Wp Header Logo 46.png

ترِه‌ور میلتون شاید نام آشنایی برای شما باشد، اما دوستداران خودرو، مخصوصا علاقمندان به دنیای خودروهای تجاری و کار قطعا با نام نیکولا و برنامه‌های جاه‌طلبانه ای که برای تبدیل شدن به یک بازیگر تاثیرگذار در عرصه ساخت خودروهای تجاری و کار دوستدار محیط زیست دارد، آشنا هستند. ترِه‌ور میلتون بنیانگذار این تجاری‎ساز نوپا و پرحاشیه است. میلیتون و نیکولا سه سال است درگیر یک پرونده جنجالی هستند؛ پرونده‌ای که با گناهکار شناخته شدن میلتون نزد دادگاه و هیات ژوری، بالاخره به سرانجام رسید.

طبق رای دادگاه، قاضی ادگاردو راموس و هیات ژوری متفق‌القول میلتون را متهم به فریب‌کاری در مورد تولیدات نیکولا و تکنولوژی آنها می‌دانند. محکومیت میلیتون نزد دادگاه، تایید شده اما این بیزینس‌من ۴۱ساله، فعلا به قید وثیقه ۱۰۰میلیون دلاری، آزاد است. شاکی پرونده تقاضای حداقل ۱۱ سال حبس را برای میلتون دارد که وی ملزم به تحمل چهار سال حبس شده. وکلای شاکی همچنین معتقدند پرونده میلتون باید در سابقه او قید شود تا دیگر مدیران ارشد را از اقدام به رفتار فریب‌کارانه مشابه، بازدارد.

بنیانگذار یک تجاری‌ساز پرحاشیه، گُناهکار شناخته شد

میلتون و وکلای او اما امیدوار به رای بازداشت خانگی هستند. میلیتون در دفاع از خود گفته که مدیرعامل آنچنان باتجربه‌ای نبوده و قصد فریب هیچ کس را نیز با اقدامات خود نداشته. با این توضیحات، میلتون اعلام کرده که به واسطه کم‌تجربگی، دچار اشتباه شده. ترِه‌ور میلتون به واسطه پروژه کامیون کشنده هیدروژنی نیکولا، با نام Nikola One متهم به فریب‌کاری شده. به ادعای شاهدین عینی و طبق اسناد متعدد، پروژه Nikola One پروژه‌ای بود که هرگز به نتیجه نمی‌رسید و در جریان آن، اتفاقات جالبی نیز در پشت پرده رُخ داده، مخصوصا در تولید تصاویری که آن را در حال حرکت نشان می‌دهد.

انتهای پیام

نوشته بنیانگذار یک تجاری‌ساز پرحاشیه، گُناهکار شناخته شد اولین بار در khodrodaily.ir. پدیدار شد.


source