یک سایت دیگر با وردپرس فارسی
بازاریابی برای محصولات و خدمات یکی از مهم ترین کار هایی است که هر شرکت استارت آپی ای باید آن را انجام دهد. یکی از رایج ترین راه ها برای بازاریابی، تولید محتواست. تولید محتوا کار چندان سختی نیست اما ساده هم نیست. به همین دلیل ما در این مقاله درمورد تمامی نکاتی که لازم است در رابطه با تولید محتوای استارت آپ بدانید توضیح داده ایم.
تولید محتوا چه برای کسب و کار های بزرگ و چه برای کسب و کار نوپا روشی مقرون به صرفه برای ایجاد آگاهی از برند و تبلیغات است. تولید محتوای ارگانیگ مانند پست وبلاگ ها، راهنما ها و ویدیو های مختلف می توانند تاثیر طولانی مدت و مثبتی برای سایت و برند داشته باشند. اگر محتوای خوبی تولید کنید و آن را همیشه سبز نگه دارید، می توانید تا سال ها از آن محتوا ترافیک جذب کنید.
تلاش های مرتبط با تبلیغات پولی مانند جستجوی هدفمند و تبلیغات اجتماعی نیز می توانند راهی عالی برای جذب مخاطب باشند؛ اما همه این موارد راه حلی کوتاه مدت هستند. به همین دلیل است که تولید محتوای استارت آپ تا این حد اهمیت دارد.
تولید محتوای مفید به شما کمک می کند تا:
قبل از اینکه شروع به تولید محتوای استارت آپ کنید، حتما باید مطمئن شوید که ساختار مطمئنی دارید و می توانید محتوای خود را به راحتی منتشر کنید. برای این کار لازم است که مدیر عامل، سرمایه گذاران و هیئت مدیره منابع مورد نیاز تولید محتوا را در اختیار شما بگذارند.
برای اینکه بتوانید محتوا تولید کنید، باید صادق و شفاف باشید. مزایای تولید محتوا را شرح دهید و نشان دهید که چگونه برای موفقیت های خود اقدام می کنید. همچنین نباید وعده هایی بدهید که نتوانید به آن ها عمل کنید.
برای تولید محتوای استارت آپ باید توجه داشته باشید که کسب و کاری که برای آن تولید محتوا انجام می دهید، چه نوع کسب و کسب و کاری است. برای مثال اگر استارت آپ در یک حوزه خیلی خاص کار می کند که کلمات کلیدی مرتبط با آن حجم جستجوی کمی دارند، باید این مورد را با مدیر کسب و کار در میان بگذارید.
برای این مدل کسب و کار ها باید استراتژی مشخصی داشت. شما می توانید پس از برقراری ارتباط با تیم فروش و مشتریان خود به درک کلی از کسب و کار برسید و استراتژی هایی را ایجاد کنید که بتواند باعث پیشرفت کسب و کار شود.
همچنین برای تولید محتوای استارت آپ باید تمامی منابع ضروری را آماده کنید. این را به یاد داشته باشید تنها زمانی محتوای تولید شده اثر بخشی خواهد داشت که شما بستری مناسب برای انتشار آن داشته باشید. اکثر شرکت هایی که بدون در نظر گرفتن این موارد محتوا تولید می کنند، فقط منابع خود را هدر می دهند.
برای اینکه بتوانید محتوای خود را منتشر کنید، باید یک سایت بهینه با تعداد صفحات لازم داشته باشید. همچنین شما باید به CTA سایت نیز اهمیت زیادی بدهید. علاوه بر این ها شما باید پس از تولید محتوا بتوانید سرنخ های لازم را دریافت کنید.
قبل از اینکه شروع به تولید محتوای استارت آپ کنید، باید دقیق مشخص کنید که در چه موقعیتی قرار گرفته اید.
بعد از اینکه توانستید موقعیت خود را مشخص کنید، باید اهدف خود را تعیین کنید. ببینید که برای تولید محتوای استارت آپ باید چه کار هایی انجام دهید و برای این کار چقدر زمان دارید. همچنین باید شاخص ها و معیار های کلیدی را هم در نظر بگیرید.
تولید محتوا راهی مقرون به صرفه و بسیار خوب برای ایجاد آگاهی از برند و بازاریابی است. تولید محتوا به خصوص برای کسب و کار های استارت آپ که معمولا بودجه محدودی دارند کار چندان ساده ای نیست. به همین دلیل ما در این مقاله درمورد چگونگی تولید محتوای استارت آپ توضیح دادیم و به نکاتی لازم است در این زمینه دقت کنیم اشاره کردیم.
info@bizzone.ir آدرس ایمیل
02191004425
تیم تخصصی بیزون متشکل از افرادی است که دقیقا متناسب با اهداف شما دیجیتال مارکتینگ کسب و کارتان را به عهده می گیرد. مهم نیست کجای مسیر قرار دارید، همیشه راهی برای پیشرفت هست.
تمامی حقوق مادی و معنوی این وبسایت متعلق به گروه دیجیتال مارکتینگ بیزون می باشد.
source
یک سایت دیگر با وردپرس فارسی
با افتخار قدرت گرفته از WordPress | Theme: Newsup by Themeansar.