آلبرت بیرمن مدیر اسبق بخش N هیوندای اعلام کرد این خودروساز کره‌ای در حال توسعه یک سوپرکار پیشرانه وسط برای قرارگیری در بالاترین جایگاه بین محصولات بوده است. پس از معرفی کانسپت هیوندای N ویژن ۷۴ و صدور مجوز برای تست آن توسط تاپ گیر، بیرمن اظهار داشت سوپرکاری که این برند در نظر داشت می‌توانست محصولی بسیار خاص باشد.
او می‌گوید:
ما در حال کار روی سوپرکار بخش N بودیم.
بیرمن خاطرنشان می‌سازد این خودرو از شاسی فیبر کربنی و طراحی پیشرانه وسط برخوردار بود و می‌توانست به عنوان پاسخ هیوندای به هوندا NSX تلقی شود. این مدیر باتجربه می‌افزاید:
ما برنامه‌هایی برای نصب یک پیشرانه بنزینی با یا بدون دستیار هیبریدی داشتیم و حتی درصورتی‌که چراغ سبز دریافت می‌شد احتمال استفاده از قوای محرکه هیدروژنی سلول سوختی نیز وجود داشت.
هیوندای نامی برای این سوپرکار پیشرانه وسط انتخاب نکرد و از نام ساده “خودروی رئیس” برای آن استفاده کرد. اگرچه به نظر می‌رسد این خودرو از تمامی معیارهای لازم برای موفقیت برخوردار بود اما بیرمن می‌گوید مدیران هیوندای تصمیم گرفتند این خودرو تولید نشود. او می‌گوید:
مشکل ما وجود خودرویی بود که قیمتی بالاتر از ۱۵۰ هزار دلار داشت و در آن زمان تصور می‌شد هیوندای نمی‌تواند چنین قیمتی داشته باشد.
اگرچه شنیدن این خبر ناامید کننده است اما بیرمن تصریح می‌کند هیوندای احتمالاً تصمیم درستی در تأسیس برند پرفورمنس N و تولید محصولات ارزان‌تر و در دسترس تر همچون i20 N، i30 N و کنا N گرفته است. به گزارش پدال و به نقل از carscoops، نکته جالب اینکه این اولین باری نیست که بیرمن یک خودروساز را به تولید یک سوپرکار جدید ترغیب می‌کند. او در زمان سکان‌داری بخش M بی ام و نیز به طراحی سوپرکاری پیشرانه وسط برای باواریا کمک کرده بود اما هیئت‌مدیره بی ام و اعلام کردند تنها فقط یک خودروی پیشرانه وسط می‌تواند توسط این برند تولید شود و آن‌هم i8 هیبرید بود.
ehsan.fa
عجب شغل باحالی تولید سوپر کار
کرگدن باواریا
بهترین و موفق ترین سگمنت کره ایی ها همون کراس اوور هاش هست ، اسپورتیج، سورنتو سانتافه gdi … نسبت به قیمت اپشن های رفاهی خوبی دارن.
به نظرم نباید پاشو فراتر از این بزاره چون بوی شکست سنگینی به مشامم میرسه !
چه سوپر اسپورت ؛ ابر خودرو حتی افرود.
4wheeled
اگه به حرف تو بود که الان کره ای ها برند لوکس تولید نمیکردن که تو تمام مقایسه ها و مجلات از رقبای ژاپنی بهتر باشن! مقایسه جی وی ٧٠ و ان ایکس یادته که 🤣
زشته پشت اسم آلمانی قایم بشه! مگه میشه یکی حتی جرات نکنه بگه طرفدار چه برندیه!
کرگدن باواریا
من موندم چرا اسمت ۴wd عه🙂 دیگه همه میدونن اون برچسب نوشته رو کره ایی ها پوچه ؛ خودمون کره ایی سوار میشیم ولی چه اشکالی داره از برند و سگمنتها ی مورد علاقم پروفایل بزارم ؟ من عاشق x6 ام !
