Wp Header Logo 29.png

از زمانی که اعلام شد برند لوکانو / LUCANO با ماموت قرار است به ایرانم بیاید، توجهات، بیشتر پیرامون این خودروساز نوپا و خودروهایش معطوف شده؛ خودروهایی که بدون شک با ورود به ایران، به یکی از جذاب‌ترین گزینه‌های کلاس خود در بازار خودرو کشورمان تبدیل خواهند شد. برند لوکانو از اولین روزهای معرفی، با شعار “برخواسته از کلاسیک‌ها، و فراتر از کلاسیک‌ها”، کمر به شکستن مرز ها و معیارهای مرسوم در بین برندهای سنتی تولید کننده خودروهای آفرود بر بسته و توانسته به نقطه‌ای برسد که در آن، به لطف قدرت محصول و شهرت برند می‌توانند حرف های بسیاری برای گفتن داشته باشد.

تحول در بازار خودرو ایران با ورود خودرو های برند LUCANO

لوکانو اگرچه برند نوپایی است، اما سابقه درخشان و پرقدرت شرکت مادر را با خود همراه دارد و در ضمن یک تیم مهندسی، طراحی و تحقیق و توسعه بین المللی با تجربیات ارزنده و موفق در برند های مطرح جهانی، هدایت برند LUCANO را در دست دارند. LUCANO همچنین در کنار طراحی کلاسیک و جذاب خود که ویژه یک خودرو آفرودی است، از سیستم هوشمند رانندگی جاده ای ARDIS بهره می‌برد که به توانایی و مدیریت حرکت خودرو کمک بسیار می‌کند. در ضمن، این خودرو به لحاظ تست های ایمنی دارای پنج ستاره بین المللی می‌باشد که به معنی داشتن یک خودروی کامل ایمن و قدرتمند است.

Lucano L7 Offroad SUV in Iran A.K.A Jaecoo 7

با LUCANO می توانید نوع رانندگی خود را انتخاب کنید طوری که هفت گزینه برای شما در نظر گرفته شده تا در هر مسیری نهایت لذت خود را ببرید. با طراحی محصولات LUCANO و تنوع و کاربردی بودن آنها در کنار ایمنی و جذابیت قطعا کاربران در طول استفاده بلند مدت به کیفیت و قدرت این نام تجاری جدید پی خواهند برد. لوکانو از یک طراحی اصیل آفرودی بهره می برد و می تواند با توجه به همه جوانب که یک محصول موفق باید داشته باشد توجه علاقه مندان به خودرو های آفرود با طرح اصیل و تکنولوژی نوین را در بازار ایران به خود جلب نماید.

به زودی باید منتظر عرضه این محصول جذاب به بازار ایران باشیم تا به عنوان یک برند و خودروی لیدر و تاثیرگذار شناخته شود.

تحول در بازار خودرو ایران با ورود خودرو های برند LUCANO

انتهای پیام

source