بررسی‌های بازی Starfield در استیم به رنگ زرد درآمد

استارفیلد (Starfield) مورد انتظارترین بازی مایکروسافت در چند سال گذشته محسوب می‌شود که عرضه آن با حاشیه‌های زیادی نیز همراه بود.

با وجود اینکه بازخوردهای اولیه بازیکنان و منتقدان از استارفیلد خوب بود، اما کم کم توجهات بیشتری به مشکلات بازی نیز جلب شد. تقریبا ۲ ماه پیش Starfield به بدترین بازی تاریخ بتسدا در استیم تبدیل شد و با ۲۵ هزار بازخورد منفی، کمترین امتیاز بین تمامی بازی‌های این استودیو را کسب کرده بود.


مطلب پیشنهادی:با SteamOS بیشتر آشنا شویدبا سیستم عامل استیک دک بیشتر آشنا شوید
با SteamOS بیشتر آشنا شوید

حالا بررسی‌های بازی Starfield در استیم کاملا به‌ رنگ زرد و حالت Mixed درآمده‌‌اند. در حال حاضر درصد رضایت صفحه استیم بازی استارفیلد با بیش از ۷۵ هزار بررسی، به زیر ۷۰ درصد رسیده است. Starfield همچنین ناکام بزرگ گیم اواردز ۲۰۲۳ نیز بود که تنها در یک بخش نامزد شد، ولی این موضوع برای طرفداران آن چندان تعجب برانگیز نبود.

Starfield

تعداد بازیکنان همزمان استارفیلد نیز استیم افت قابل توجهی داشته و حتی از اسکایریم نیز بازیکنان کمتری دارد.  احتمالا تمام این‌ها حاصل هایپ بیش از حد است و این بازی نتوانست انتظارات مخاطبان را برآورده کند. این موضوع در بسیاری از مواقع تقصیر توسعه دهنده بازی است که بیش از حد به تبلیغ محصول خود می‌پردازد.

Starfield هم‌اکنون روی کنسول ایکس باکس سر‌ی ایکس/اس و پی‌سی در دسترس قرار دارد.


مطلب پیشنهادی:بهترین شخصیت‌های همراه در بازی Starfieldهم‌سفرانِ میان کهکشانی
بهترین شخصیت‌های همراه در بازی Starfield


اینترنت چطور دنیای گیم رو تغییر داده؟

بررسی‌های بازی Starfield در استیم به رنگ زرد درآمد - ویجیاتو

source

By