با زمان عرضه Marvel’s Blade فاصله بسیار زیادی داریم

طبق ادعاهای جدید جف گراب، با زمان عرضه Marvel’s Blade فاصله بسیار زیادی داریم و ممکن است تا نزدیک شروع نسل بعدی کنسول‌ها منتشر نشود.

بازی‌های ویدئویی از سخت‌ترین سرگرمی‌ها هستند. فیلم‌ها، سریال‌ها و کتاب‌ها نیز بسیار پیچیده هستند، اما بازی‌های ویدیویی از سازندگان می‌خواهد چیزی بسازند که ده‌ها ساعت، اگر نه صدها یا بیشتر، لذت‌بخش باشد.

ساخت آن‌ها سال‌ها طول می‌کشد و صدها نفر روی آن‌ها کار می‌کنند و گاهی اوقات حتی بعد از تمام این اتفاق‌ها، اصلا برای عموم عرضه نمی‌شوند. با پیشرفت فناوری، انتظارات بازیکنان فراتر رفته و ساخت بازی‌ها بیشتر طول می‌کشد.

در حالی که برخی از توسعه‌دهندگان این مشکل را با اعلام نکردن بازی‌های خود تا زمانی که به زمان انتشار نزدیک‌تر شده باشند، جبران می‌کنند، اما می‌تواند منجر به سا‌ل‌ها سکوت و سردرگمی برای طرفداران شود.


مطلب پیشنهادی:۹ همتای شخصیت‌های Invincible در دی‌سی و مارولپارودی شخصیت‌های سرشناس
۹ همتای شخصیت‌های Invincible در دی‌سی و مارول

در مراسم The Game Awards، اعلام شد که استودیو Arkane در حال کار بر روی یک بازی کاملا جدید Marvel’s Blade است. متاسفانه هیچ تاریخ انتشار، پلتفرم مقصد و تقریبا هیچ جزئیات دیگری به جز اینکه یک داستان اوریجینال دارد و یک بازی اکشن سوم شخص باشد، ارائه نشد.

با توجه به فقدان جزئیات، طرفداران فرض کردند که سال‌ها تا عرضه این بازی فاصله داریم و به نظر می‌رسد فرض آن‌ها درست بوده است. اخیرا تایید شد که توسعه به تازگی آغاز شده و تصور می‌شود که تولید آن در سال ۲۰۲۲ آغاز شده باشد.

اکنون جف گراب یکی از اینسایدرهای شناخته شده صنعت بازی، ادعا کرد که آرکین به صورت داخلی، سال ۲۰۲۷ را برای عرضه Marvel’s Blade مورد هدف قرار داده است. حدود چهار سال دیگر که حدس زده می‌شد در کنار ایکس باکس بعدی عرضه شود.

Marvel's Blade

با توجه به اینکه Arkane متعلق به مایکروسافت است، بسیاری گمان می‌کنند که آیا این یک انحصاری Xbox خواهد بود یا خیر، اما هنوز پاسخ مشخصی دریافت نکرده‌اند. سایر اینسایدرها ادعا می‌کنند که Marvel’s Blade یک عنوان انحصاری خواهد بود و اگرچه دلیلی وجود ندارد که واقعا این موضوع را باور نکنیم، عجیب است که مایکروسافت از موضوع طفره می‌رود.

آیا ممکن است به این دلیل باشد که تا نسل بعدی عرضه نمی‌شود، بنابراین نمی‌توانند بگویند حتی روی چه پلتفرم‌هایی قرار خواهد گرفت؟ مایکروسافت در حال ساخت یک بازی انحصاری ایندیانا جونز است، پلی استیشن حقوق Spider-Man و Wolverine را در اختیار دارد و تعجب‌آور نیست در آینده عناوین بزرگ دیگری به صورت انحصاری برای پلتفرم‌ها عرضه شوند.


مطلب پیشنهادی:۱۰ شخصیت نیرومند اسپایدر-ورسقوی ترین شخصیت‌های عنکبوتی در مولتی‌ورس مارول
۱۰ شخصیت نیرومند اسپایدر-ورس


ده تا از بازی‌هایی که با ذهن ما بازی می‌کنن 

سرورهای بازی The Day Before یک ماه دیگر خاموش می‌شوند - ویجیاتو

source

By