منتشر شده در 09 آبان 1402 ساعت 17:00


نویسنده
رضا چوکامی

شرکت پارس خودرو به تازگی تیزر زوتی DL5 را به صورت رسمی منتشر کرده است.

به گزارش آخرین خودرو، زوتی DL5 به عنوان کراس اوور وارداتی پارس خودرو در سامانه یکپارچه خودروهای وارداتی حضور داشته و طی یک مرحله عرضه شده است. حال پارس خودرو تیزر رسمی DL5 را در شبکه های اجتماعی خود منتشر کرده است. این احتمال وجود دارد که زوتی DL5 با قیمتی نزدیک به یک میلیارد تومان به دست متقاضیان در سامانه یکپارچه فروش خودروهای وارداتی برسد.

حتما ببینید : ویدیو معرفی زوتی DL5

زیر کاپوت زوتی DL5 پارس خودرو یک پیشرانه ۱.۵ لیتر توربو قرار دارد که توان تولید نهایت قدرت ۱۴۵ اسب بخار و نهایت گشتاور ۲۱۵ نیوتن متر را دارد. قدرت از طریق جعبه دنده CVT به چرخ های جلو می رسد. وزن این کراس اوور ۱۴۲۰ کیلوگرم و حجم باک آن ۴۸ لیتر است. سیستم تعلیق در جلو از نوع مکفرسون و در عقب از نوع نیمه مستقل پیچشی است و سایز رینگ ها هم ۱۷ اینچ است.

در این کراس اوور متوسط امکاناتی نظیر کروز کنترل، تهویه الکترونیکی دستی، سیستم ورود بدون کلید، استارت دکمه ای، آینه وسط الکتروکرومیک، دوربین و سنسور پارک عقب، دو کیسه هوا، روکش چرم مصنوعی برای صندلی ها، سیستم کنترل حرکت در سربالایی و سرازیری، ترمز ABS و EBD، ترمز پارک برقی، اتوهلد، سیستم پایش میزان فشار باد تایرها (TPMS)، رینگ ۱۷ اینچی آلومینیومی دو رنگ، فرمان کمکی برقی، سیستم کنترل پایداری و آینه های جانبی تاشو برقی به همراه گرم کن را می بینیم. این کراس اوور نسبت به اقتصادی بودنش امکانات نسبتا خوبی دارد.

source

By