دیابلو 4 اکنون با اپدیت SEASON OF BLOOD در استیم قابل دستیابی است اما به تازگی مشخص شده که زمان انتشار فصل دوم بازی به دلیل بروز مشکلات جدید به تعویق افتاده است.

کمپانی بلیزارد تنها چند ساعت مانده به انتظار فصل 2 بازی دیابلو 4 آنرا به زمانی نامشخص به تعویق انداخت که این موضوع سبب عصبانیت گیمرهای بسیاری از این کمپانی قدرتمند شد.

فصل دوم بازی با عنوان SEASON OF BLOOD برای ساعت 10 صبح به وقت محلی تنظیم شده بود که ناگهان بلیزارد اعلام کرد به دلیل بروز مشکلات فنی فعلا از انتشار این آپدیت معذوریم. زمانی که اطلاعات بیشتری از این اپدیت منتشر شد عصبانیت گیمرها بیشتر شد زیرا بلیزارد اعلام کرده بود که انتشار برای ساعات بعدی تنظیم شده که این موضوع به زمانی نامشخص تغییر یافت.

بازی دیابلو 4 محصولی قدرتمند در سبک بازی های اکشن و نقش آفرینی از سوی بلیزارد انترتینمنت بوده که برای پلتفرم های پلی‌استیشن ۵، پلی‌استیشن ۴، ایکس‌باکس وان، اکس‌باکس سری اکس و سری اس، مایکروسافت ویندوز منتشر شده است.

در حال حاضر باید منتظر اطلاع رسانی بلیزارد برای انتشار فصل دوم بازی باشیم که در اینباره هنوز واکنشی از سوی سازنده نشان داده نشده است و منبع یا افشاگری نیز به اطلاعات و حواشی این موضوع نپرداخته است.

منتخب کاربران

source

By