بعد از اینکه مایکروسافت از طریق ایکس باکس کمپانی اکتیویژن را با قیمت 69 میلیارد دلار خریداری نمود کاربران بسیاری به Sony برای ترغیب خرید یک کمپانی بزرگ واکنش نشان دادند.

فهرست مطالب

در حال حاضر کمپانی Sony Interactive Entertainment با یک خرید مطمئن و بزرگ میتواند به معامله رقیب دیرینه خود پاسخ جدی دهد.

به گفته مشاور سرکان توتو وی معتقد است که پلی استیشن در حال حاضر به شدت مورد فشار از سوی کاربران خود قرار گرفته و این مورد هم فقط به خرید دلیل اکتیویژن از سوی ایکس باکس بوده است. تقریبا دو سال برای این خرید بزرگ زمان سپری شد که در طول این مدت Sony Interactive Entertainment واکنشی نشان نداده و شاهد فروش 68 میلیاردی اکتیویژن نیز بود.

در حال حضار گیمرهای بسیاری نگران انحصاری شدن بازی های کال اف دیوتی هستند که خوشبختانه فیل اسپینر در مصاحبه خود که با عنوان ” Call of Duty هیچ محتوای انحصاری ایکس باکس نخواهد داشت ” در سایت موجود است به طور قطع به یقین اعلام کرد بازی های کال اف دیوتی برابری کامل برای تمام پلتفرم هارا ادامه خواهند داد.

اما مشکلی که در این زمینه دیده میشود تحت فشار قرار گرفتن کاربران پلی استیشن بوده است زیرا آنها براین باور بدند که این معامله به پایان نخواهد رسید و یا سونی به طور مستقیم در آن ورود خواهد نمود که متاسفانه هردو موضوع برخلاف انتظار آنها به واقعیت تبدیل شد.

کارول سورین، تحلیلگر ارشد استودیو بازیسازی Midia Research اعلام کرد که بعید است سونی با خرید یک ناشر پیشرو در مقیاس مالک Take -Two که Rockstar بوده و دارای ارزش بازاری حدود 24.6 میلیارد دلار است به این خرید واکنش نشان دهد. با این حال، او پیشنهاد کرد سونی می‌تواند با راه‌اندازی یک پیشنهاد اشتراک سرگرمی جدید، از قدرت خود در فیلم، تلویزیون، بازی و موسیقی استفاده کند.

منتخب کاربران

source

By