یک سایت دیگر با وردپرس فارسی
یک سایت دیگر با وردپرس فارسی
خانواده کراس اوور میتسوبیشی اوت لندر در ژاپن پذیرای یک عضو جدید با نام بلک ادیشن شده است. همچنین نسخه استاندارد این خودرو نیز برخی بهبودها را نسبت به قبل تجربه می‌کند که در ادامه اشاره ای به آنها خواهیم داشت. اوت لندر بلک ادیشن جدید بر پایه تریم G شکل می گیرد و از عناصر مشکی در جلوپنجره، فلاپ های جلو و عقب و آینه‌ها سود می‌برد. این خودرو همچنین در بعضی بخش‌های بدنه از تریم مشکی برخوردار شده و رینگ‌های آلومینیومی ۲۰ اینچی تیره رنگ نیز جزو دیگر ویژگی‌هایش هستند.
میتسوبیشی اوت لندر بلک ادیشن همچنین با دو رنگ جدید خاکستری تیتانیوم و مشکی میکا عرضه می‌شود. آپشن های بدنه دو رنگ دیگری نیز در دسترس هستند؛ اما میتسوبیشی برای نسخه‌های استاندارد محصول خود ارتباط وای فای فابریک را در نظر گرفته است. این برند ژاپنی همچنین عملکرد باز و بسته شدن جدید درب‌ها را برای سیستم مای میتسوبیشی کانکت ارائه کرده که شامل چندین عملکرد خواهد بود.
دو آپشن دو رنگ جدید نیز برای بدنه وجود دارد که شامل ترکیب قرمز/مشکی و همچنین نقره‌ای/مشکی خواهد بود. خریداران ژاپنی می‌توانند اوت لندر را در تریم های M، G، P و همچنین بلک ادیشن جدید سفارش دهند. قیمت این خودرو از ۳۱۷۷۵ دلار برای مدل ۵ نفره M شروع شده و به ۳۴۱۰۴ دلار برای مدل ۵ نفره اوت لندر G و ۳۷۷۱۳ دلار برای مدل ۷ نفره اوت لندر P می‌رسد. مدل بلک ادیشن هم به‌صورت ۵ و ۷ نفره عرضه می‌شود و قیمتش به ترتیب برابر با ۳۴۷۱۰ و ۳۵۳۸۲ دلار خواهد بود. اوت لندر یکی از محصولات خوش‌نام میتسوبیشی است که نسل پیشین آن نیز در کشور ما به‌صورت محدود عرضه شد و استقبال نسبتاً مناسبی نیز از آن به عمل آمد. به نظر شما این خودرو می‌تواند در بازار رقابتی امروز با محصولات دیگر رقبا شاخ‌به‌شاخ شود؟ نظرات خود را با ما در میان بگذارید.
قاطر فروش
خوده میتسو خوبه هم نرمه هم خوش فرم و بادوام هم هست ولی این چ کابینه مال ۲۰ سال پیشه
انگار تمرکزش گذاشته رو جنگنده به نظر میرسه سود بیشتری براش داشته
phonix
ژاپن تا چند وقت پیش ادوات جنگی نمیفروخت پس براش سود خاصی هم نداره
تا الان هم به خارجی ها جنگنده نفروختن
تازه دارن هواپیمای ترابری نظامی رو بازاریابی میکنن که اونم تولیدی میتسوبیشی هست
علی
اوت اندر را خیلی میپسندم . خیلی بالاتر از محصولات کره ای بازار ایرانه ، میتسوبیشی یه شرکت خیلی بزرگه که مدیرانش علاقه ای به تبلیغ کردن برا محصولاتشون را ندارن!!!!
بهنام
دوسش دارم.
Alan.r
هم زیباست و هم قدرت و آپشن هاش نسبت به قیمت و کلاسش عالیه قابلیت های آفرودش هم قابل قبوله
HR3
بیس طراحی خارجیش خوبه منتهی حجم ها و خطوط خوب ترکیب نشدن که چیز تمیزی مثل طرح های هیوندای بشه
طراحی داخلیش هم برای یه دهه قبله
سهیل
همه چی عالی. کاش این بجای آشغالهای کره ای تو ایران میومد
سامان اذری
قیافه خیلی با ابهت و عالیی داره
کاش یکم بیشتر به داخلش توجه میکردن‌
مثلا بجای اون اسکرین که انگار یه تبلت رو‌ چسبوندن اونجا
یه اسکرین عریض مثل جنسیس gv70 میذاشت رو‌داشبورد که خیلی قیافه لوکس و شیکی به ماشین میداد
سامان اذری
https://www.pedal.ir/wp-content/uploads/2021/12/Genesis-GV70-49.jpg
مثل این
phonix
محصولاتشون لوکس نیست
مقایسه این دوتا هم درست نیست جنسیس برند لوکسه اگر میتسوبیشی انقدر برای طراحی داخلی و تامین قطعاتش هزینه کنه دیگه اقتصادی نیست
به نظرم صلیقه شما روی ماشین های فورد داخل بازار چین باشه هم قیمت معقولی دارن و هم امکانات عالی و کابین لوکسی دارن
پدرام
این چون فرمان راست هست این طور تداعی شده که طراحی اش قدیمیه اتفاقا این سبک طراحی الان ترند روز همه خودروسازهاست که اسکرین رو بالای داشبورد می ذارن
Hadi
خیلی زیبا و با ابهت…
میتسو خیلی دوست داشتنیه حیف که دیگه لنسر evo تولید نمیشه…
کوروش
با سلام و احترام ؛
طراحی داخلی میتسوبیشی اوتلندر ، برنده زیباترین طراحی داخلی سال ۲۰۲۲ میلادی شده .
چطور میگین که طراحی داخلی زیبایی نداره ؟!
محمدهادی
زیبا درعین سادگی
میتسوبیشی رو همه تو ایران احترام میکنن
انفاقا داخلشو من خیلی حال کردم
چه فضای باکلاس و تیره یی داخل اتاق حاکمه
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.







آیا حساب کاربری ندارید؟
source
سئو سایت
یک سایت دیگر با وردپرس فارسی
با افتخار قدرت گرفته از WordPress | Theme: Newsup by Themeansar.
source

یک سایت دیگر با وردپرس فارسی
با افتخار قدرت گرفته از WordPress | Theme: Newsup by Themeansar.

source

توسط chaarcharkh