Wp Header Logo 46.png

برنامه خودرویی گرندتور که تقریبا یک دهه پیش با اجرای مجریان محبوب و معروف تاپ‌گیر، آغاز به کار کرد، بالاخره قرار است به پایان برسد و جرمی کلارکسون پاسخ خوبی برای چرایی پایان دادن به گرندتور دارد؛ این مجری محبوب در مصاحبه‌ای که با تایمز لندن داشت، گفته که برای ادامه همکاری با گرندتور، زیادی پیر شده و از ریخت افتاده، و این که همه از فکر و ایده جدید، خالی شده‌اند. شاید بگویید این، یک پاسخ منطقی برای پایان دادن به برنامه‌ای که هزینه بسیار زیادی صرف تولید و پخش آن شده، نیست اما اینجا داریم از جرمی کلارکسون صحبت می‌کنیم و در مورد او، هر چیزی امکان‌پذیر است.

به گزارش خودرودیلی، جرمی کلارکسون در مصاحبه با تایمز لندن پیرامون آینده گرندتور با تاکید بر این که هرآنچه میشد با خودروها انجام داد، توسط این تیم اجرا شده، گفت: در جلسه‌ای که برای همفکری پیرامون کارهای جدید داشتیم، هیچ کس ایده جدیدی نداشت.

با توجه به این که کلارکسون (به همراه جیمز مِی و ریچارد هموند) ۲۲ فصل تاپ‌گیر را پیش از پیوستن به گرندتور و اجرای ۵ فصل از این برنامه اختصاصی آمازون، اجرا کرده، می‌توان گفت بی‌دلیل نیست که تیم، دیگر ایده جدیدی برای اجرا نداشته باشد، مخصوصا وقتی این را هم در نظر داشته باشیم که با تغییر رویه به سمت اجرای قسمت‌های ویژه، دیگر نه خبری از تست خودروهای جدید است، و نه خبری از مصاحبه با سلبریتی ها و افراد مشهور.

به گفته کلارکسون، دیگر چالش اساسی این است که پروسه فیلمبرداری و تولید این قسمت‌های ویژه، به شدت فیزیکی است و او، با توجه به این که زیادی چاق و پیر شده و از ریخت افتاده، توان حضور در پروژه‌های اینچنین سخت و طاقت‌فرسا را ندارد. البته پایان همکاری کلارکسون با گرندتور، به معنای بازنشستگی این مجری محبوب نیست و کلارکسون کماکان به اجرای برنامه‌های فعلی خود در Prime Video از جمله نسخه انگلیسی “چه کسی می‌خواهد میلیونر شود” و “مزرعه کلارکسون”، ادامه خواهد داد.

انتهای پیام

source