharkh