Wp Header Logo 35.png

لوکانو به‌عنوان یک برند جدید تولید کننده خودروهای شاسی‌بلند آفرود، در عین این که وارث ژن‌های فنی و لوکس خودروهای کلاسیک آفرود است، با تکیه بر قابلیت‌های رانندگی هوشمند نوآورانه و عملکرد بالا در بخش ایمنی، از کلاسیک‌های کلاس خود، پیشی می‌گیرد. بنابراین، خودروهای این برند به خوبی خواهند توانست توجه مردم را به خود جلب کنند. این ویژگی‌ها، در کنار انتخاب ماموت خودرو به عنوان شریک لوکانو در ایران، باعث شده تا دوستداران خودرو بخواهند بدانند که برند LUCANO قرار است چه محصولاتی را امسال به بازار خودرو عرضه کند.

پیش‌تر از لوکانو ۷ که اولین محصول برند لوکانو در بازار کشورمان خواهد بود، گفته‌ایم. اما شنیده ها حاکی از آن هستند که یکی دیگر از محصولات شاسی بلند آفرود لوکانو که LUCANO8 نام دارد، احتمالا در نیمه دوم ۲۰۲۴ در بازار ایران خواهد شد.

دومین شاسی بلند لوکانو در ایران؛ LUCANO 8 در لیگ سنیگین‌وزن ها حریف می‌طلبد!

لوکانو ۸ خودرویی است که در نگاه اول، حس لوکس بودن را به بیننده القاء می‌کند. جلوپنجره آبشاری شکل که نماد یک شاسی‌بلند قدرتمند می‌باشد، در ترکیب با خطوط و فرم‌ها، شکل کلی بدنه بدنه و طراحی آن، حس یک شاسی‌بلند اصیل با طراحی کلاسیک را می‌دهد و همین باعث شده تا در مجموع، آن را از سایر خودرو های شاسی‌بلند رقیب، متمایز ساخته، به نوعی حس یک خودروی خاص و ویژه را تداعی کند.

به همین اندازه، پیکربندی کابین نیز حس و حال ویژه‌ای به LUCANO8 داده و این محصول را تبدیل به یک خودروی لوکس‌ نموده است، برای مثال، گستره قابل‌توجهی از فضای داخلی، نظیر صندلی‌ها، با چرم مرغوب ناپا که بیشتر مخصوص خودروهای پریمیوم و لوکس برندهای بزرگ و جهانی است، پوشش یافته که باعث می‌شود سرنشینان، خود را در محیط بالارده‌تری بیابند و تجربه سواری راحت‌تری را داشته باشند. فضای داخلی سقف نیز با چرم گوزنی سیاه مات پوشش یافته که در عین داشتن یک حس ظرافیت و زیبایی خاص، جذب صدا را نیز افزایش داده، به طور موثر به ایجاد فضایی راحت و آرام، کمک می‌کند.

LUCANO 8 SUV in Iran

LUCANO 8 علاوه بر طراحی به منحصر بفردی که دارد، از هوش برتر نیز برای دسترسی بیشتر به فناوری استفاده می‌کند. این خودرو به صفحه نمایش ۲۴.۶ اینچی فوق هوشمند خمیده برای سیستم اطلاعات و سرگرمی و نشانگرهای پشت فرمان، مجهز بوده، از سیستم صوتی سفارشی‌سازی شده SONY با ۱۴ بلندگوی داخلی بهره می‌برد. نورپردازی داخلی ۲۵۵ رنگی نیز برای خودرو در نظر گرفته شده که هماهنگ با صدای سیستم صوتی، تغییر رنگ و حالت می‌دهد. همین باعث می‌شود راننده و سرنشینان ترکیبی از تجربه بصری و شنیداری را به لطف سیستم صوتی پیشرانه LUCANO 8 داشته باشند.

از نظر قدرت، LUCANO 8 مجهز به سیستم چهار چرخ محرک هوشمندی است که می‌تواند به راحتی هفت سناریو رانندگی تعریف شده برای خودرو را مدیریت کرده، تجربه رانندگی قدرتمندتر، چابک‌تر و روان‌تری را به ارمغان بیاورد. این سیستم، همراه با سیستم تعلیق CDC Maglev این قابلیت را به LUCANO8 می‌دهد که آزادانه وضعیت خود را در شرایط مختلف وزنی و جاده، تنظیم کرده، ثبات، راحتی و کنترل رانندگی عالی را متعادل کند و لذت رانندگی آرام در خارج از جاده را برای آفرود سواران فراهم نماید.

به عنوان یکی دیگر از شاهکارهای لوکانو، شاسی‌بلند بزرگ LUCANO8 هم از نظر طراحی ظاهری و پیکربندی کابین، و هم از نظر توان عملکردی و قدرت، سبک فوق‌العاده و فناوری آینده این برند را به نمایش می‌گذارد. اعتقاد بر این است که LUCANO8 مطمئناً تجربه مناسب‌تری از رانندگی و سفر را برای کاربران در بازار شاسی بلند های آفرود ایران، ایجاد خواهد کرد.

دومین شاسی بلند لوکانو در ایران؛ LUCANO 8 در لیگ سنیگین‌وزن ها حریف می‌طلبد!

انتهای پیام

source