برای کسانی که علاقه زیادی به طراحی دارند و به دنبال فرصت ‌های سود آور هستند، حوزه طراحی و توسعه وبسایت مجموعه ‌ای از امکانات را ارائه می ‌دهد. چه مشتاق یک کار پاره وقت باشید، چه حرفه ای و تمام وقت، طیف وسیعی از گزینه ها برای شما وجود دارد. این مقاله به انبوهی از مسیر های محبوب موجود می پردازد که طراحان و توسعه دهندگان را به سمت کسب درآمد از طراحی سایت راهنمایی می کند. از راه های های مرسوم تا رویکرد های نوآورانه، این راهنما راه های مختلفی را برای افرادی که مشتاق تبدیل مهارت های طراحی خود به منبع درآمد هستند، تشریح می کند.

استخدام شدن در یک آژانس طراحی

این روش یک مسیر ساختار یافته برای طراحان وب که به دنبال درآمد ثابت هستند ارائه می دهد. در این نقش، شما به طور انحصاری بر روی طراحی وب سایت برای مشتریان مختلف تمرکز خواهید کرد. این رویکرد مرسوم، ثبات مالی را تضمین می کند و مزایا و معایبی به شرح زیر دارد:

– درآمد قابل پیش بینی به عنوان یک فرد حقوق بگیر

– زمان مشخص اختصاص داده شده برای کار طراحی

– قرار گرفتن در معرض پروژه های متنوع از مشتریان مختلف

– امکان افزایش مهارت از طریق همکاری با همکاران

– استقلال محدود در انتخاب پروژه

– کاهش آزادی و انعطاف در مقایسه با خوداشتغالی

دورکاری

کسب درآمد از طراحی سایت




با کاوش در مسیر های مختلف در زمینه اشتغال، می توانید تصمیم بگیرید که یک طراح یا توسعه دهنده از داخل منزل خود باشید و مستقیماً برای یک سازمان کار کنید. در این نقش، تمرکز شما از پروژه های مشتری به تقویت و حفظ وب سایت کارفرما تغییر می کند. به عنوان مثال، به عنوان یک طراح وبسایت در یک شرکت مالی، وظایف شما شامل طراحی و نگهداری سایت شرکت است. مشابه کار آژانس، دورکار بودن با مجموعه ای از محاسن و معایب خاص خود همراه است، منهای تنوع پروژه های مشتری.

– درآمد پایدار به عنوان یک متخصص شاغل

– آشنایی عمیق با یک پروژه واحد

– استقلال محدود در مقایسه با خود اشتغالی

– متکی به فرصت های شغلی خارجی

– کاهش تنوع در کار

خود اشتغالی و یا فریلنسینگ

خود اشتغالی




با دور شدن از مسیرهای شغلی سنتی، فریلنسینگ یک رویکرد متمایز را برای درآمد از طراحی سایت معرفی می کند. برخلاف نقش های کار در آژانس یا دورکاری، فریلنسر ها نه تنها پروژه های مشتری را مدیریت می کنند، بلکه مسئولیت اداره کسب و کار خود را نیز بر عهده می گیرند. این شامل جذب مشتری، رسیدگی به قرارداد، ارتباطات و وظایف اداری نیز هست. فریلنسینگ انعطاف پذیری بی نظیری را در مقابل گزینه های استخدام ارائه می دهد. این به طراحان کمک می کند تا مشتریان، پروژه ‌ها و ساعات کاری را تا حد معینی خودشان انتخاب کنند. این سازگاری، فریلنسینگ را برای مشارکت پاره وقت یا تمام وقت مناسب می کند و برای کسانی که می خواهند کار خود را متنوع کنند یا به طور مستقل به فردی حرفه ای در طراحی تبدیل شوند، مناسب است.

– استقلال در انتخاب مشتریان و پروژه ها

– برنامه کاری انعطاف پذیر

– شامل مشارکت پاره وقت و تمام وقت

– قرار گرفتن در معرض انواع مختلف پروژه ها

– درآمد متغیر و ناپایدار از طراحی سایت

– مسئولیت انحصاری جذب مشتری

– مدیریت جنبه های مرتبط با کسب و کار مانند صورتحساب و انواع کار های اداری مربوطه

راه اندازی یک آژانس شخصی

راه اندازی یک آژانس شخصی




ورود به یک مسیر کارآفرینی و ایجاد آژانس طراحی شخصی خود یک گزینه بسیار جذاب است و شما این فرصت را دارید که تیمی از طراحان و توسعه دهندگان وب را تحت رهبری خود درآورید. شروع سفر خود به عنوان یک کارآفرین در زمینه طراحی سایت به شما این امکان را می دهد که به تدریج مشتریان متنوع و درآمد بالاتری را جمع آوری کنید. همانند گزینه های قبلی این مورد هم مزایا و معایب خودش را دارد.

– پتانسیل برای درآمد از طراحی سایت به شکلی بسیار پرسود تر

– اختیار و قدرت انتخاب مشتریان و پروژه ها

– توانمند سازی برای پرورش و گسترش کسب و کار شما

–  نوسان درآمد و ریسک های مالی ذاتی

– تغییر احتمالی از طراحی به مدیریت امور تجاری

فروش قالب های آماده برای طراحی وبسایت

فروش قالب های آماده




ساخت و فروش تم یا قالب‌ های وبسایت، یک کالای پرطرفدار برای پلتفرم‌ هایی مانند WordPress و Shopify، یک راه خلاقانه برای کسب درآمد از طراحی سایت است. در این جا دو رویکرد ظاهر می شود:

  • راه اندازی فروشگاه شخصی:

 وبسایت خود را ایجاد کنید، تم ها یا قالب های خود را به نمایش بگذارید و مسیر کسب و کار خود را کنترل کنید. اگرچه در ابتدا تلاش بسیاری را می طلبد؛ اما استقلالی کامل ارائه می دهد.

  • حضور در بازار:

 از طرف دیگر، وارد بازارهای تثبیت شده مانند Envato Market شوید و از پایگاه کاربری گسترده آن ها استفاده کنید. برخی از سازندگان ترکیبی از هر دو روش را انتخاب و در عین حال تا حدودی استقلال خود را حفظ می ‌کنند.

– پتانسیل درآمد از طراحی ساخت امیدوار کننده

– آزادی هنری در ایجاد تم یا قالب

– استقلال در کارآفرینی

– نیاز به تلاش های قابل توجه برای خدمات مشتری

– رقابت شدید

– مستلزم قربانی کردن کنترل

جمع بندی

در زمینه درآمد از طراحی سایت، امکانات بیشتر از همیشه برای طراحان فراهم شده است. آمار ها نشان می ‌دهد که درآمد های متوسط برای طراحان وب به طراحان فرصت‌ هایی برای کسب درآمد پایدار ارائه می ‌دهد و می توانید از طراحی سایت به عنوان یک شغل پر درآمد بهره ‌برداری کنید.

source

By