به گزارش خبرنگار مهر، سعید سلیم ساسانی ظهر جمعه در مراسم تکریم و معارفه شهردار هرسین اظهار کرد: از پیگیری‌های مستمر فرماندار شهرستان هرسین برای تعیین تکلیف وضعیت شهرداری هرسین و انتخاب شهردار تقدیر می‌کنم.

وی افزود: از زحمات مهندس نورعلی و آقای خلیل پور شهردار سابق و سرپرست شهرداری هرسین که خدماتی را در طول مدیریت خود انجام دادند تشکر می‌کنم و امیدوارم در دوره تصدی مهندس قبادی که تسلط کامل به ساختار شهرداری دارند شاهد اتفاقات خوبی در هرسین باشیم.

مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری کرمانشاه تصریح کرد: هرسین همواره یکی از مهمترین شهرستان‌های استان کرمانشاه بوده، ولی آن چیزی که حق هرسین است به آن نرسیده، حساسیت شهر بالاست و نیازمند خدمات گسترده‌ای است.

وی ادامه داد: وظیفه شهرداری ایجاد تعامل با مردم است و با توجه به اینکه مردم به وضعیت شهر خود حساس هستند شهرداری باید به سمت توسعه شهری، گشایش اقتصادی و نقش آفرینی در بحث اشتغال شهری برود.

ساسانی خاطرنشان کرد: یکی از موضوعات مهم و وظایف شهردار جلب اعتماد عمومی و تقویت حس مشارکت مردم نسبت به اتفاقات شهر است، هیچ شهری بدون مشارکت مردم مشکلاتش رفع نمی‌شود و در صورت اجرای این امور شهری فعال و پویا خواهیم داشت.

source

By