Wp Header Logo 4.png

فراخوان پیش‌فروش مرحله پنجاه و سوم اولویت‌بندی سامانه یکپارچه فروش خودرو ویژه متقاضیان عادی خرید دنا پلاس اتوماتیک آپشنال، منتشر شد. پیرو این فراخوان، آن دسته از متقاضیانی که در سامانه یکپارچه ثبت نام نموده‌اند و اسامی آنها به عنوان اولویت‌های دنا پلاس اتوماتیک مربوط به تابستان ۱۴۰۳ به این شرکت اعلام شده و برای آنها توسط شرکت ایران خودرو، پیامک ارسال گردیده یا اسامی آنها در سایت فروش اینترنتی ایران خودرو اسامی درج شده، امکان ثبت نام در این نوبت را دارند.

به گزارش خودرودیلی، تحویل خودروهای ثبت‌نامی در این نوبت از پیش فروش خودرو دنا پلاس اتوماتیک آپشنال، شهریور و مهر ۱۴۰۳ اعلام شده. برای تحویلی های شهریور، مبلغ پیش‌پرداخت، ۳۴۶میلیون و ۸۳هزار و ۴۰۰ تومان و برای تحویلی های، مبلغ پیش‌پرداخت، ۳۱۱میلیون و ۴۷۵هزار و ۱۰۰ تومان می‌باشد، با ذکر این توضیح که پیش پرداخت شهریور، حدود ۵۰ درصد و پیش پرداخت مهر، حدود ۴۵ درصدمت فعلی این محصول ایران خودرو است.

فروش خودرو دنا پلاس اتوماتیک آپشنال - بهمن ۱۴۰۲

برای متقاضیان نوبت‌دهی شده واجد شرایط شرکت در طرح پیش فروش خودرو دنا پلاس اتوماتیک آپشنال، امکان تغییر اولویت به خودرو جایگزین با تحویل ۹۰ روزه نیز وجود دارد. در این صورت، خودرو سورن پلاس XU7P که قیمت مصوب و قطعی ۴۵۹ میلیون و ۱۱۸هزار و ۹۰۰ تومانی دارد، به عنوان خودرو قابل تبدیل به مشتری ارائه می‌شود. لازم به ذکر است این طرح از ۱۲ بهمن آغاز شده و تا روز دوشنبه ۲۳ بهمن ماه ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام

نوشته فروش خودرو دنا پلاس اتوماتیک آپشنال – بهمن ۱۴۰۲ اولین بار در khodrodaily.ir. پدیدار شد.


source