یک سایت دیگر با وردپرس فارسی
یک سایت دیگر با وردپرس فارسی
شورلت سال گذشته نسخهٔ فیس‌لیفت سیلورادو را معرفی کرد حالا سراغ نسخهٔ سنگین یا HD آن رفته است. این پیکاپ سنگین که قرار است در سه‌ماههٔ نخست سال آینده راهی بازار شود، به‌روزرسانی‌های گسترده‌ای را تجربه کرده است که از بیرون با چراغ‌های جلوی جدید و دی‌لایت‌های C شکل برجسته آغاز می‌شود. همچنین چراغ‌های عقب هم بروز شده و حالا قابلیت نورپردازی متحرک را پیدا کرده‌اند که به مالک خوش‌آمد می‌گوید یا با او خداحافظی می‌کند.

جلوپنجرهٔ جدید، سپر جلوی تهاجمی‌تر، چراغ‌های مه شکن عمودی، نوشتهٔ CHEVROLET روی کاپوت، رینگ‌های جدید و رنگ‌های جدید هم از دیگر تغییرات بیرونی سیلورادو HD مدل ۲۰۲۴ هستند. شورلت همچنین وعدۀ ارائهٔ نسخهٔ کاملاً جدید ZR2 را هم برای این پیکاپ سنگین داده است. مشخصات این نسخه بعداً اعلام خواهد شد اما به‌احتمال‌زیاد دنباله‌روی نسخهٔ آفرودی سیلورادو ۱۵۰۰ ZR2 خواهد بود. این شرکت همچنین نسخهٔ جدیدی بنام میدنایت ادیشن را هم برای سیلورادو HD ارائه کرده که بر اساس تیپ پرچم‌دار «های کانتری» ساخته شده و به جلوپنجرهٔ کرومی مشکی، نشان‌های مشکی‌رنگ، پله رکاب‌های برقی و رینگ‌های ۲۰ یا ۲۲ اینچی مشکی براق مجهز است.

تغییرات بزرگ‌تر سیلورادو HD مدل ۲۰۲۴ اما در داخل آن رخ داده است زیرا حالا تیپ‌های LT و بالاتر از کابین کاملاً جدیدی با طراحی مدرن، متریال باکیفیت‌تر و تکنولوژی‌های پیشرفته بهره می‌برند. طراحی اینجا مشابه سیلورادو ۱۵۰۰ بوده و به صفحه آمپر دیجیتالی ۱۲.۳ اینچی جدید و نمایشگر اطلاعاتی-سرگرمی بزرگ‌تر ۱۳.۴ اینچی مجهز شده است. داشبورد مدرن، پانل دکمه‌های باکیفیت‌تر و کنسول مرکزی بروز شده با شارژر بی‌سیم گوشی‌های هوشمند هم از دیگر ویژگی‌های داخلی این پیکاپ بزرگ هستند. تیپ «های کانتری» به‌عنوان نسخهٔ لوکس و پرچم‌دار خانوادهٔ سیلورادو HD نیز در داخل از تودوزی چرمی، تزئینات چوبی و سیستم صوتی Bose با هفت بلندگو بهره می‌برد.

زیر کاپوت، پیشرانهٔ بنزینی نسبت به قبل تغییری نداشته و همچنان شاهد ارائهٔ همان موتور ۶.۶ لیتری V8 با ۴۰۰ اسب بخار قدرت و ۶۲۸ نیوتن متر گشتاور هستیم ولی موتور ۶.۶ لیتری دیزلی دورامکس به توربوشارژر جدید مجهز شده و فرایند احتراق آن بهبود پیدا کرده است. به لطف این تغییرات، خروجی موتور حالا به ۴۷۰ اسب بخار قدرت و ۱۳۲۰ نیوتن متر گشتاور رسیده که ۲۵ اسب بخار و ۸۸ نیوتن متر نسبت به قبل بیشتر شده است؛ اما علاوه بر افزایش خروجی، تولید گشتاور دور پایین موتور هم ۲۵ درصد افزایش یافته که عملکرد سرعت پایین پیکاپ خصوصاً هنگام یدک کشی کمک می‌کند.

