پس از معرفی نسل جدید بامو M2، حالا قطعات M پرفورمنس هم برای آن ارائه شده که ظاهری بسیار تهاجمی به این کوپهٔ کوچک آلمانی بخشیدهاند. در نگاه اول، بال بزرگ عقب جلبتوجه میکند اما با نگاهی دقیقتر میتوان اسپویلر کوچکی را هم روی سقف دید که داونفورس بیشتری تولید میکند. یکی دیگر از ویژگیهای جذاب این کیت قطعات نیز چهار سر اگزوز در میانهٔ سپر است که قبلاً مشابه آن را در نسل جدید M3 و M4 هم دیده بودیم و در اینجا نیز به همان اندازه چشمگیر به نظر میرسد.
فرورفتگیهای مربعی مشکیرنگ در طرفین سپر و دیفیوزر فیبر کربنی هم از دیگر ویژگیهای نمای عقبی خودرو هستند. در نمای جانبی یعنی جایی که قاب کربنی آینهها و رینگهای بزرگتر ۲۰ اینچی در جلو و ۲۱ اینچی در عقب به چشم میخورند، برچسب M Performance روی رکابها جلبتوجه میکنند. همچنین به گلگیرهای جلو و عقب و همینطور انتهای رکابها هم قطعاتی آئرودینامیکی افزوده شده است. در جلوی خودرو هم ورودیهای هوای مربعی کمی بزرگتر به نظر میرسند اما شاید این صرفاً توهمی ناشی از استفادهٔ گسترده از فیبر کربن در اطراف آنها باشد.
در داخل خودرو اما اتفاق بزرگی رخ نداده و تنها ارتقائی که به چشم میخورد استفاده از فیبر کربن روی پرههای فرمان، داشبورد و کنسول میانی است. خودرویی که در این تصاویر دیده میشود همچنین به صندلیهای اسپرت کربنی M هم مجهز است که بهصورت سفارشی ارائه میشود. البته اگر فکر میکنید این قطعات کمی زیادهروی بهحساب میآیند با شما همعقیده هستیم زیرا قطعات M پرفورمنس برای کسانی است که میخواهند با باموهای پرزرقوبرق، توجهات را به خود جلب کنند.
A.A.S
قشنگه بخصوص کابین و پشتش
چه عجب بی ام و به جلو پنجره این رحم کرد
بی خیال اسم
عالیه
دم ام پاور گرم
قیافش خیلی خوفناک شده
Afg
اسپورت لوکس
Reza Waffen SS
لوکس !!!!!!!!!!
حمزه آجرلو
دوستان من فقط و فقط یک کامنت زیر هر ویدیو میزارم ، کامنت های دیگر با نام من ربطی به بنده ندارد ، الان هم دسترسی به یوتیوب ندارم ، و آنتی فیلترینگ هم زیاد بلد نیستم ، بارها گفتم ده ها ماشین آلمانی و ژاپنی و آمریکایی و سوئدی داشتم ، کامنت مختصری با بیسوادی خودم میدم ، نظرات مفید شما هم برایم جالب است ، آقای سردبیر ایمیل بنده رو منتشر کن لطفا ، اشتباه صورت نگیره . حال و حوصله مزاح با ادبانه دوستان رو هم ندارم ، ممنون .
قاطر فروش
شبیه میتسوبیشی شده
PRPR
دیگه خیلی جلو پنجره کوچیک شد ابهتش کم شد
بهنام
به قول مازندرانی ها تخته سر ته تیم طراحی ره بشورن
reza342
یکی از زشت ترین بیمرها
رامتین
ایراد داره طراحیش. وقتی اسپویلر و فرورفتگی بالای اگزوز (چراغ عقب) را بصورت ۹۰درجه طراحی نمیکنی باید در نمای جلو هم این کار را رعایت کنی. ایراد طراحی این سری، حالت مربعی و ۹۰درجه سپر جلو و مه شکنش هست. باید قوس دار طراحی میشد. چراغ جلو هم زیاد جالب نیست، گرچه براحتی میشه گرافیک داخلش را تغییر داد.
PURIYA
داری بزرگ میشی M2
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
document.getElementById( “ak_js_1” ).setAttribute( “value”, ( new Date() ).getTime() );
آیا حساب کاربری ندارید؟