جیکو (JAECOO) که از برندهای زیرمجموعه جدید خودروسازی چری است، قصد ورود به بازار ایران دارد و با این مهم، خودروهای این برند قرار است در بازار کشورمان، مفهوم آفرود کلاسیک را در ترکیب با قابلیت های هوشمند رانندگی، بازتعریف کنند. در کنفرانس ایجاد مشترک اکوسیستم کاربر برند جیکو که اواسط اکتبر برگزار شد، JAECOO اعلام کرد بر افزایش ارزش کاربر (راننده)، شکستن مرزها در سناریوهای خارج از جاده و شهر، و همچنین غنی ساختن مداوم اکوسیستم آفرود تمرکز خواهد داشت. خودروهای باکیفیتی که توسط JAECOO در طول این رویداد، رونمایی شدند، فرهنگ آفرود و روح نوآورانه را در هم آمیخته‌اند و تصوری از تطبیق‌پذیری بی‌حدومرز را در بین کاربران بر جای می‌گذارند.

عبور از مرزها با خودروهای JAECOO

جوانان امروزی پیوسته در تلاش هستند تا از محدودیت های زندگی روزمره عبور کنند و به دنبال تجربیات غنی‌تر و با کیفیت‌تری از سفر باشند. آفرود دیگر فقط مربوط به زمین های ناهموار نیست؛ به یک نماد فرهنگی و سبک زندگی تبدیل شده است. همانطور که Shawn Xu، مدیر عامل JAECOO در طول کنفرانس ایجاد مشترک اکوسیستم کاربر تاکید کرد: هدف ما (JAECOO) این است که با کاربرانی با خودرو، شروع می کنند، ارتباط برقرار کنیم اما به آنها محدود نمی شود؛ البته این بیشتر در مورد نگرش به زندگی و حلقه‌های اوقات فراغت شخصی است.

شاسی بلند جدید جیکو ۸ به زودی در ایران - The All-New JAECOO 8 SUV from Chery in Iran

JAECOO به عنوان یک نام تجاری، نه فقط بر ایجاد یک تجربه رانندگی، بلکه بر “رهبری کاربران” تمرکز دارد و می‌خواهد از طریق یک اکوسیستم کاربر فراگیرتر، با جوانان ایجاد کند و در مسیر آن، حرکت کند. به عنوان مثال، در طول کنفرانس، JAECOO یک منطقه نمایشگاهی در فضای باز با شعار “ماشین + زندگی” ایجاد کرد که در آن، از چادرها و بادگیرها گرفته تا کیسه‌های گلف و سایر محصولات و لوازم جانبی مرتبط با برند، نمایش داده شد. این رویکرد، با محصولات بهتر و ایده های خلاقانه، با یک زندگی زیبا هماهنگ می شود.

در آینده، JAECOO به گسترش نقاط تماس برند خود، به ارائه محصولات جدید، کاوش در صحنه های جدید و ایجاد اکوسیستمی از لوازم جانبی و اکسسوری های متنوع با کاربران و برای کاربران، ادامه خواهد داد و سبک زندگی پر از لحن و ظرافت را ترویج خواهد داد.

معیارهای جدید برای خودروهای شهری آفرود

اگر اکوسیستم نشان‌دهنده یک پیوند عاطفی عمیق بین برند و کاربران آن باشد، آنگاه محصول، بهترین رسانه‌ای است که از طریق آن، می‌توان کاربران و مشتریان یک برند را درک کرد و همین، هسته رقابت خودرو را تشکیل می‌دهد. JAECOO با بهره گیری از پیشرفت تکنولوژیکی گروه مادر خود، متعهد به پیشی گرفتن از خودروهای مرسوم کلاس خود و ایجاد قله‌ای از نوآوری های تکنولوژی در خودروهای شهری آفرود است. سیستم هوشمند رانندگی تمامی جاده‌ها، یا همان ARDIS که مختص خودروهای JAECOO است، قابلیت‌های رانندگی خارق‌العاده‌ای ارائه می‌کند، از جمله هفت حالت رانندگی در شن، برف، گل‌ولای و آفرود که حتی رانندگان تازه‌‌کار را قادر می‌سازد از آفرود با محصول جیکو، لذت ببرند.