همچنین هردو پیشرانه حالا به یک گیربکس ۱۰ سرعتهٔ اتوماتیک آلیسون متصل شده‌اند که این تغییر چند مزیت مثل فاصلهٔ کمتر بین دنده‌ها و کنترل بهتر ترمز موتور را به دنبال خواهد داشت؛ اما مهم‌تر از همهٔ این‌ها، افزایش وزن ناخالص ترکیبی آن از ۱۰,۹۰۰ کیلوگرم به ۱۱,۸۰۰ کیلوگرم است. در همین حال، به لطف چند تکنولوژی جدید و پیشرفته، یدک کشی با این پیکاپ آسان‌تر خواهد شد. یکی از این موارد کروز کنترل تطبیقی با پشتیبانی از تریلر است که ضریب درگ بیشتر و افزایش مسافت توقف هنگام اتصال تریلر را در نظر می‌گیرد.
سیستم هشدار نقاط کور جانبی تریلر، تکنولوژی تریلر شفاف برای سهولت اتصال تریلر به چرخ پنجم و سیستم هشدار تجاوز وزن پیکاپ و تریلر از وزن ترکیبی ناخالص هم از دیگر تکنولوژی‌های یدک کشی سیلورادو HD مدل ۲۰۲۴ هستند. همچنین حالا برای تمام تیپ‌های سیلورادو ۲۵۰۰HD یک پکیج یدک کشی قابل سفارش است که حداکثر ظرفیت بکسل را با پیشرانهٔ دورامکس به ۱۰,۲۰۰ کیلوگرم افزایش می‌دهد اما حتی اگر این هم کافی نباشد، خریداران می‌توانند سراغ سیلورادو ۳۵۰۰HD با ظرفیت یدک کشی ۱۶,۳۰۰ کیلوگرم بروند.

