Wp Header Logo 38.png

جنسیس که این روزها، حسابی مشغول به‌روز کردن سبد تولیدات خود در بازارهای مختلف جهانی است و به‌تازگی کراس‌اوور های لوکس میدسایز سری ۸۰ خود را در دو اتاق عادی و کوپه معرفی کرده، مدل ۲۰۲۴ جنسیس G80 را نیز بصورت رسمی در کره‌جنوبی معرفی کرد؛ اگزکتیو سدان جذابی که از آن، به عنوان آلترناتیو کره‌ای برای خودروهایی همچون ب‌ام‌و سری ۵ و مرسدس-بنز E-کلاس یاد می‌شود.

مدل ۲۰۲۴ سدان کره‌ای لوکس جنسیس G۸۰ معرفی شد - The All-New 2024 Genesis G80

مدل ۲۰۲۴ جنسیس G80 در نگاه اول، متفاوت از نمونه های پیشین خود جلوه نمی‌کند؛ دلیل آن هم این است که عمده تغییرات ظاهری را در طرح شبکه توری-مانند جلوپنجره که حال، به دو خط تغییر یافته، شاهد هستیم و همچنین بازطراحی سپر جلو. در نمای عقب نیز طراحی زیر سپر، تغییر یافته. همچنین باید به ست رینگ‌های جدید ۲۰ اینچی اشاره کنیم که با طرحی شبیه به چرخش پره‌های موتور هواپیما زیر جنسیس G80 جدید قرار می‌گیرد.

لازم به ذکر است جنسیس G80 جدید در ۱۰ رنگ بدنه عرضه خواهد شد که شامل رنگ جدید قهوه‌ای بروکلین می‎شود. جنسیس G80 در مدل ۲۰۲۴ نیز قرار است در دو تیپ عادی و اسپرت عرضه شود که تیپ اسپرت دارای ظاهری تهاجمی‌تر است.

مدل ۲۰۲۴ سدان کره‌ای لوکس جنسیس G۸۰ معرفی شد - The All-New 2024 Genesis G80

برخلاف طراحی ظاهری، تغییرات در فضای داخلی مدل ۲۰۲۴ جنسیس G80 به‌مراتب چشمگیر‌تر است؛ جایی که طراحی قسمت فوقانی داشبورد به واسطه بهره‌مندی از یک نمایشگر یکپارچه ۲۷ اینچی برای سیستم اطلاعات و سرگرمی و پشت‌آمپرها، تغییر کرده و طراحی قیمت تحتانی داشبورد نیز به واسطه یکپارچه شدن با سطح تغییر یافته کنسول میانی، مورد بازنگری قرار گرفته. طراحی جدید غربیلک فرمان و بازنگری جزئی در طراحی رودری ها نیز از دیگر تغییرات فضای داخلی Genesis G80 جدید است.

فعلا اطلاعات بیشتری از جنسیس G80 جدید ارائه نشده اما احتمالا در بخش پیشرانه، که در حال حاضر شامل گزینه‌های ۲.۵ لیتری توربو ۳۰۰ اسب‌بخاری و ۳.۵ لیتری توربو ۳۷۵ اسب‌بخاری می‌شود، تغییری اعمال نشده. لازم به ذکر است در کنار گزینه‌‎های بنزینی، جنسیس G80 در مدل الکتریکی نیز عرضه می‌شود. این مدل که دارای پیکربندی جفت‌موتور ۳۶۵ اسب‌بخاری است، می‌تواند با هر بار شارژ کامل باتری‌ها، مسافتی بالغ بر ۴۵۴ کیلومتر را بی‌وقفه بپیماید.

انتهای پیام

source