حتی اگر به ترکیه سفر نکرده باشید با استانبول و مرغوبیت پوشاک ترک آشنا هستید. آیا می‌دانید مراکز خرید عمده پوشاک در استانبول کجا هستند؟ تا به حال از این مراکز خرید، به صورت عمده جنس خریداری کرده‌اید؟ آیا می‌دانید بهترین مراکز عمده فروشی پوشاک در شهر استانبول کجا قرار دارند؟ در این مطلب پلازا به پاسخ سؤالاتی می‌پردازیم که شما را با برای خرید عمده پوشاک از شهر ترکیه آگاه‌تر می‌کند.

همچنین بخوانید :

استانبول یکی از شهرهای بزرگ ترکیه است که مردم هنگام سفر به آنجا بهترین اوقات را برای تفریح و سرگرمی دارند. اما باید بگوییم که پوشاک ترکیه از بهترین و باکیفیت‌ترین اجناس به حساب می‌آیند. به همین دلیل ایرانیان که قصد فروش پوشاک مرغوب را در کشور خودمان دارند، مراکز خرید عمده پوشاک در استانبول را برای تهیه جنس انتخاب می‌کنند. اگر شما هم کسب‌وکاری مانند فروش لباس متنوع دارید، با کسب اطلاع درباره مراکز لباس عمده فروشی در استانبول خرید راحت تری خواهید داشت.

لیست کامل مراکز خرید عمده پوشاک استانبول

استانبول یکی از شهرهایی است که نه تنها از نظر مراکز تفریحی و جاهای دیدنی، بلکه از جنبه مراکز خرید و بازارها محبوبیت ویژه‌ای دارد. با توجه به اینکه بسیاری از فروشندگان پوشاک ایرانی، اجناس خود را به صورت عمده از استانبول و سایر شهرهای ترکیه تهیه می‌کنند، در ادامه به معرفی این مراکز پوشاک خواهیم پرداخت.

1- مرکز خرید عثمان بی

مرکز خرید عثمان بی استانبول

هنگامی که به استانبول می‌روید، محله اروپایی‌ها را مشاهده خواهید کرد. عثمان بی (Osmanby) نام خیابانی در این محله است که قدمت، معماری و ارزش فرهنگی قابل توجهی دارد. اما مرکز خریدی در آن می‌بینید که بهترین جا برای خرید شماست. البته مرکز خرید عمده پوشاک است. بنابراین اگر تصمیم دارید برای فروشگاه آنلاین یا حضوری خود پوشاک مورد نیاز را به صورت عمده تأمین کنید، عثمان بی، یکی از بهترین مراکز محسوب می‌شود. اگر هم تصمیم دارید لباس‌های زیادی را برای خود و خانواده خریداری کنید، همچنان باید سراغ همین مرکز خرید در محله اروپایی و مجلل شیشلی بروید.

پوشاک راحتی، اداری و مجلسی زنانه، لباس‌های مناسب کودکان و انواع کت و شلوار و لباس اسپورت مردانه را می‌توانید از مرکز خرید عثمان بی تهیه کنید.

  • آدرس: استانبول، منطقه قاضی عثمان پاشا، خیابان عثمان بی

2- مرکز خرید عمده پوشاک در استانبول، فاتح

خرید عمده پوشاک در استانبول، فاتح

یکی از بازارهای پرترددی که در استانبول وجود دارد، بازار فاتح (فاتیح) است. این بازار دارای مراکز خرید عمده پوشاک است. به همین دلیل افرادی که انواع پوشاک زنانه، مردانه و بچگانه یا لباس‌های ورزشی می‌فروشند، برای خرید عمده لباس به مراکز خریدی که در بازار فاتح وجود دارند، می‌آیند. عمده فروشی متعددی که در این بازار وجود دارد، باعث شده که قیمت‌ها به حد قابل توجهی در آن بازار پایین باشد.

شما حتی اگر گردشگر باشید و نخواهید عمده لباس بخرید، می‌توانید چندین دست لباس (به تعداد زیاد) و با قیمتی مقرون‌بصرفه از بازار فاتح بخرید. پس فرصت را از دست ندهید. علاوه بر بازدید از جاهای دیدنی استانبول، سری به مرکز خرید فاتح و سایر مراکز خرید عمده پوشاک در استانبول بروید و البسه را به قیمتی کم خریداری کنید.

