Wp Header Logo 30.png

در کنفرانس بین‌المللی اکوسیستم کاربر JAECOO سال ۲۰۲۳، برند JAECOO با پایبندی به فلسفه ایجاد یک سبک زندگی آفرودی متنوع و بی حد و مرز با کاربران این برند، به‌طور کامل آخرین دستاوردهای خود را در ترکیب فرهنگ خارج از جاده با تکنولوژی های سبز، به نمایش گذاشت. ترکیب ژن کلاسیک آفرود با فناوری‌های هوشمند و پیشرو، این برند را قادر می‌سازد تا پیشتاز روند جدیدی در خودروهای آفرود شهری باشد. خودرو جیکو J7 اولین مدل آفرودی اصیل JAECOO است که در کنار یک سبک طراحی متمایز و کیفیت بالا، توان عملکردی همراه با راحتی را به راننده و سرنشینان، ارائه می‌دهد. این خودروی جدید، به‌خوبی و بطور کامل نیازهای دوگانه الیت جامعه را برای تردد در شهر و جاده، و ماجراجویی های خارج از جاده، پاسخ می‌دهد.

شاسی بلند آفرود جیکو جی۷ چری به ایران می‌آید - JAECOO J7 Offroad SUV From Chery in Iran

تسخیر الیت جامعه با زیبایی شناسی تکنولوژیک JAECOO J7

در نگاه اول، JAECOO J7 به لطف تعدد خطوط و فرم های بُرشی و فرم جعبه‌ای شکلی که بدنه دارد، حسی از پیچیدگی و قدرت را به تصویر می‌کشد. جلوپنجره J7 یک فرم شش ضلعی بزرگ با نوارهای آبشاری است که چراغ‌های جلوی باریک با فناوری LED ماتریسی را در طرفین خود دارد؛ ترکیبی که باعث می‌شود رفتاری جسورانه و پرقدرت از نمای جلو، برداشت شود.

نمای جانبی خودرو، شیک است، با یک بلت‌لاین صعودی که یک حس پویا را در این نما به تصویر می کشد. پایین‌تر از این بلت‌لاین، یک کاراکترلاین بُرشی از چراغ‌های باریک جلو، آغاز می‌شود که در لحظه رسیدن به روی گلگیر عقب، محو می‌شود تا تاکید بصری بیشتری داشته باشد بر ماهیت عملکردمحور و پرقدرت خودرو. در نمای عقب نیز یک چراغ عقب LED به ظاهر یکپارچه که از گرافیک ماتریسی چراغ های جلو پیروی می‌کند، نقطه وصل زبان طراحی جلو با نمای عقب است.

شاسی بلند آفرود جیکو جی۷ چری به ایران می‌آید - JAECOO J7 Offroad SUV From Chery in Iran

خودروی جدید JAECOO J7 چه در فرم کلی بدنه، و چه در جزئیات طراحی ظاهری، حس زیبایی‌شناسانه “به‌روز تر، باحال‌تر و وحشی‌تر” بودن را به‌وضوح نشان می‌دهد تا معیارهای زیبایی‌شناسانه مرسوم در خودرو های آفرودی را بازتعریف کند.

در عصر فناوری هوشمند، الیت شهری مدرن بطور فزاینده‌ای تکیه بر فناوری‌های پیشرفته دارند به شکلی که به نظر می‌رسد یک وسیله نقلیه ادغام شده با فناوری های هوشمند و پیشرفته، بیشتر با نیازهای سفر آنها هماهنگ است. با توجه به این روند، جیکو J7 به یک مجموعه سیستم های همیار رانندگی هوشمند و پیشرفته مجهز شده که متشکل از اجزایی مانند سیستم تشخیص نقاط کور راننده (BSD) و سیستم کمکی کروز یکپارچه (ICA) یا همان کروزکنترل تطبیقی است. این مجموعه بطور قابل توجهی راحتی رانندگی را افزایش می‌دهد.

علاوه بر این، گنجاندن تراشه Qualcomm Snapdragon 8155 در جیکو J7، تعامل خودرو و انسان را پویاتر می‌کند. در آن واحد، بلندگوهای SONY سیستم صوتی و تصویر پانورامای ۵۴۰ درجه‌ای که دوربین‌های متعدد از خودرو ارائه می‌دهند، تلفیق کاملی است از فناوری و تجمل نهان. اینها ارتقاء جامعی از رانندگی هوشمند به لذت هوشمند را به کاربران ارائه می‌دهند.

شاسی بلند آفرود جیکو جی۷ چری به ایران می‌آید - JAECOO J7 Offroad SUV From Chery in Iran

روند جدیدی در خارج از جاده با JAECOO J7

جذابیت واقعی J7 در قابلیت های استثنایی آن در خارج از جاده نهفته است. سیستم هوشمند رانندگی تمامی جاده‌ها ARDIS این خودرو، به کنترل هوشمند و کارآمد رانندگی در هفت سناریو، از جمله رانندگی در شهر، بیابان، کوهستان و عبور از آب، دست می‌یابد و عملکرد پایدار و نیرومندی را ارائه می‌دهد. جیکو J7 همچنین مجهز به موتور ۱.۶ لیتری توربوشارژ همراه با گیربکس هفت سرعته اتوماتیک دوکلاچه است که متضمن یک خروجی روان و قدرتمند بوده، از سبک زندگی شهری و در عین حال، خارج از جاده محافظت می کند.

علاوه بر این، JAECOO J7 دارای ۸۰٪ ترکیب فولادی با استحکام بالا در ساخت خود است که استحکام پیچشی بدنه را به ۲۳۰۰۰ نیوتن‌متر بر درجه می رساند. با چنین مشخصاتی، کاملاً تضمین می‌کند که بدنه خودرو تحت شرایط شدید مختلف، بدون تغییر شکل باقی می‌ماند؛ این مهم، ایمنی خودرو را افزایش می‌دهد و به راننده اجازه می‌دهد تا از آفرود، لذت کامل ببرد.

به عنوان یک شاسی بلند آفرود شهری با عملکرد استثنایی و ارزش زیبایی‌شناختی بالا، جیکو J7 معیارهای مرسوم را در طراحی، سیستم های هوشمند و تضمین ایمنی، شکسته و پیش‌فرض های سنتی مصرف کنندگان از آفرود را به چالش می‌کشد. در سفرهای آتی ماجراجویانه، JAECOO J7 به پیشتازی در توسعه خودروهای شاسی‌بلند شهری با قابلیت آفرود ادامه داده، به سناریوهای متنوع‌تر و سفت‌وسخت تری می‌پردازد تا سفرهای جدیدی را آغاز کند و فرصت‌ها و لذت بیشتری را برای ماجراجویان و کاوشگران، به ارمغان بیاورد.

انتهای پیام

source