Wp Header Logo 1.png

شنیده ها حاکی از آن هستند که چری طراحی و توسعه یک پیکاپ را در دستور کار خود قرار داده؛ خودرویی که در رده پیکاپ‌های میدسایزی نظیر تویوتا هایلوکس، فورد رنجر و نیسان ناوارا دسته‌بندی می‌شود اما قرار است قیمت پایین‌تری داشته باشد. به گزارش خودرودیلی، پیکاپ میدسایز چری قرار است با همین برند در بازارهایی نظیر استرالیا عرضه شود اما در برخی بازارها نیز برند Karry برای عرضه آن انتخاب شده است.

شاید خیلی ها ندانند، اما این اولین بار نیست که چری تصمیم به تولید و عرضه ییک پیکاپ می‌گیرد. این خودروساز چینی برندی را سال ۲۰۰۹ با نام Karry تاسیس کرد که به ساخت خودروهای کار مشغول بوده و حتی یک پیکاپ برپایه ایسوزو فَستِر (TF) در فاصله سال های ۲۰۱۲ تا ۲۰۱۸ تولید کرده که آکیا نام دارد.

اما حال، با توسعه چشمگیری که بازار پیکاپ ها در چین داشته، و همچنین نیاز بازارهای جهانی به آلترناتیوی ارزان‌تر برای خودروهایی نظیر هایلوکس و رنجر، چری فرصت را مناسب دیده تا با قدرت به این بازار، ورود کند. محصولی را نیز برای ورود به این بازار در دست توسعه دارد که همچون امثال هایلوکس و رنجر، دارای پیکربندی شاسی جدا از بدنه بوده، انتظار می‌رود بسته به تیپ، با سطح بالایی از تجهیزات ایمنی و رفاهی به بازار بیاید.

در ضمن، در کنار پیشرانه بنزینی، احتمالا شاهد عرضه مدل های پلاگین-هایبرید و الکتریکی پیکاپ چری نیز خواهیم بود. آغاز عرضه آن در چین و دیگر بازارهای هدف نیز احتمالا از سال ۲۰۲۵ خواهد بود.

انتهای پیام

source