Wp Header Logo 44.png

از امروز سایت فروش یکپارچه خودرو های وارداتی به جانبازان و ایثارگران، با لیست جدید خودرو های قابل عرضه برای مرحله دوم ثبت‌نام کنندگان که مختص سایر جانبازان ۷۰ درصد است، به‌روز شده است و متقاضیان واجد شرایط، امروز و فردا را فرصت دارند تا از میان شش خودرو قابل‌عرضه در این مرحله، خودرو مد نظر خود را انتخاب و ثبت‌نام خود را تکمیل نمایند.

به گزارش خودرودیلی، در مرحله جدید، شش خودرو از برندهای فولکس‌واگن، تویوتا، GAC، مینی، نیسان و فیات برای متقاضیان واجد شرایط، ارائه شده که عبارتند از فولکس‌واگن اطلس شرکت ماموت‌خودرو، تویوتا ونزا شرکت معین خودرو، GAC GS8 شرکت راسا موتور خاورمیانه، مینی کانتری‌من شرکت پرشیا خودرو، نیسان قشقایی شرکت معین خودرو اروند و فیات تیپو شرکت پارسیان موتور.

سامانه ثبت نام خودروهای وارداتی ویژه جانبازان و ایثارگران اولین بار روز چهارشنبه برای جانبازان ۷۰ درصد (دو پا یا دو دست قطع از مچ، و یا قطع نخاع) با عرضه خودروهایی تا سقف قیمت ۳۵ هزار یورو (سیف) باز شد و گروه اول می‌توانستند به مدت دو روز، از میان خودروهای اعلامی، انتخاب خود را انجام دهند. حال سایت برای مرحله دوم ثبت‌نام کنندگان با عرضه خودروهایی با سقف قیمت ۳۰ هزار یورو، به‌روز شده و گروه دوم یعنی سایر جانبازان ۷۰ درصد تا فردا مهلت دارند تا از میان ۶ خودروی اعلامی، خودرو مد نظر خود را انتخاب کنند.

لازم به ذکر است تعیین سقف انتخاب جانبازان بر اساس فهرست ارائه شده از سوی بنیاد شهید و امور ایثارگران بوده و وزارت صنعت معدن و تجارت هیچ دخل و تصرفی در آن صورت نداده است. همچنین فرایند ثبت درخواست خودرو وارداتی جانبازان معزز به شرح ذیل می‌باشد:

۱- ثبت اطلاعات فردی در سامانه یکپارچه عرضه خودرو
۲ -ایجاد دسترسی به متقاضی جهت انتخاب یک خودرو از خودروهای قابل عرضه و ارسال درخواست به شرکت های وارد کننده خودرو

بدیهی است تمام خودروهای انتخابی دارای کف درخواست بوده و چنانچه حد نصاب خودرو تکمیل نگردد، به جانباز معزز اطلاع رسانی می گردد تا خودرو دیگری را انتخاب نماید. همچنین انتخاب خودرو هیچ گونه حقی را برای متقاضی برای دریافت خودرو ایجاد نمی‌نماید و تعهد شرکت های وارد کننده، صرفاً براساس فراخوان و عقد قرارداد نهایی با شرکت‌های واردکننده خودرو می باشد.

انتهای پیام

source