Wp Header Logo 10.png

کرمان‌موتور از روز سه‌شنبه ۱۷ بهمن مرحله جدید فروش KMC X5 را با موعد تحویل ۹۰ روز کاری و قیمت قطعی، آغاز می‌کند. قیمت قطعی خودرو KMC X5 در این نوبت، با توجه به افزایش مالیات ارزش افزوده از ۹ به ۱۰ درصد برای سال ۱۴۰۳، از ۱.۳۲۹.۱۰۰.۰۰۰ تومان قبل، به ۱میلیارد و ۳۴۰میلیون و ۵۰۰هزار تومان افزایش یافته است.

به گزارش خودرودیلی، در این طرح، سود مشارکت و یا انصراف برای وجه پرداختی مشتری که بطور کامل در هنگام ثبت‌نام، دریافت می‌شود، لحاظ نشده اما در صورت تاخیر در تحویل خودرو به مشتری، ۳ درصد جریمه تاخیر بصورت ماهانه متوجه شرکت خواهد بود. مدل سال خودروهای تحویلی به مشتریان نیز ۱۴۰۳ اعلام شده است.

فروش KMC X5 کرمان موتور - بهمن ۱۴۰۲

محرک KMC X5 یک موتور ۱.۵ توربو مجهز به سیستم پاشش مستقیم سوخت است که با ۱۷۲ اسب‌بخار قدرت، توان تولید ۲۸۰ نیوتن‌متر گشتاور بیشینه را داشته، به یک گیربکس ۶ سرعته اتوماتیک دو کلاچ متصل است.

طبق کاتالوگ ارائه شده توسط کرمان‌موتور، KMC X5 دارای صندلی برقی راننده با قابلیت تنظیم در ۶ جهت به همراه حافظه تنظیمات و تنظیم ۴ جهته گودی کمر بوده، از صندلی سرنشین کناری جلو با قابلیت تنظیم دستی در ۴ جهت بهره می‌برد. هر دو صندلی جلو نیز دارای گرمکن هستند. روی داشبورد، نمایشگر تبلت-مانندی خودنمایی می‌کند که با قُطر ۱۲.۸ اینچ، رابط سیستم اطلاعات و سرگرمی است و می‌توان گوشی‌های موبایل iOS یا اندرویدی را با رابط اختصاصی، به آن متصل کرد.

فروش KMC X5 کرمان موتور - بهمن ۱۴۰۲

پشت‌آمپر دیجیتال ۷ اینچ، سیستم صوتی با ۱۰ بلندگو و یک ساب‌ووفر، فرمان D-شکل با کنترلگرهای چندمنظوره، تهویه اتوماتیک با دریچه مجزا برای سرنشینان عقب، پوشش چرم صندلی‌ها، سانروف برقی پانورامیک، کول‌باکس، آینه‌های جانبی برقی دارای گرمکن و حافظه تنظیمات و ورود و استارت دکمه‌ای نیز از دیگر مواردی هستند که کرمان موتور در لیست امکانات رفاهی KMC X5 گنجانده.

همچنین در بخش ایمنی و سیستم‌های همیار، باید به بهره‌مندی KMC X5 از سنسور نور و باران، کروزکنترل، سیستم دید ۳۶۰ درجه، چهار ایربگ، ترمز پارک برقی، اتوهُلد، سیستم کنترل هرزگردی، کنترل پایداری الکترونیک، TPMS، سیستم کمک ترمز اضطراری، کنترل آغاز حرکت در سربالایی و دیلایت اشاره کرد.

فروش KMC X5 کرمان موتور - بهمن ۱۴۰۲

طرح جدید فروش KMC X5 تا ۳۰ بهمن ادامه خواهد داشت؛ جهت کسب اطلاعات بیشتر و ثبت‌نام، می‌توانید به نمایندگی های مجاز فروش و خدمات پس از فروش کرمان‌موتور در سراسر کشور مراجعه فرمایید.

انتهای پیام

نوشته فروش KMC X5 کرمان موتور – بهمن ۱۴۰۲ اولین بار در khodrodaily.ir. پدیدار شد.


source