کلاس یوس
وقت آن است که از توصیه کنندگان خود تشکر کنید.
متقاضیان کالج getty و مدرسه کسب و کار، وقت آن رسیده است که نوشتن یادداشت تشکر را یاد بگیرند. نمونه‌های زیر به شما کمک می‌کنند این کار را قبل از اینکه زمان بوقلمون یا توفو فرا برسد، انجام دهید.
در سراسر ایالات متحده این پنجشنبه، مردم گرد هم می آیند تا از نعمت های زیادی که در سال گذشته از آن برخوردار بوده ایم تشکر کنند.
اگر تا اینجا پیش رفته اید، احتمالاً می توانید معلم یا سرپرستی را به خاطر بیاورید که در زمانی که شما آنقدرها خوب کار نمی کردید به شما فرصتی داده بود یا زمانی که بیشتر به آن نیاز داشتید به شما تشویق خاصی می کرد.
متقاضیان کالج و داوطلبان MBA، در هر کجا که زندگی می کنید، امروز زمان خوبی برای تشکر از افرادی است که در درخواست های شما به شما کمک کرده اند.
فقط فکر نکن بنویسید. اگر هنوز تجربه زیادی در نوشتن یادداشت های تشکر ندارید، فقط به یاد داشته باشید که عبارت اصلی “متشکرم” است. یک ساعت را صرف جویدن مداد خود نکنید، در مورد اینکه چه چیزی بنویسید یا یک یادداشت یا ایمیل دست نویس بفرستید عذاب ندهید. بیرون آوردن نامه مهمتر است.
شما اخیراً زمان زیادی را صرف تلاش کرده اید تا افکار و احساسات خود را در قالب کلمات برای مقاله های کاربردی خود بیان کنید. این پیچیدگی کمتری دارد. می توانید حروف مدل زیر را متناسب با شرایط تنظیم کنید.
اطلاعات بیشتر از FORMFORBES ADVISORبهترین حساب‌های پس‌انداز پربازده سپتامبر 2023ByKevin PayneContributorبهترین حساب‌های پس‌انداز با بهره 5 درصدی سپتامبر 2023 توسط ByCassidy Horton Contributor صداقت شما در جزئیاتی که ارائه می‌کنید نشان داده می‌شود.
متقاضیان کالج در اینجا یک متن مدل وجود دارد که می توانید برای هر یک از معلمان یا مشاور مدرسه خود تطبیق دهید.
جناب آقای/خانم/دکتر سواندسو،
از اینکه وقت گذاشتید و یک توصیه نامه برای من نوشتید بسیار متشکرم. من واقعاً از کمک شما در مورد برنامه های کالج و حمایت شما از برنامه های من برای شغلی در تجارت / علم داده / سایر موارد قدردانی می کنم.
(اکنون جزئیاتی در مورد معلم یا کلاس خود اضافه کنید.) من همیشه کلاس شما را در تاریخ ________ به خاطر می آورم، به ویژه آنچه را که در مورد ______ یاد گرفتم.
(اگر به مشاور مدرسه خود می نویسید، نوع دیگری از جزئیات را اضافه کنید.) از اینکه با من در مورد کالج ها و دانشگاه ها صحبت کردید و به من کمک کردید که سازماندهی کنم متشکرم.
من مطمئناً به شما اطلاع خواهم داد که اوضاع چگونه پیش می رود.
با احترام،
اسم شما
نامزدهای مدرسه کسب و کار نامه های پشتیبانی برای برنامه های MBA شما نیازمند ارزیابی دقیق جزئیات دستاوردهایی است که توصیه کننده شما شاهد بوده است. این جزئیات چیزی است که ارزیابی را توجیه می کند.
یک توصیه‌کننده معمولاً به موفقیت شما متعهد است. اذعان به این حمایت و همچنین مدت زمانی که برای نوشتن و ارسال نامه صرف شده است، مهم است.
