آیا از قبل برنامه توسعه DLC این بازی ریخته شده بود؟

تنها ۱۰ درصد از کل دیالوگ‌های ونوم در بازی Marvel’s Spider-Man 2 استفاده شده است

شخصیت ونوم که یکی از آنتاگونیست‌های اصلی بازی Marvel’s Spider-Man 2 بود، بدون شک یکی از دلایل مهمی است که بازی به همان اندازه پیش از زمان عرضه‌اش، لحظات هیجان انگیزی را برای مخاطبان در حین تجربه بخش داستانی به وجود آورد. با توجه به اینکه بازی موردنظر اکنون بیش از یک ماه از عمر انتشاراتی‌اش می‌گذرد، منصفانه است که بگوییم ونوم نماد شرورترین شخصیت و انتظاراتی که پیرامونش وجود داشت را به خوبی برآورده کرد. با این حال، جالب است که به نظر می‌رسد تنها بخش کوچکی از فایل صدای ضبط شده‌ای که تونی تاد (Tony Todd) صداپیشه Venom انجام داد، به بازی نهایی راه پیدا کرد.


مطلب پیشنهادی:راهنمای تروفی‌های بازی Marvel’s Spider-Man 2چطور تروفی پلاتینیوم بازی اسپایدرمن ۲ را به دست آوریم؟
راهنمای تروفی‌های بازی Marvel’s Spider-Man 2

تاد اخیراً در مصاحبه‌ای در جریان Fan Expo San Francisco (که اطلاعات آن از طریق شخصی با نام کاربری @Okami13 در توییتر منتشر شد) همین موضوع را تأیید کرد. او فاش کرد که تنها حدود ۱۰ درصد از کل دیالوگ‌هایی که او برای شخصیت ونوم ضبط کرده، در بازی Marvel’s Spider-Man 2 استفاده شده است. در همین حال، تاد همچنین فاش کرد که صحنه‌ای که او دیالوگ‌های صوتی را برای این بازی ضبط کرده بود، می‌توانست سیمبیوت را به مایلز مورالس منتقل کند، اگرچه این ایده کنار گذاشته شد و از بازی حذف شد.

Marvel's Spider-Man 2

استودیوی بازی‌سازی اینسامنیاک گیمز قبلاً اشاره کرده بود که در صورت وجود تقاضای کافی از سوی طرفداران، ممکن است یک نسخه فرعی متمرکز بر شخصیت ونوم را توسعه دهد. با توجه به اینکه ظاهراً بسیاری از کارهای تاد به عنوان Venom در Marvel’s Spider-Man 2 استفاده نشده است، آیا می‌توان کارهای او را برای یک بازی مستقل یا بسته‌الحاقی ذخیره کرد؟

Marvel’s Spider-Man 2 برای پلی‌استیشن ۵ در دسترس است. به هر حال در آینده برای دریافت و مطالعه آخرین اخبار پیرامون این بازی و برنامه‌های بعدی استودیوی سازنده‌اش، وب سایت ویجیاتو را دنبال کنید.

نظر شما در خصوص این خبر چیست؟ نظرات خود را با ما به اشتراک گذاشته و سایر اخبار و مقالات مرتبط با حوزه بازی‌های ویدیویی را از طریق صفحه اصلی پیگیری و مطالعه کنید.


مطلب پیشنهادی:مشکل مدل جدید پلی استیشن چیست؟مشکلات مدل جدید پلی استیشن ۵!
مشکل مدل جدید پلی استیشن چیست؟


بررسی پلی استیشن 5 اسلیم

شوکیس بازی Professor Layton and New World of Steam به زودی برگزار می‌شود - ویجیاتو

source

By