برابوس قبلاً جادوی خود را روی جدیدترین نسل مرسدس بنز S کلاس بکار برده اما حالا نوبت به مایباخ S کلاس رسیده است. این اولین باری خواهد بود که تیونر مشهور مرسدس دست روی مدل لوکستر مایباخ میگذارد. پروژه جدید برابوس ۶۰۰ مسترپیس نام دارد و بر اساس مدل S580 4Matic با پیشرانه ۸ سیلندر شکل میگیرد. نکته عجیب اینکه پوشش ارزانقیمت پیشرانه لوگوی کمپانی را به همراه دو لوگوی بزرگ V12 نشان میدهد. این در حالی است که لوگوی یاد شده برای مدل پرچمدار S680 بکار میرود.
این سدان لوکس و مخوف از کیت بدنه ملایم برابوس با قطعات فیبر کربنی سود میبرد و میتوان آنها را با طرح مات یا براق سفارش داد. تکمیل کننده این قطعات نیز عناصر کرومی تیره خواهند بود. برابوس میگوید این قطعات افترمارکتی تنها برای زیبایی نیستند زیرا نقشی عملکردی دارند. برای مثال اسپویلر لبهای جلو در تونل باد توسعه یافته تا لیفت اکسل جلو را کاهش داده و جریان هوا را به سمت ترمزهای جلو و رادیاتورها هدایت کند.
برابوس مایباخ S کلاس در بخش عقب از دیفیوزر کربنی و خروجیهای اگزوز جدید سود میبرد. این سدان لوکس به رینگهای شناخته شده مونوبلاک با ابعاد ۲۲ اینچی که ظاهر کروم تیره دارند مجهز شده است. رینگهای جدید را لاستیکهای فربه پیرلی پی زیرو در آغوش میگیرند. مهندسان برابوس همچنین با دستکاری سیستم تعلیق بادی خودرو اقدام به کاهش ۲۰ میلیمتری ارتفاع آن کردهاند.
به گزارش پدال و به نقل از موتور وان، همانطور که نام برابوس مایباخ S کلاس نشان میدهد، ۶۰۰ مسترپیس به پیشرانه ۸ سیلندر توئین توربو با قدرت ۶۰۰ اسب بخار مجهز است. با وجود گشتاور ۸۰۰ نیوتون متری، این مایباخ ارتقا یافته هماکنون میتواند در عرض ۴.۵ ثانیه از سکون به سرعت ۱۰۰ کیلومتر در ساعت برسد. حداکثر سرعت خودرو نیز به ۲۵۰ کیلومتر در ساعت محدود خواهد بود. اما آنچه واقعاً باعث جلبتوجه میشود کابین این مایباخ S کلاس است که پر از چرم اعلا و تریم فیروزهای است. این تریم روی کفپوشها و پوشش داخلی سقف نیز بکار رفته و از طرفی تریم فیبر کربن نیز وجود دارد. البته از نظر سفارشیسازی کابین هیچ محدودیتی وجود ندارد و برابوس هر مدل را دقیقاً بر اساس نظر و سلیقه خریدار میسازد.
Taha Malek
گل بود به سبزه نیز آراسته شد ساخته شده واسه بنز و برابوس
࿗
مثل منصوری تو دوزی رو داده به اسپرتی سر کوچه که کارش تو دوزی نیسان آبی با رنگ های جیغه
HR3
روزی که گفتم بهترین تیونرهای دنیا سال ها از منصوری عقب هستن واس اینه( کلی هم دیس دادن )
محمدرضا
کلا اینجا همه میخوان دیس کنن بقیه هم هیترن خودتو اذیت نکن
aMiRsHaYaN
خیلی خوبه ها
ولی من طرفدار رنگ آبی توش نیستم خیلی جلفه
من بیشتر سفید و کرم و سیاه دوست دارم با تزیینات چوبی
Achtung
بنز باید توش یا مشکی باشه یا سفید
علی جردن
فرمان رنگی یه چیز دیگه است
کابینش خیلی شبیه منصوری شده قبول داربن یا چی
حمید
رنگ فیروزه ای خوراک تیونینگ های منصوریه فکنم از اون مشورت گرفتن
hitman
به قول اون پیرمرد: ما اینجا گوشواره نداریم(منصوری) خیلیم عالی
پدرام
کابین رو دیدم یاد دیزاین های منصوری افتادم که انگار رو همه چی یه اسپری رنگ کشیده
اگه کابین رو ترکیبی دو رنگ یا چند رنگ کار می کرد جذاب تر بود این طور خیلی زود خسته کننده دمده میشه
MASOUD 0099
قشنگ شده ولی صندوق ش خیلی کوچک ه
۹۱۱
داخلشو دیدم یاد منصوری افتادم…
ولی کلی خیلی عالی شده
امیرحسین
دونسل قبلش قشنگتره
ماشین باز
صد رحمت به منصوری خودمون
Royal Driver UK 70
کابینو دیدم فکر کردم منصوریه….. ولی کاری که برابوس میکنه بهتر از منصوری هست خیلی خیلی بهتره برابوس. نمیاد سپر مدل نیسان گاوی بزاره رو ماشین
Reza Waffen SS
اونارو به سفارش مشتری میزاره
Arshia m3csl
داخلش ابی تیره میشد خیلی قشنگ بود خیلی هم طراحی بدنه این ماشین جذاب شده واقعا ولی رینگ های قشنگ تری میتونستن بزارن برای این کلاس اس این رنگ سبز تیفانی هم خیلی برای داخل کلاس اس قشنگ نیست سبز تیفانی به درد مینی کوپر میخوره که فانتزیه و ماشین مورد علاقه خیلی از دختر خانماست
Payfast
کابین فقط شکلاتی با خطوط قرمز و زرد
خان
رنگ داخل ماشین باید با بیرونش تناسب داشته باشه ، حالا منصوری باشه چه برابوس
Payfast
بهترین تیون منصوری به نظرم شیرون بود
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
document.getElementById( “ak_js_1” ).setAttribute( “value”, ( new Date() ).getTime() );
آیا حساب کاربری ندارید؟