صنعت ماشین: استلانتیس در تغییر رویکردی قابل‌توجه، تمرکز خود در بازار آمریکا را از مدل‌های تمام برقی به سمت خودرو‌های هیبریدی منتقل می‌کند.

به گزارش صنعت ماشین،

 استلانتیس در تغییر رویکردی قابل‌توجه، تمرکز خود در بازار آمریکا را از مدل‌های تمام برقی به سمت خودرو‌های هیبریدی منتقل می‌کند. آنتونیو فیلوسا، مدیرعامل جدید این گروه که تنها ۶ ماه است سکان استلانتیس را به‌دست گرفته، در کنفرانس گلدمن‌ساکس اعلام کرد: «باور داریم خودرو‌های هیبریدی، اولویت اصلی بازار آمریکا هستند.»

به گفته وی، استلانتیس برخلاف بسیاری از رقبای خود، نگاه ویژه‌ای به هیبریدی‌های معمولی دارد و نه نسخه‌های پلاگین هیبریدی، زیرا تقاضا برای مدل‌های PHEV را محدود توصیف می‌کند. فیلوسا با اشاره به جیپ چروکی هیبریدی گفت: برنامه شرکت، توسعه و گسترش این فناوری در بخش‌های مختلف خط‌تولید است. این تغییر استراتژی در حالی رخ می‌دهد که استلانتیس طی سال‌گذشته با کاهش فروش و فشار‌های مالی در بازار آمریکا روبه‌رو بوده؛ روندی که به جدایی ناگهانی کارلوس تاوارس، مدیرعامل پیشین منجر شد. فیلوسا تلاش دارد با تنظیم سبد محصول و معرفی مدل‌های جدید، این وضعیت را جبران کند. طبق اعلام وی، سهم بازار استلانتیس در نیمه‌نخست سال در آمریکا حدود ۷‌درصد بوده، اما در سه ماهه سوم به ۸‌درصد افزایش یافته‌است. مدیرعامل استلانتیس پیش‌بینی می‌کند با عرضه نسل تازه محصولات، این روند صعودی ادامه پیدا کند.

source

توسط chaarcharkh.ir