پر فروش ترین تلویزیون سونی 75 اینچ

سلب مسئولیت: ویجیاتو صرفا نمایش‌دهنده این متن تبلیغاتی است و تحریریه مسئولیتی درباره محتوای آن ندارد.

برند سونی همواره یکی از برندهای تولید کننده محصولات صوتی و تصویری با بهترین کیفیت است. تمام محصولات این برند با کیفیت ساختی بسیار بالا و کیفیت تصویری فوق‌العاده تولید می‌شود که هر خریدار تلویزیون را راضی می‌کند. در این مقاله به معرفی پر فروش ترین تلویزیون سونی 75 اینچ در تهران مال می‌پردازیم که به شما در انتخابتان کمک کنیم.

پر فروش ترین تلویزیون سونی 75 اینچ

حتما نام برند سونی را به عنوان یکی از با کیفیت‌ترین محصولات صوتی و تصویری شنیده‌اید. تلویزیون‌های این برند اکثرا مونتاژ مالزی و دارای قطعات ساخت کشور ژاپن هستند. از ویژگی‌‌های بارز این برند می‌توان به کیفیت ساخت بسیار بالا و کیفیت تصویر فوق‌العاده آن اشاره کرد که قیمت بالاتر برند سونی را توجیه می‌کند. در این مقاله همراه ما باشید تا پر فروش ترین تلویزیون سونی 75 اینچ را که در سایت تهران مال به فروش رفته را معرفی کنیم.

تلویزیون سونی 75 اینچ به دلیل سایز بزرگی که دارد تجربه خوبی از نمایش محتوا را در اختیار کاربر قرار می‌دهد چون هم ابعاد بزرگ شما را غرق در فضای محتوا می‌کند و از طرفی هم امکانات گنجانده شده در آن‌ها تصاویر بهتری را در اختیار شما قرار می‌دهد. ابعاد این تلویزیون 1686x969x72 میلیمتر بدون در نظر گرفتن پایه است که این ابعاد مناسب فضاهای نسبتا بزرگ است و لازم است فاصله شما تا تلویزیون بیش از 4 متر باشد تا شما از تماشای تلویزیون 75 اینچ لذت ببرید.

در سال 2023 سونی از 4 مدل LED و MINI LED رونمایی کرد که هر 4 مدل سهم بازار خوبی در بین تلویزیون‌های 75 اینچ دارد و در ادامه به معرفی پر فروش ترین تلویزیون سونی 75 اینچ که در بازار ایران به فروش می‌رود می‌پردازیم.

لیست بندی این مدل‌ها به ترتیب قیمت و کیفیت به این صورت است:

  1. سونی X95L
  2. سونی X90L
  3. سونی X85L
  4. سونیx80L

که در ادامه به ترتیب پر فروش‌ ترین تلویزیون 75 سونی را بررسی می‌کنیم.

اولین مدل : سونی X90L

این مدل مورد استقبال بالایی قرار گرفته چرا که به نسبت قیمتی که دارد از امکانات و کیفیت تصویر بسیار خوبی بهره می‌برد. این مدل را می‌توان یکی از تلویزیون‌های با ارزش خرید بسیار بالا دانست چرا که اکثر امکانات مدل بالاتر را با قیمتی مناسب تر در اختیار شما می‌گذارد. X90L از پورت HDMI2.1 و تکنولوژی ALLM پشتیبانی می‌کند و با داشتن نرخ به روز رسانی تصویر 120 هرتز یکی از مدل‌های با بهترین امکانات است که از مدل‌‌های گیمینگ برند سونی هم به شمار می‌رود.

این تلویزیون برای کاربری گیمینگ به صورت حرفه‌ای، تماشای فیلم و سریال حرفه ای و کاربری عمومی و خانگی کاملا مناسب است و به بهترین شکل نیاز کاربر را رفع می‌کند.

در کل اگر تلویزیونی برای کاربری گیمینگ حرفه‌ای و تماشای فیلم سریال با بالاترین کیفیت می‎خواهید و به دنبال یکی از پر فروش ترین های سونی هستید این مدل بهترین انتخاب خواهد بود چرا که در لیست قیمت و کیفیت هم در رده دوم قرار دارد و به عنوان بهترین تلویزیون 75 اینچ سونی از آن نام می‌برند.

دومین مدل: سونی X85L

اگر به دنبال مدلی هستید که برای تمام کاربری‌ها مناسب باشد اما قیمت مناسبی هم داشته باشد پیشنهاد می‌کنیم X85L را بررسی کنید. این مدل تمام سلیقه‌ها و نیازها را ساپورت می‌کند و برای کاربری‌های مختلف راضی کننده است. این مدل با رفرش ریت 120 هرتز و داشتن HDMI2.1 و تکنولوژی ALLM جز دسته تلویزیون‌های گیمینگ است و از طرفی هم با کیفیت تصویر خوب و نمایش قوی رنگ‌ها نزدیک به واقعیت برای تماشای حرفه ای فیلم و سریال و پخش شبکه‌های تلویزیونی و خانگی هم کاملا عمکلرد مناسبی دارد. این مدل در رتبه دوم از نظر بیشترین فروش تلویزیون سونی 75 اینچ از لحاظ کیفیت و قیمت قرار دارد.