  • آدرس: استانبول، محله فاتح، مرکز خرید فاتح

3- بازار آکسارای

بازار آکسارای

اگر در محله فاتح باشید، مراکز خرید متعددی را مشاهده می‌کنید که در جهت عمده فروشی پوشاک فعالیت می‌کنند. یکی از این مراکز، بازار آکسارای است. اهمیت این بازار به دلیل قدمتی است که دارد. در حقیقت بازار آکسارای یکی از اولین بازارهای عمده فروشی است که مردم در استانبول راه‌اندازی کردند. از سال 1973 میلادی تا کنون عمده فروشان متعددی در آن به مشتریان خود اجناس مرغوبی را ارائه داده‌اند. فاصله کمی که این بازار تا مسجد و موزه ایاصوفیه و میدان سلطان احمد دارد، باعث شده که گردشگران زیادی به آن سر بزنند. گاهی افراد به خاطر بافت قدیمی بازار در آنجا حضور دارند. اما آنهایی که برای خرید عمده پوشاک به آکسارای می‌آیند، هیچ وقت دست خالی برنمی‌گردند. به خصوص که متوجه شهرت این بازار به خاطر دو ویژگی کیفیت بالای اجناس ترک و قیمت ارزان آنها خواهند شد.

  • آدرس: استانبول، منطقه فاتح، محله آکسارای

4-  بازار بغداد، مخصوص عمده فروشی پوشاک

بازار بغداد، مخصوص عمده فروشی پوشاک

آنهایی که در کار خرید و فروش پوشاک مرغوب و به ویژه برندهای ترکی هستند با نام خیابان بغداد (Bagdad Street) آشنا هستند. این خیابان راسته عمده فروشان پوشاک است. محله بغداد در جایی شیک و لوکس قرار دارد. اما مراکز خرید عمده پوشاک آن با اجناسی مرغوب و طرح‌های متنوع توجه بسیاری از ایرانیانی که در کار فروش پوشاک هستند، جلب کرده است. جالب است بدانید که در این محله جشنواره‌های مختلفی از جمله جشنواره‌های فصلی نیز برگزار می‌شود. در نتیجه هر کدام از افرادی که قصد خرید عمده پوشاک داشته باشند، با رفتن به محله و بازار بغداد، می‌توانند اجناس برند و شیکی را برای فروشگاه خود تهیه کنند.

  • آدرس: ترکیه، استانبول، مال تپه، کادی کوی
همچنین بخوانید :

5- بازار مرتر در استانبول

بازار مرتر در استانبول

بازار دیگری که برای خرید عمده پوشاک به شما پیشنهاد می‌کنیم، بازار مرتر است. این بازار علاوه بر این که به عنوان اصلی‌ترین مرکز خرید عمده پوشاک در استانبول به حساب می‌آید، مغازه‌های تک فروشی نیز دارد. به همین دلیل شما حتی اگر برای فروشگاه خود دنبال لباس‌های برند ترک یا برندهای معروف به صورت عمده نباشید، می‌توانید در بازار مرتر خرید خود را انجام دهید. اگر هم خیلی به برندهای معروف اهمیت نمی‌دهید، همچنان مرکز خرید مرتر می‌تواند پاسخگوی نیاز شما باشد.

جالب است بدانید که ترکیه یکی از صادرکنندگان پوشاک به اروپا محسوب می‌شود. اجناسی که در بازار مرتر به فروش می‌روند، چنان کیفیتی دارند که به خارج از ترکیه نیز صادر می‌شوند. به همین دلیل شما می‌توانید بهترین اجناس تک و یا عمده را از این بازار خریداری کنید.

  • آدرس: ترکیه، استانبول، منظقه گون گورن، محله مهمت نصیح اوزمن، کوچه هالدون تانر
  • ساعت کاری: 9 صبح تا 8 شب

6- بازار لاله لی؛ از مراکز خرید عمده پوشاک قدیمی در استانبول

مراکز خرید عمده پوشاک در استانبول

لاله لی یکی از شناخته شده‌ترین بازارهایی است که در محله فاتح استانبول قرار دارد. پیش از این گفتیم که محله فاتح یکی از محله‌های قدیمی و معتبر است و شما می‌توانید مراکز خرید عمده پوشاک را در آنجا پیدا کنید. لاله لی نیز یکی از همان بازارهای معتبر است. شاید برای شما هم جالب باشد که بدانید بسیاری از مردمان استانبول برای خرید لباس عروس ترکی به آنجا می‌روند. از طرفی فروشندگانی که پوشاک ترک و مرغوب می‌فروشند، اجناس خود را از بازار لاله لی به صورت عمده تهیه می‌کنند.

