Wp Header Logo 13.png

بخشنامه تکمیل وجه متقاضیان شرکت در طرح فروش یکپارچه خودرو دیگنیتی برای آن دسته از متقاضیانی که در مرحله اول فروش یکپارچه خودروهای داخلی، این خودرو را به عنوان اولیت خرید خود انتخاب کرده‌اند، در حالی از سوی بهمن موتور اعلام شده که شاهد افزایش قیمت چشمگیر آن هستیم، هم در مدل پرایم، و هم در مدل پرستیژ.

به گزارش خودرودیلی، در این طرح فروش، قیمت خودرو دیگنیتی پرایم از ۱میلیارد و ۲۴۹میلیون تومان قبل، به ۱میلیارد و ۴۶۵میلیون تومان افزایش یافته که نشان از افزایش ۲۱۶ میلیون تومانی این محصول بهمن موتور دارد. قیمت مدل قدرتمندتر و مجهزتر دیگنیتی پرستیژ نیز از ۱.۴۴۲.۰۰۰.۰۰۰ به ۱.۶۹۴.۰۰۰.۰۰۰ تومان رسیده یعنی ۲۵۲ میلیون تومان افزایش قیمت.

در شرایط فروش جدید، دیگنیتی بهمن موتور چقدر گران شد؟

متقاضیان نوبت‌دهی شده خودروهای دیگنیتی پرایم و پرستیژ، از ساعت ۱۰ صبح روز دوشنبه ۲۳ بهمن تا پایان روز پنجشنبه ۳ اسفند مهلت خواهند داشت تا با مراجعه به سایت فروش محصولات گروه بهمن نسبت به تکمیل ثبت‌نام و واریز وجه خودرو، اقدام نمایند. تحویل خودروهای ثبت‌نامی در این نوبت نیز ۹۰ روز کاری اعلام شده، یعنی هفته آخر تیر ماه ۱۴۰۳.

البته بسته به ظرفیت و اولویت متقاضیان، امکان تحویل این خودرو با مدل ۱۴۰۲ و در هفته سوم اسفند امسال نیز وجود دارد. برای این دسته از متقاضیان، سود انصراف سالیانه ۱۷.۵درصد نیز لحاظ می‌‎شود اما برای تحویلی های تیر ۱۴۰۳، نه خبری از سود مشارکت است، و نه خبری از سود انصراف. تنها در صورت تاخیر در تحویل خودروهای ثبت‌نامی به مشتریان، ۳ درصد جریمه تاخیر بصورت ماهانه متوجه شرکت خواهد بود. جریمه تاخیر برای تحویل های هفته سوم اسفند امسال، ۲.۵ درصد ماهانه اعلام شده است.

در شرایط فروش جدید، دیگنیتی بهمن موتور چقدر گران شد؟

گفتنی است خودروهای قابل عرضه، تنها در رنگ های سفید یا مشکی، با تریم داخلی مشکی یا قرمز می‌باشند.

انتهای پیام

source