پورشه❤
من یه آلمانی فن ‌.ژاپنی فن هستم حالم از هرچی کره آیه به هم میخوره
ژاپن=لایک
آلمان=لایک
کره=دیس لایک
کیان
آخه همون کراس اوور ها هم همیشه دارن گل کاری میکنن !!!
https://www.pedal.ir/kia/kia-sorento-sportage-recall-fire/
بنظرم ماشین سازی و بذارن کنار برن تو کار تسلیحات و حریق بیشتر نتیجه میگیرن
holbay با کاربرات ۴ دهنه
کرگدن باواریا باواریا فقط یه کرگدن داره اون هم کرگدن اسباب بازی پلاستیک خشک بی کیفیت بی م و هست
4wheeled
خیلی حیف شد،طراحی خیلی جالبی داشت،واقعا خاص بود طراحیش،باید واس قیمتش هم یه کاری میکردن
بهراد
اره واقعا. جدا ار بحث فنی و اینا ظاهرش جالب بود. یه ترکیبی از سنت و مدرنیته بود.
TML BN
به‌جز قیافه اگر میگرفت وضعیت هیوندای از این و به اون ور میشد
Alan.r
یه کپی کامل از DMC
Royal Driver UK 70
دقیقا خواستم بگم. دلورین بدبخت😂
M
از دلورین کپی نشده
این ماشین رو با الهام از hyundai pony ساختن که به نوعی اولین ماشین صادراتی هیوندایی بوده
ولی هم دلورین و هم پونی رو ایتال دیزاین اسکچش رو زدن
از لحاظ تاریخی هم این محصول هیوندایی در نوع خودش جالبه چون هیوندایی سال ۱۹۷۴ اقای Sir George Henry Turnbull رو از بریتیش لیلاند میاره به عنوان مدیر ارشد و این اقا چند نفر دیگه رو میاره در هیوندایی که بارز ترینشون John Crosthwaite بود که ریس بخش توسعه شاسی هیوندایی شد و قبل از اون هم مسول توسعه شاسسی های فرمول یک brm و لوتوس تو فرمول یک و ایندی ۵۰۰.
در ۱۹۷۷ قراردادش با هیوندایی تموم میشه و میاد ایران برای همکاری با ایرانخودرو جهت تولید پیکان (Rootes Arrow) در یک قرارداد ۲ ساله
دو نکته اینجا وجود داره
اول اینکه کره ای ها زودتر از ما خودروسازی رو شروع کردن نه ما
دوم اینکه پیشرفت کره ای ها در حدی بوده که الان پنجمین خودروساز جهان هسند سبد محصولات متنوع دارند قهرمان رالی جهانی میشن ماشین های اسپرت تولید میکنن در ژاپن آلمان آمریکا مرکز تحقیق و توسعه دارند
و شاید همه اینها به خاطر مدیریت درست و به کار گرفتن سرآمد های خودروسازی در زیر برند های خودشون باشه
Luc Donckerwolke, former design director of Volkswagen subsidiaries Bentley, Lamborghini and Audi, is chief creative officer
Claudia Marquez, former senior director of sales operations at Infiniti, is chief operating officer of Genesis North America
Markus Henne, former vice-president at Mercedes-Benz, is CEO of Genesis Motor
Sang-Yup Lee, former designer of the Bentley Continental GT and C-6 Chevrolet Corvette, is head of design
Filippo Perini, former Lamborghini head of design, is chief designer
Albert Biermann, former head of the BMW M performance division, oversees tuning and performance as executive vice president of performance development and high performance vehicles
Fayez Rahman, former development leader at BMW, is vice-president of architecture development
Andrea Jensen, former designer at Škoda and Volkswagen, heads colour and trim.
البته ما ایرانی ها تنها کاری که میتونیم بکنیم دادن نظرات متعصبانه هست بدون داشتن هیچ دانشی چونکه هر محصولی که الان تولید میشه تحت تاثیر world chain supply هست و چیزی تحت عنوان ماشین ژاپنی و کره ای وجود نداره
و این واژه ژاپنی و ی موی تویوتا و … تو ایران هنوز خریدار داره و جای تعجب نداره چون ۹۹ درصد ایرانی ها سوار ماشین هایی تحت عنوان ماشین ملی میشن(که طراحیش برای انگلستان , پلتفرم موتور و گیربکس فرانسوی و خط مونتاژش هم که برای کره هست)!