اگر مدلی می‌خواهید که برای کاربری گیمینگ نه چندان حرفه ای و تماشای فیلم و سریال و شبکه‌های خانگی بهترین عملکرد را داشته باشد پیشنهاد ما مدل سونیX85L است که اقتصادی‌ترین تلویزیون گیمینگ این برند است و با انتخاب آن نیاز نیست به اندازه X90L و یا X95L هزینه کنید اما امکانات کاربردی و معقولی را خواهید داشت.

پر فروش ترین تلویزیون سونی 75 اینچ - ویجیاتو

سومین مدل: X80L

همانطور که اشاره داشتیم قیمت تلویزیون سونی به نسبت مدل‌های مشابه سایر برندها بالاتر است اما به این معنا نیست که این برند تلویزیون اقتصادی معرفی نکرده باشد. سومین مدل در بین پرفروش ترین تلویزیون سونی 75 اینچ مدل X80L است که در رده بندی کیفیت و قیمت در رده چهارم قرار دارد. نکته‌ی جذاب این مدل در پخش با کیفیت محتوای شبکه‌های تلویزیونی است که خبر از یک تلویزیون مناسب برای کاربری عمومی و خانگی می‌دهد که در بین پر فروش‌های سونی 75 اینچ است.

از جمله امکانات این تلویزیون سونی رفرش ریت تصویر 60 هرتز است که از HDMI2.0 پشتیبانی می‌کند. این مدل کیفیت تصویر بسیار خوبی را برای بیننده نمایش می‌دهد. در صورتی که به دنبال مدلی برای استفاده معمول و روزمره هستید و بیشتر محتوای شبکه‌های تلویزیونی را تماشا می‌کنید و بودجه محدودتری برای خرید 75 اینچ دارید سونی X80L می‌تواند مناسب ترین انتخاب برای شما باشد.

چهارمین مدل: سونی X95L

این مدل جز بهترین، گرانترین و با کیفیت ترین تلویزیون‌های MINI LED است که این بهترین بودن در بین تمام برندهای حال حاضر جهان است. در این مدل کیفیت تصویر بالا، طیف رنگ بندی زنده و واقعی، تکنولوژی‌های تصویر متنوع برای بهبود کیفیت تصاویر و …. باعث شده تا بیننده بالاترین کیفیت تصویر را تجربه کند.

رفرش ریت این مدل 120 هرتز است که کمترین لگ را در تصاویر با سرعت بالا دارد و با پشتیبانی از HDMI2.1 و ALLM خبر از قوی ترین تلویزیون گیمینگ در بین LED ها می‌دهد. این مدل قدرت صدایی برابر با 60 وات دارد که یکی از قدرتمند ترین صداها در بین تلویزیون‌ها بوده و با وجود تکنولوژی‌های متنوع صوتی باعث می‌شود که صدایی با کیفیت را در کنار این قدرت بالای صدا تجربه کنید.

این تلویزیون علاوه بر نمایش بازی‌های ویدئویی در بالاترین کیفیت، فیلم‌های اکشن، تند و سریع را به بهترین نحو و بدون ذره ای لگ یا تاری نمایش می‌دهد چرا که از کیفیت تصویر 4K در رفرش ریت 120 هرتز پشتیبانی می‌کند.

می‌توان تنها نقطه ضعف X95L را قیمت آن دانست که این قیمت هم در برابر امکانات و کیفیت بالای آن کاملا قابل توجیه است. قیمت بالای این مدل باعث شده که این تلویزیون را در رده چهارم پر فروش ترین تلویزیون 75 سونی ببینیم که البته این قیمت با امکاناتی که این محصول سونی ارائه می‌دهد همخوانی دارد.

پر فروش ترین تلویزیون سونی 75 اینچ - ویجیاتو

نتیجه گیری پر فروش ترین تلویزیون سونی 75 اینچ

انتخاب و خرید تلویزیون به موارد بسیار زیادی از جمله بودجه، کارایی و نیاز کاربر بستگی دارد. اگر بودجه شما محدود است و کیفیت تصویر شبکه‌های تلویزیونی برای شما اهمیت دارد حتما رو انتخاب X80L تمرکز کنید، اگر به دنبال مدلی کامل تر اما با قیمت معقول هستید که برای استفاده روزمره و گیمینگ هم مناسب باشد حتما X85L را انتخاب کنید. اگر هم گیمینگ بودن و کانفیگ بالا برایتان اهمیت دارید و می‌خواهید حرفه ای به تماشای فیلم و سریال بنشینید در انتخاب X90L اصلا شک نکنید.

اما اگر هیچ گونه محدودیت بودجه‌ای نداشتید و بین مدل‌های تلویزیون 75 اینچ به دنبال مدلی کامل و کارآمد از لحاظ گیمینگ، صدا و کفیت تصویر بودید که در تمام محتواها حرف اول را بزنند و عملکرد فوق‌العاده ای داشته باشد X95L را انتخاب کنید.

برای مشاهده قیمت و خرید بهترین تلویزیون 75 اینچ سونی با بهترین قیمت به سایت تهران مال مراجعه کنید. شما می‌توانید از طریق برقراری تماس با کارشناسان تهرانمال از خدمات مشاوره رایگان بهره ببرید.

source

By