11 آذر 1402 ساعت 20:25

مدیر سامانه یکپارچه عرضه خودروهای داخلی گفت فروش لاماری و هایما 7X از فردا 12 آذر 1402 در این سامانه آغاز می‌شود.

تقدسی، مدیر سامانه یکپارچه عرضه خودروهای داخلی گفت این سامانه از روز 8 آذر ماه دور جدید فروش خودروهای داخلی را آغاز کرد. البته در ابتدا 4 خودروساز شامل آرین موتور، کرمان موتور، تیگارد موتور و صنایع خودروسازی ایلیا محصولات خود را در ایران سامانه عرضه کردند، اما از فردا فروش لاماری و هایما 7X نیز در این سامانه آغاز می‌شود. در ادامه در این بخش از اخبار خودرو سایت گجت نیوز با جزئیات فروش این خودروها آشنا می‌شویم.

فروش لاماری و هایما 7X از 12 آذر 1402

با وجود این‌که قرار بود ایران خودرو و سایپا نیز محصولات مازاد و جدید خود را طی هفته جاری در این سامانه به فروش برسانند، اما در حال حاضر گفته می‌شود ایران خودرو قصد دارد از فردا شاسی بلند هایما 7X را در این سامانه عرضه کند.

فروش لاماری

در همین راستا مدیر سامانه یکپارچه خودروهای داخلی از دریافت مجوز عرضه خودرو لاماری ایما از آرین موتور و هایما 7X ایران خودرو خبر داد و گفت از عصر فردا 12 آذر ماه این دو خودرو در سامانه یکپارچه عرضه خواهد شد. همچنین برای عرضه تعدادی از محصولات سایپا نیز به دنبال دریافت مجوز هستیم تا محصولات این خودروساز را از طریق این سامانه به فروش برسانیم.

تقدسی در ادامه گفته‌های خود بیان کرد سامانه یکپارچه خودروهای وارداتی از روز دوشنبه 13 آذرماه بار دیگر آغاز به کار می‌کند تا 33 هزار متقاضی که در اسفند سال 1402 فرایند ثبت نام را انجام داده بودند، بتوانند برای خرید خودرو اقدام کنند. البته در این دوره امکان ثبت نام جدید وجود نخواهد داشت.

source

source

By