در حالی که نه امریکا المان کره و ژاپن همچنین اسم هایی رو صنعت خودروسازی خودشون نمیذارن چون
تیم فرمول یک مرسدس بنز در Northamptonshire هست
موتور فرمول یک هوندا در بریکستول انگلستان تولید میشه. همین تایپ ار و nsx در اویاهو مراحل تحقیق و توسعه و مونتاژ خودش رو گذرونده
ماشین لمانز و رالی تویوتا در لمان ساخته میشه
فراری از تونل باد تویوتا در کلن المان استفاده میکنه
ماشین های رالی و تورینگ هیوندایی در المان ساخته میشه
ولی ما هنوز دنبال موی گندیده فلان خودروسازی و ی پپیچ فلان می ارزه به کل بهمان هستیم
۹۱۱
طراحی خوبی داره اما…..‌
TML BN
ادعای ژاپنی ها رو درنیار برا من داش😂😂
Si
آخه کل شرکت هیوندا در حد یه لاستیک nsx افسانه ای هست؟
محسن
نه خب قطعا خیلی بیشتر از یک لاستیکش هست اما کل برند هوندا اندازه یک لاستیک النترا هم نیست
Nsx هیچوقت افسانه نبود متاسفانه،همیشه حکم اینارو داشت که وقتی توی درگ ماشین کم میاوردن اینم میاوردن أضاف میکردن تهشم اخر شد همیشه
مهدی
ظاهرش فوق العاده بود
R@min
کیا هیوندای نه موتور بنزینی مناسب نه توان و تجربه فنی و از همون اولم مشخص بود اتفاقی نمی افته.
برای ساخت یه سوپراسپرت یا محصول پیست محور تجارب مسابقات موتوراسپرت خیلی تاثیرگذار و مهم هست.
PRPR
طراحی چراغای پیکسلی بنظرم زیاد جالب نیست چون ظاهر ماشینو شبیه طراحی های مفهومی نشون میده.
Royal Driver UK 70
چراغای پیکسلیش اسکی هست. برو چراغای پیکسلیه دلورین هم ببین. نمای بغلشونم ببین. دیتیل هم نگاه کن.
datsun
کاملا شبیه dmc بدون تغییر خاصی
Payfast
چقد پررو، شما خودتونو پاره کنید شاید بتونید از میتسوبیشی لنسر اوو بهتر باشید
سامورايي
موافقم،معلومه که نمیتونن مثل میتسوبیشی باشن،خیلی حرفه که یک برندی این همه سال تولید داشته باشه بعد وضعیتش این باشه و برای سلامتی و سرگرمی ماشین تولید کنه.کیا هیوندا نصف میتسوبیشی قدمت دارن امسال چهارمین گروه تولید شدن از لحاظ فروش.جوایز اپتیما هم به تنهایی از کل تاریخ میتسوبیشی بیشتره
سامورایی هم سامورایی های قدیم
“خطر برخورد چرخ و تایر”
Amir
وقتی اسمتو کامنتتو با هم دیدم:/
Amir
من فن شرکت خاصی نیستم ولی انصافا هیوندای کارش درسته با قدمت کمش تونسته قد علم کنه جلو بقیه شرکتا حالا کاری ندارم که یه لاستیک هوندا به این می‌ارزه یا نه چون تولید نشده و نمیشه نظر داد
بی خیال اسم
😂😂😂
هوندا ان اس ایکس شوخی نیست
هرچند جا داشت الانم عملکردش بهتره باشه با این همه پیچیدگی
ولی بازم کره ای ها توان رقابت با سوپر اسپورت های ژاپنی رو ندارن
BMW
قیافه خوبی داره
MASOUD 0099
واقعاً هیوندای عالیه همه چیزش زیباست 👌
sina
باس یکی بهش میگفت داش اون کمپانی ای که NSX رو میسازه موتورسازی هست که داره قهرمان فرمول یک و موتور جی پی میشه، الکی نیست که.
شما همون تو رده اقتصادی اینا رقابت کن که توش خوبی.
ناشناس
ظاهر خوبی داره، هم کلاسیک هم مدرن و برای همین اگه تولید می‌شد عالی می‌شد ولی حیف که وارد خط تولید نمیشه 😔😔😔😔
holbay با کاربرات ۴ دهنه
عجب ماشینینیه این خیلی خفنی عجب چیزیه خیلی خاصه ارزش این بیشتر از ای ام جی جی تی و کوروت هست آقا شاهین ممنون
صادق
شبیه چلنجر است
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.



document.getElementById( “ak_js_1” ).setAttribute( “value”, ( new Date() ).getTime() );
آیا حساب کاربری ندارید؟

source

source

توسط chaarcharkh