ارسال بیش از ۶۰۰ هزار پیامک به مشترکان برای اصلاح الگوی مصرف

معاون درآمد و امور مشترکین آبفای منطقه ۲ تهران با اشاره به اصلاح هزاران انشعاب و برخورد با استفاده‌کنندگان غیرمجاز گفت: از ابتدای سال تاکنون بیش از ۶۰۰ هزار پیامک برای مشترکان خوش‌مصرف، بدمصرف و پرمصرف ارسال شده تا با آگاهی‌رسانی مستمر، الگوی صحیح مصرف آب در میان شهروندان تقویت شود.

به گزارش خبرگزاری آنا از شرکت آبفای منطقه ۲ تهران، احمدرضا پژوهش افزود: همچنین ۶ هزار و ۸۹۴ رشته انشعاب اصلاح و ۱۴۶ رشته انشعاب تبدیل شده است.

وی ادامه‌داد: شناسایی و قطع انشعاب‌های غیرمجاز، اقدامی در چارچوب صیانت از حقوق شرکت آب و فاضلاب است که افزون‌بر ایجاد درآمد پایدار، موجب ارائه خدمات بهتر و کیفی‌تر به مشترکان و کاهش آب بدون درآمد خواهد شد.

این مقام مسئول خاطرنشان‌کرد: بر اساس ماده یک قانون مجازات استفاده‌کنندگان غیرمجاز از آب، هر شخصی که بدون دریافت انشعاب قانونی آب، به استفاده از آن اقدام و یا با داشتن انشعاب مبادرت به استفاده غیرمجاز کند، علاوه بر الزام به پرداخت بهای خدمات مصرفی و جبران خسارت و سایر حقوق مربوط جرایمی برای متخلف در نظر گرفته شده است.

معاون درآمد و امور مشترکین آبفای منطقه ۲ شهر تهران از ارسال ۲۸۸ هزار و ۵۰۰ پیامک برای مشترکان بدمصرف و پرمصرف خانگی و ۲۰ هزار پیامک برای مشترکان بدمصرف غیرخانگی از ابتدای سال تاکنون خبر داد.

وی به تاثیر مثبت ارسال پیامک اشاره کرد و گفت: چنانچه به طور مستمر وضعیت مصرف آب برای مشترکان ارسال شود و از الگوی مصرف و خوش مصرف و بدمصرف بودن خود آگاه شوند، تغییرات مثبت قابل مشاهده‌ای در رفتار آنان ایجاد خواهد شد.

پژوهش افزود: همچنین از ابتدای سال تاکنون ۲۹۰ هزار پیامک برای مشترکان خوش مصرف این شرکت ارسال شده و ضمن قدردانی از اینکه با مصرف بهینه آب در ردیف مشترکان خوش‌مصرف قرار گرفته‌اند از آنان خواسته شده تا روش‌های درست مصرف آب را با آشنایان، همسایگان و بستگان خود در میان بگذارند تا آنان نیز از مزایا و ثواب صرفه‌جویی و خوش‌مصرفی برخوردار شوند.

source

توسط chaarcharkh.ir