حالت نیو گیم پلاس به زودی به Alan Wake 2 می‌آید

Remedy Entertainment توسعه‌دهنده Alan Wake 2 ظاهرا اعلام کرده که حالت New Game Plus در دسامبر ۲۰۲۳ به بازی اضافه خواهد شد.

یک پست مرموز از اکانت توییتر رمدی به صراحت نمی‌گوید که نیو گیم پلاس در ماه دسامبر وارد بازار می‌شود یا خیر، اما به طور ضمنی به این موضوع اشاره کرده است.

در کنار تصویری که آلن ویک چراغ قوه‌اش را به سمت دیواری که روی آن New Game Plus نوشته شده، اکانت توییتر گفت: «ماه جدید، بازی جدید… پلاس؟»

Alan Wake 2


مطلب پیشنهادی:راهنمای تمامی قفل‌ها و کدهای بازی Alan Wake 2الن ویک ۲ از آنچه فکر می‌کردیم بیشتر معما دارد!
راهنمای تمامی قفل‌ها و کدهای بازی Alan Wake 2

هیچ جزئیاتی در مورد حالت New Game Plus به اشتراک گذاشته نشده – اینکه آیا توانایی‌های به‌خصوص به آن منتقل خواهند شد، آیا محتوای جدید باز می‌شود یا خیر. همچنین Remedy زمان دقیق عرضه به‌روزرسانی را اعلام نکرده است.

Alan Wake 2 در ۲۷ اکتبر به عنوان دنباله‌ای بر بازی اصلی که بیش از یک دهه در دست ساخت بود، عرضه شد. با این حال، مدت زمان طولانی توسعه، کیفیت آن را کاهش نداد و با یکی از زیباترین و خوش‌ساخت‌ترین عناوین رمدی روبرو شدیم.

در مراسم گیم اواردز که بامداد جمعه هفته آینده برگزار می‌شود در کنار Baldur’s Gate 3 بیشترین نامزدی‌ها را دریافت کرد. Alan Wake 2 نامزد بازی سال، بهترین کارگردانی بازی، بهترین روایت، بهترین کارگردانی هنری، بهترین موسیقی، بهترین طراحی صدا، بهترین اجرا (برای ملانی لیبورد) و بهترین بازی اکشن/ماجراجویی شده است.


مطلب پیشنهادی:تحلیل + داستان کامل Alan Wake 2تماشا کنید
تحلیل + داستان کامل Alan Wake 2


پی‌ سی گیمرهای ایرانی در حال انقراضند؟

حیات وحش و حیوانات به بازی GTA Online اضافه می‌شوند - ویجیاتو


source

By