هک وب سایت Insomniac Games ضرر و زیان های بسیاری را به این شرکت وارد نمود که بدنیست بدانید براساس اطلاعات منتشر شده قرار است در سال های آینده شاهد انتشار بازی مرد عنکبوتی 3 باشیم که به نظر میرسد این بازی قرار است به دو نسخه تقسیم بندی شود و این موضوع یعنی استودیو Insomniac Games و کمپانی سونی مسیر جدیدی را برای بازی ها درنظر گرفته اند و میتواند مانند فیلم های دو قسمتی در دنیای فیلم باشد.

Insomniac Games به باج افزار Rhysida پولی نداد و همین موضوع سبب شد تا این شرکت تمام اطلاعات بدست آمده از این شرکت و بازی های آینده و حتی کارمندان را به اشتراک بگذارد. اخیرا گیم پلی دو دقیقه ای از محصول در دست توسعه این شرکت یعنی بازی Wolverine منتشر شد که این بازی در گذشته تایید شده بود. استودیو Insomniac محبوبیت خود را در زمینه ساخت بازی های مردعنکبوتی بدست آورده و توانسته بازخورد های مثبت بسیاری را در سراسر جهان به سمت خود کسب کند.

گروهی که توانست استودیو Insomniac را هک کند اطلاعاتی مبنی بر دو قسمتی بودن بازی را به اشتراک گذاشت که در مورد این موضوع اطلاعات بیشتری گفته نشد ولی به نظر میرسد که قرار است در بازی Marvel’s Spider-Man 3 شاهد ساختار بندی جدیدی از سری بازی های دنباله دار باشیم. نظر شما نسبت به بازی Marvel’s Spider-Man 3 و اطلاعات منتشر شده چیست؟ در بخش نظرات باما همراه باشید.

منتخب کاربران

source

By