بله، توصیه نامه مشترک این فرآیند را تا حدودی ساده کرده است. با این حال، توصیه‌کننده شما ممکن است نامه‌هایی را برای مدارس خاصی تنظیم کرده باشد، یا حتی مجبور شده باشد نامه‌ها را در قالب مورد نیاز برای هر برنامه بازنویسی کند.
زمان لازم برای تأمل در مسیر شغلی دیگران و انجام تمام تلاش خود برای کمک به جوان در این راه قابل توجه است. قدردانی خود را با یک نامه تشکر به همان اندازه متفکرانه نشان دهید. در اینجا یک مثال است.
آقای دکتر عزیز
من صمیمانه از حمایت شما در هنگام درخواست برای MBA سپاسگزارم. (در اینجا جزئیاتی را در مورد هر کاری که ممکن است انجام داده باشند اضافه کنید تا به شما در تصمیم گیری در مورد مدارس کمک کند، فارغ التحصیلان برنامه ای را که در آن شرکت کرده اند، به شما معرفی کنند، به شما استراحتی در محل کار داده اند، یا هر کاری غیر از نوشتن نامه انجام داده اند.)
از اینکه برای نوشتن توصیه نامه وقت گذاشتید متشکرم. من می دانم که نامه برای NameOfSchool به خصوص مفصل/مطلوب بود. من تأیید دریافت کرده ام که هر یک از نامه ها رسیده است.
بیشتر از همه از علاقه شما به آینده ام قدردانی می کنم. (هر گونه جزئیات را در اینجا اضافه کنید.) من مطمئناً به شما اطلاع خواهم داد که با پیشرفت فصل برنامه چه اتفاقی می افتد.
با احترام،
اسم شما
و در حالی که ما در مورد یادداشت های تشکر صحبت می کنیم، اینجا یکی برای شماست!
خوانندگان محترم
مایلیم از تک تک شما که وقت، توجه، نظرات و پیشنهادات خود را برای موضوعات جدید در اختیار ما قرار دادید، تشکر کنیم.
علایق بی‌شمار شما ما را در مورد دنیای آموزش کسب‌وکار همانطور که امروز است مطلع و هیجان‌زده می‌کند، نه آن‌طور که ممکن است در زمان درخواست برای دانشگاه وجود داشته باشد. از شما متشکریم که ما را روی آینده متمرکز می کنید.
و ممنون که دنبال می کنید لینک زیر است.
خالصانه،
دکتر مارلنا کورکوران
من را در لینکدین دنبال کنید. وب سایت من را بررسی کنید. دکتر مارلنا کورکوران ۲۰ سال پیش Athena Mentor: International University Admissions Counseling (مونیخ و نیویورک) را تأسیس کردم تا به جوانان کمک کند تا بفهمند که چه کسانی هستند و واقعاً به چه چیزهایی اهمیت می دهند – و خود را با اعتماد به نفس، اشتیاق و موفقیت به منتخب ترین کالج ها معرفی کنند. و برنامه های MBA در جهان. دکتری من از دانشگاه براون است و من در هاروارد، پرینستون، آکسفورد و CNRS پاریس قرار ملاقات های تحقیقاتی داشته ام. من به عنوان یک داوطلب، نماینده دانشجویان بین المللی در هیئت مدیره انجمن فارغ التحصیلان براون بودم و در برنامه مصاحبه براون به عنوان مدیر منطقه ای اروپا، آفریقا و خاورمیانه خدمت کردم. من در کلوپ‌های پرینستون و کرنل نیویورک صحبت کرده‌ام و در پادکست‌های صنعتی در مورد موضوعاتی از آموزش کسب‌وکار اولیه شغلی گرفته تا نحوه تشخیص پیچک‌ها از یکدیگر صحبت کرده‌ام. توصیه من در HBR Ascend منتشر شده است. من علاقه خاصی به ادغام آموزش سنتی دانشگاهی و آمادگی برای رهبری تجاری دارم.”>

* استانداردهای تحریریه چاپ
* چاپ مجدد و مجوزها

source

By