Wp Header Logo 30.png

لانچیا یکی از قدیمی ترین برندهای خودروسازی در ایتالیا به حساب می‌آید اما آخرین خودروی جدید و اختصاصی این برند، نسل سوم اپسیلون بود که سال ۲۰۱۱ عرضه شد! پس از آن، خودروهایی نظیر تِما، وویِه‌جِر و فلاویا نیز تحت برند لانچیا عرضه شدند تا این خودروساز ایتالیایی را زنده نگاه دارند اما این خودروها، همگی کرایسلر های ری‌بَج شده یا همان تغییر نشان یافته بودند به این ترتیب که Thema همان کرایسلر ۳۰۰ بود با نشان لانچیا، Voyager نمونه ری‌بج شده کرایسلر تاون‌اندکانتری بود و Flavia نیز یک کراییسلر ۲۰۰ کانورتیبل بود، با نشان لانچیا.

لانچیا اپسیلون جدید، فامیل ایتالیایی پژو ۲۰۸ است

حال و پس از ۱۳ سالی که از آمدن آخرین محصول اختصاصی و جدید لانچیا به بازار می‌گذرد، این برند آماده است تا با معرفی نسل چهارم اپسیلون، وارد یک مسیر جدید به سمت آینده شود. لانچیا اپسیلون ۲۰۲۵ یک هاچبک کوچک است که برخلاف نسل‌های توسعه یافته برپایه فیات پونتو و ۵۰۰، برپایه ساختار و پلتفرمی مشترک با پژو ۲۰۸ توسعه یافته و طراحی متمایزی نیز دارد که ژستی متمایز به این خودرو جدید داده.

فعلا اطلاعات بیشتری پیرامون لانچیا اپسیلون ۲۰۲۵ در دست نیست اما می‌دانیم لانچیا قرار است این خودرو را هم با پیشرانه هایبرید در بازارهای هدف خود عرضه کند، و هم با پیشرانه تمام-الکتریکی مبتنی بر باتری شارژ شونده با منبع برق خارجی که این یکی، مشترک با پژو e-208 است و احتمالا با ۱۵۴ اسب‌بخار قدرت، به همراه پکیج باتری‌های ۵۴ کیلووات‌ساعت، محرک Lancia Ypsilon خواهد بود.

لانچیا اپسیلون جدید، فامیل ایتالیایی پژو ۲۰۸ است

انتهای پیام

source