شاسی بلند جدید جیکو ۸ به زودی در ایران - The All-New JAECOO 8 SUV from Chery in Iran

در طول کنفرانس ایجاد مشترک اکوسیستم کاربر، JAECOO نسل سوم فناوری پلاگین-هایبرید یا همان PHEV خود را نیز به نمایش گذاشت که تکامل محصول سبز و دوستدار محیط زیست را پیش می‌برد. با شعار “آفرود + فناوری سبز”، برند JAECOO چشم‌انداز SUV های آفرود را تغییر می‌دهد و به کاربران، امکان سفر با کمترین آلایندگی پایه کربن در تمامی شرایط را می‌دهد، آن هم با تضمین کارایی و عملکرد بالا.

استفاده از این فناوری در خودروهای JAECOO نشان دهنده قابلیت‌هایی است که توجه جهان را به تولیدات جیکو شامل مدل های J7 و J8 جلب کرده است. در حال حاضر، J7 در اروپای شرقی عرضه شده و عرضه جهانی J8 قرار است از اواسط زمستان آغاز شود. این خودرو آتی بازار ایران چه شگفتی هایی را به همراه خواهد داشت؟ باید صبر کنیم و ببینیم.

درباره JAECOO 

همانطور که اشاره شد، جیکو قرار است به زودی برای بازار ایران نیز پاگُشا شود. اما بد نیست در کنار پرداختن به فلسفه خودروهای این و محصولات آتی آن برای بازار ایران، کمی هم به خود برند بپردازیم. به عنوان یک نام تجاری جدید در دنیای خودروهای آفرود، نام JAECOO از تلفیق کلمه آلمانی “Jäger” و کلمه انگلیسی “Cool” ایجاد شده. این ادغام، هم آفرود بودن خودروهای جیکو، و هم مناسب بودن آنها برای زندگی شهری را به تصویر می‌کشد و در عین حال، نشان دهنده سبک و کیفیتی است که حس یک مأموریت کاوش شجاعانه و استقامت تزلزل‌ناپذیر را به شما منتقل می‌کند.

JAECOO Brand from China in Iran Car Market

این برند به عنوان عضوی از گروه چری با بیش از یک دهه تجربه سرمایه گذاری مشترک، به فلسفه برند “از کلاسیک، فراتر از کلاسیک” پایبند است. JAECOO اهتمام خستگی ناپذیری به نوآوری و پیشرفت‌ها دارد و با تولیداتی که عملکرد استثنایی چهار چرخ محرک، ویژگی‌های ایمنی قابل‌توجه و فناوری‌های هوشمند آینده‌نگر دارند، روند جدید خودروهای آفرود شهری را رهبری می‌کند.

با به ارث بردن یک ماهیت بالارده، و ترکیب آن با مهارت بالای تیم‌های طراحی ارشد از بریتانیا، آلمان و سایر کشورها، خودروهای جیکو (JAECOO) استاندارد جدیدی را برای شاسی‌بلندهای آفرود شهری ایجاد می‌کنند. در آینده، JAECOO به طور فعال به ترویج مفهوم توسعه پایدار خواهد پرداخت، قابلیت‌های رانندگی در تمامی مسیرها را با راه‌حل‌های مبتنی بر انرژی های نو ترکیب خواهد کرد، و در کنار اینها، عملکرد آفرودی کارآمدتر و سازگار با محیط زیست ایجاد خواهد کرد تا تجربه سفر راحت‌تر و سبزتری را برای الیت شهری فراهم کند.

انتهای پیام

source

توسط chaarcharkh.ir