خالق فاینال فانتزی کنترلر ایکس باکس را برای خود شخصی‌سازی کرده است

هیرونوبو ساکاگوچی (Hironobu Sakaguchi)، خالق فاینال فانتزی از کنترلر ایکس باکس مخصوص خودش برای Final Fantasy 14 رونمایی کرده است

یکی از کاربران توییتر به اسم Genki_JPN عکسی از یک کنترلر الیت ایکس باکس منتشر کرده که یک چت پد به آن متصل است. به نظر می‌رسد که ساکاگوچی تعداد زیادی از دکمه‌های این چت پد را برداشته تا اشتباهی یکی از آن‌ها را فشار ندهد. این رونمایی در رویداد Final Fantasy 14 FanFest صورت گرفته که در حال حاضر در شهر لندن در جریان است. 


مطلب پیشنهادی:راهنمای خرید بهترین هدست گیمینگ تا ۱ میلیوناقتصادی ولی باکیفیت!
راهنمای خرید بهترین هدست گیمینگ تا ۱ میلیون

بازی Final Fantasy 14 هنوز برای ایکس باکس منتشر نشده است و اوایل سال ۲۰۲۳ خبر انتشار آن برای کنسول مایکروسافت تایید شد. در حال حاضر زمان دقیق انتشار این بازی برای ایکس باکس مشخص نیست، اما در سال ۲۰۲۴ رخ خواهد داد. همچنین باید اشاره کنیم که نسخه ایکس باکس سری ایکس از رزولوشن 4K نیز پشتیبانی می‌کند. 

کنترلر جدید ایکس باکس برای بازی Final Fantasy 14

در حال حاضر اسکوئر انیکس به طرفداران اجازه می‌دهد که کل داستان اصلی بازی و بسته‌های الحاقی Heavensward و Stormblood را به صورت رایگان تجربه کنند. با این وجود پس از اینکه شخصیت شما به لول ۷۰ برسد، شما باید یک اشتراک ماهانه خریداری کنید. این فاز آزمایشی رایگان برای کاربران ایکس باکس سری ایکس/اس نیز در دسترس قرار می‌گیرد. 

Final Fantasy 14 در بهار سال آینده برای Xbox Series X/S عرضه می‌شود و پس از آن، Dawntrail در تابستان ۱۴۰۳ منتشر می‌شود.


مطلب پیشنهادی:بررسی بازی Starfieldجایی میان ستاره‌ها
بررسی بازی Starfield


نکات ایرانی بازی اساسینز کرید میراژ

خالق فاینال فانتزی کنترلر ایکس باکس را برای خود شخصی‌سازی کرده است - ویجیاتو

source

By