پوسترهای زیبایی از مجموعه تلویزیونی Fallout منتشر شده که توانسته تا حس و حال بازی‌های این فرنچایز را تداعی نماید.

کمپانی آمازون طی سال‌های اخیر سرمایه‌گذاری عظیمی در تولید اقتباس‌های تلویزیونی انجام داده و آثار جذاب و پرمخاطبی را تولید کرده است. پروژه جدید آن‌ها اما نسبت به آثار قبلی‌شان از حس و حال کاملاً متفاوتی برخوردار بوده و اقتباسی از فرنچایز Fallout (فالوت) می‌باشد که بازی‌های ویدیویی موفق و مشهوری در ژانر پسا-آخرالزمانی و نقش آفرینی محسوب می‌شوند.

در این اقتباس تلویزیونی پرهزینه لوسی با نقش آفرینی الا پورنل به عنوان شخصیت اصلی به مخاطب معرفی می‌شود. یکی از ساکنین والت‌های زیرزمینی که سال‌ها پس از بروز جنگ هسته‌ای قدم بر روی زمین گذاشته تا حقایق ناگفته‌ای را کشف نماید؛ جایی که برخلاف تصورات او مملو از موجودات خطرناک و اتفاقات غیرمنتظره بوده و لوسی می‌بایست تا یاد بگیرد که در چنین شرایطی برای بقای خود مبارزه کند.

امروز نیز پوسترهای زیبایی از این سریال منتشر شده که می‌توانید در ادامه به مشاهده آن‌ها بپردازید.

جاناتان نولان و لیزا جوی که پیشتر تولید سریال علمی تخیلی Westworld (وست‌ورلد) را بر عهده داشتند، به عنوان خالق این اقتباس از کمپانی آمازون باری دیگر با یکدیگر همکاری کرده‌اند. اقتباسی که در کنار الا پورنل از بازیگرانی نظیر والتون گاگینز، کایل مک‌لاکلن، مایک دویل و مویسس آریاس بهره برده و توسط کمپانی بتزدا تهیه‌کنندگی شده است.

فصل نخست از سریال Fallout برای پخش در تاریخ ۱۲ آوریل ۲۰۲۴ (۲۴ فروردین ۱۴۰۳) از سوی سرویس آمازون پرایم برنامه ریزی شده است.

منبع: IGN

source

By