AHMADREZA
فقط آینه بغلش 🤤

حالا اگه ایران بود بعد از فاکتور کردن ۱۰ میلیون دلار برای این فیس لیفت اسمشم میذاشتن سیلورادو ۲ پلاس
بهراد
” سیلورادو ۲ پلاس توربو اس ۷ دنده اتوماتیک “
۹۱۱
نه میشد سیلورادو پرو مکس پلاس توربو ۲
ولی جدای شوخی خیلی قلدر شده. ولی اون چراغ جلو بنظرم خیلی خوب نشده.
viper2
واقعا نمیدونم از چی باید تعریف کنم از لاستیکش از رینگش از داخلش از راهنمای رو اینش از ارم خفنش از چیش تعریف کنم؟؟؟؟
خطاب به سیلورادو .
تا تو نگاه میکنی کار من آه کردن است ای به فدای چشم تو این چه نگاه کردن است؟
زنده باد جنرال موتورز اعظم .
viper2
جی ام اصلا و ابدا برای نوستالژی بازان خلیج فارس کم نمیزاره . فقط عشق اون جلو پنجره استیلش و اون انتن روی اینش و اون راهنمایی نارنجیشم . اگه این سه تا مخصوصا انتن و راهنمای نارنجی نبود دیگه سیلورادویی نبود ✈😴
احمدرضا
عجب غول بی شاخ و دمیه
بهراد
یه پا هیولاست
AMD
برای چی توی خارج از ظرفیت کابین ماشین استفاده زیادی نمیکنن و بیشتر از تریلر و یدک کشی استفاده میکنن ؟.
mostang
O my god
mostang
خخخخخخخخخخخخخخخیلی خفن شده
mostang
رم آماده باش که شورلت داره میاد ….
viper2
الان با این ظاهر و با این تجهیزات با این قدرت من به رم ترجیحش میدم اما موتور رم هنوز از این بهتره .
mostang
آره موافقم موتور رم قوی تره
viper2
بحث فقط قوی بودن نیست . بحث دوام و کارایی یه موتوره . دوام موتور کامینز و تعمیرات راحت ترش باعث میشه خیلی از خریداران جذب بشن . در ضمن بزرگترین کارخونه دیزل ساز همین کامینز هست موتور از ۱ لیتری داره تا ۹۵ لیتری . خودش خوب میدونه باید چه موتوری رو کجا بذاره . البته اینم توجه داشته باشین که من نمیگم دورومکس بده نه دورومکس عالیه چون قطعا جی ام هم موتور ساز قهاریه . و توی بعضی موارد به کارکرد بالای ۱ میلیون کیلومتر رسیده بدون هیچ گونه تعمیر . توی همین پدال هم مطلبش نوشته شده بود که یه سیلورادو ۲۰۰۷ با کارکرد ۱.۶ میلیون کیلومتر فقط انژکتور ها عوض شده بود و موتور پلمپ بود .
viper2
و بحث جالبی که توی موتور های دیزل پیکاپ های امریکایی هست علی رغم اینکه این موتور ها پوشراد هستن به وسیله یه بازو که دو طرفش به فنر سوپاپ ها میرسه ، سر هر سیلندر ۴ سوپاپ دارن . اما خب توی بنزینی ها به دلیل اینکه دور موتور بسیار بالایی دارن امکان استفاده از این ساختار وجود نداره و مجبورن دو سوپاپ باشن .
mostang
یه چیزی دندش کجاست ؟
viper2
دنده فرمونیه . به این صورت که پشت فرمون تو عکس هم هست . یه دسته هست . بعد توی امپر نشون میده الان دنده چندی . اول ار هست بالا ببری میشه پی بالا ببری میشه ان بالا ببری میشه d بالا ببری میشه ۱ و ۲ و ۳ ینی میشه دنده دستی . البته ین چیزی که میگم توی تاهو ۲۰۱۲ بود . اینم احتمال زیاد همینجوریه .
mostang
Viper2 بابت توضیحاتی که دادی خیلی ممنونم و اینکه وقت گذاشتی 🙏🙏🙏⚘
viper2
خواهش میکنم . قابلی نداره.
amirmohammad
هیولای واقعی خودشه
viper2
با افتخار کلاهم رو بر میدارم و میگم GM for ever
Reza Waffen SS
ابهت داره می‌باره ازش 💪
mostang
Viper2 بابت توضیحاتی که دادی خیلی ممنونم و اینکه وقت گذاشتی 🙏🙏🙏⚘
mostang
Viper2 لطف داری
و توضیحاتون در مورد موتور ماشین کاملا واضح و کامل بود
🙏🙏🙏🙏
viper2
خواهش میکنم . اراداتمند تمام امریکایی بازا .
mostang
من هم عاشق ماشین آمریکایی هستم مخصوصا ماسل کار ها
موستانگ ، چلنجر ، کامارو ، وایبر…..
Royal Driver UK 70
عجب چیزیه ایولا، ترسناکتر شده
RaptorR
چه غول بی شاخ و دمیه
البته فورد یه چیز دیگست
Alan.r
واقعا آمریکایی ها بهترین پیکاپ هارو می‌سازن
هم خیلی قوی و با ابهت هستن و هم لوکس و راحتن
دیگه آدم از یه پیکاپ چی می‌خواد؟
Reza
هرکول که میگن اینه نه چیزه دیگه 👏👍
علی
کنسول وسط رو عشقه
مهردادکمال
با این همه گشتاور انگار میخواد یه کوه رو بکِشه
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.







آیا حساب کاربری ندارید؟
source
سئو سایت
یک سایت دیگر با وردپرس فارسی
با افتخار قدرت گرفته از WordPress | Theme: Newsup by Themeansar.
source

یک سایت دیگر با وردپرس فارسی
با افتخار قدرت گرفته از WordPress | Theme: Newsup by Themeansar.

source

توسط chaarcharkh