  • آدرس: ترکیه، استانبول، محله فاتح استانبول، خیابان بایزدید
همچنین بخوانید :

 

7- بازار محمود پاشا

بازار محمود پاشا

بازار محمود پاشا یکی از بازارهای قدیمی و مهمی است که در محله رستم پاشا قرار دارد. این بازار در بخش اروپایی استانبول بوده اما برای افرادی که دنبال جایی برای خرید عمده پوشاک هستند، بسیار مناسب است. این بازار اجناسی ارزان هم دارد. به همین دلیل به افرادی که تازه کسب‌وکار خود را راه انداخته‌اند، پیشنهاد می‌کنیم خرید عمده پوشاک زنانه، مردانه و بچگانه باکیفیت را از بازار محمود پاشا انجام دهند. شاید بهتر باشد که این نکته را بدانید که لوازم الکتریکی، لوازم آرایشی و بهداشتی، انواع کیف و کفش یا اکسسوری از این بازار با قیمت‌های مناسب قابل خریداری هستند. پس فرصت دیدن آن را از دست ندهید. حتی اگر برنامه خرید عمده را ندارید، این بازار برای گردش بسیار مناسب است.

  • آدرس: استانبول، محله رستم پاشا، بازار محمود پاشا

8- بازار خیابان نشان تاشی

بازار خیابان نشان تاشی استانبول

نشان تاشی (Nisantasi Anahtarcı) یکی از خیابان‌های استانبول است که گروهی از عمده فروشان پوشاک در آنجا مستقر هستند. افرادی که فروش لباس مجلسی را انجام می‌دهند، در این بازار می‌توانند انواع لباس مجلسی و شیک زنانه را خریداری کنند. البته انواع پوشاک به صورت عمده عرضه می‌شوند. اما پوشاک مجلسی برند ترک و لوکس بیشتر پیدا می‌شود.

  • آدرس: ترکیه، استانبول، محله شیشلی، خیابان علی بی

9- بازار زیتون بورنو، مراکز خرید عمده پوشاک کودکان در استانبول

افرادی که فروش پوشاک کودکانه را انجام می‌دهند، به خوبی می‌دانند که بازار زیتون بورس پوشاک بچگانه است. عمده فروشان لباس کودکان عمدتاً در این بازار فعالیت می‌کنند. شما هم می‌توانید از این بازار دیدن کنید. به خصوص که مغازه‌هایی وجود دارند که تک فروشی انجام می‌دهند. به همین دلیل شما فارغ از این که قصد خرید چند جین لباس یا چند دست لباس کودکانه را داشته باشید، دست خالی از بازار زیتون بورنو برنمی‌گردید.

  • آدرس: ترکیه، استانبول، منطقه زیتون، محله یشیلتپه، بازار زیتون برنو
همچنین بخوانید :

سؤالات متداول

مراکز خرید عمده پوشاک در استانبول کدامند؟

بازار محمود پاشا، بازار آکسارای، بازار زیتون بورنو، بازار لاله لی، مرکز خرید فاتح و بازار بغداد در میان مراکز خرید عمده پوشاک استانبول هستند.

کدام بازار استانبول اجناس ارزان متنوعی می‌فروشد؟

اگرچه خرید عمده پوشاک در کاهش قیمت مؤثر است، اما بازار محمود پاشا اجناس ارزان قیمت زیادی می‌فروشد

کدام بازار بیشتر پوشاک بچگانه می‌فروشد؟

بازار زیتون بورنو برای خرید عمده پوشاک کودکانه مناسب است.

کلام آخر

در این مطلب از پلازا شما را با مراکز خرید عمده پوشاک در استانبول آشنا کردیم. اگرچه بازارهای متنوعی در این شهر وجود دارند، اما افرادی که قصد خرید عمده لباس برای کسب‌وکار خود را دارند، با رفتن به بازار ترنر، لاله لی، محمود پاش، فاتح و زیتون بورنو می‌توانند اجناس مرغوب و با برند ترکیه را از آنجا خریداری کنند. البته گاهی بازارها در خیابان‌هایی قرار دارند که تک فروشی نیز در آنها انجام می‌شوند. در نتیجه شما فارغ از اینکه فروشنده باشید یا گردشگر می‌توانید از آنها دیدن کنید.

شما از کدام بازارهای عمده فروشی پوشاک استانبول خرید انجام خواهید داد؟

source

By