همه چیز از همه جا برای ماشین شما
چکیده محبوب ترین مقالات خودرو ایران و جهان
میتسوکا هیمیکو ۲۰۲۴ با شاسی و پلتفرم مزدا MX-5 و بدنهای کلاسیک و رنگی معرفی شد. از این خودرو تنها به تعداد ۱۰ دستگاه تولید خواهد شد.
اکثر مالکان مزدا MX-5 RF نسل ND2 با خودروی میتسوکا هیمیکو آشنا هستند. این خودروی اسپرت از استایلی عجیب برخوردار است و از سال ۲۰۰۸ تاکنون در دسترس علاقهمندان بوده است. در سال ۲۰۱۸ طراحی غیرعادی هیمیکو روی نسل ND از مزدا میاتا پیاده شد و بجای سقف سخت تاشو از سقف نرم دستی برای آن استفاده شد. حالا نیز شاهد بهروزرسانی این خودرو و معرفی مدل سال ۲۰۲۴ آن هستیم. تنها ۱۰ دستگاه از میتسوکا هیمیکو ۲۰۲۴ تولید خواهد شد. در حال حاضر فقط یک تریم از این خودرو به همراه تجهیزات استاندارد بیشتر عرضه میشود. ظاهراً هیمیکو هنوز هم شبیه مورگان آیرو ۸ و جگوار XK120 به نظر میرسد ولی میتوان هفت رنگ خاکستری، نارنجی، ایووری، مشکی، قرمز، سفید و سبز را برای آن سفارش داد.
در داخل کابین خودروی موردبحث پوشش چرم به همراه نشانهای ویژه دیده میشوند. نشان روی جلوپنجره هیمیکو نیز با تکنیک ویژهای که مختص تزئین فلزات است تهیه میشود. از جمله تجهیزات استاندارد هیمیکو میتوان به صندلیهای برقی، کروز کنترل، سیستم تشخیص علائم ترافیکی، ناوبری و… اشاره کرد. همانطور که در تصاویر نیز مشخص است ابعاد خودروی یاد شده بهطور قابلتوجهی بزرگتر از میاتا ND2 است به گونهای که طول/عرض/ارتفاع آن به ۴۵۸۰/۱۷۴۰/۱۲۳۵ میلیمتر میرسد. به این ترتیب میتسوکا ۶۶۶ طویلتر و ۱۰ میلیمتر پهنتر از میاتا خواهد بود هرچند از نظر ارتفاع تفاوتی بین دو مدل وجود ندارد. هیمیکو همچنین بزرگتر از فیات ۱۲۴ اسپایدر تولیدی بین سالهای ۲۰۱۶ تا ۲۰۱۹ است.
این خودرو منحصراً با پیشرانه ۱.۵ لیتری بنزینی و گیربکس ۶ سرعته اتوماتیک عرضه میشود و قیمت آن حدود ۴۹ هزار دلار است. برای یادآوری باید گفت نسخه پایه میاتا ۲ لیتری در آمریکا حدود ۲۱ هزار دلار ارزانتر از هیمیکو خواهد بود. اگر خواهان رنگ قرمز بدنه باشید باید ۷۹۰ دلار دیگر بپردازید درحالیکه رنگ سفید نیز ۳۹۵ دلار قیمت دارد. میتسوکا تنها برندی نیست که نسخههای تغییر شکل یافته میاتا را تولید میکند زیرا یک شرکت اسپانیایی به نام هورتان نیز از سال ۲۰۰۸ تاکنون خودرویی به نام گرند آلبیسین را بر پایه این محصول جذاب ژاپنی تولید کرده است.
( سلام داداش چطوری سابق )
یه ماشین مدرن که اومدن طراحی رترو و کلاسیک بهش اضافه کردن ولی اصلا طرح هماهنگی نداره و جلوش خیلی دراز شده
از نظر فنی هم که با توجه به قیمت الکی زیاد اش ، عملکرد خیلی عادی و در حد یه رانندگی خیلی ملایم رو داره
در کل چیز بدی نیست ولی قیمتش الکی گرونه
مهدی
خاص و جالبه
🤡
بیشتر باید این ماشینا تولید بشه
Saeed
واقعا زشته
شکیبا
شما اگر تو اروپا یا آمریکا بایه بنز یاپورشه یا BMW تو خیابون بری به هیچ عنوان جلب توجه نمیکنید ولی کسایی که دنبال دیده شدن هستند عاشق این ماشین میشن
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
زومیت ♦ زومجی ♦ کجارو
سایت پدال برگزیده مردم و داوران به عنوان بهترین سایت فارسی در حوزه خودرو از چهارمین، پنجمین و هفتمین جشنواره وب ایران است.
تلاش ما انتشار اخبار و مطالب روز حمل و نقل و وسایل نقلیه در ایران و جهان برای بازدیدکنندگان علاقهمند و ارائه و تبادل اطلاعات مفید و صادقانه در محیطی جذاب و دوستانه است. همچنین مایلیم تجربیات، دانستهها و نظرات شما را که برای همگی ما مفید و راهگشاست، بدانیم.
افتخار میکنیم که همراه ما هستید.
آیا حساب کاربری ندارید؟
source
سئو سایت
چکیده محبوب ترین مقالات خودرو ایران و جهان
با افتخار قدرت گرفته از WordPress | Theme: Newsup by Themeansar.
source
همه چیز از همه جا برای ماشین شما
با افتخار قدرت گرفته از WordPress | Theme: Newsup by Themeansar.