Wp Header Logo 27.png

در ادامه عرضه خودروهای “نامتعارف برای مردم عادی” در سامانه یکپارچه عرضه خودروهای وارداتی جانبازان، این بار دو مدل از خودروهای مرسدس-بنز به لیست خودروهای وارداتی برای جانبازان اضافه شده است؛ این دو خودرو که قرار است توسط شرکت ستاره ایران عرضه شوند، مدل های CLA 180 و C180 مرسدس-بنز هستند. مدل کوچکتر یعنی CLA 180، با موتور ۱.۳ توربو ۱۳۶ اسبی متصل به گیربکس ۷ سرعته اتومات عرضه می‌شود. C180 نیز دارای موتور ۱.۵ توربو ۱۷۰ اسبی متصل به گیربکس ۹ سرعته اتومات است.

مرسدس-بنز CLA180 و C180 وارداتی جانبازان چه ویژگی هایی دارند؟

در لیست امکانات مرسدس-بنز C180 وارداتی جانبازان، مواردی نظیر سیستم اطلاعات و سرگرمی با نمایشگر ۱۲ اینچ، دوربین دنده عقب، سیستم صوتی با ۶ بلندگو، تهویه اتوماتیک، استارت دکمه‌ای، گرمکن صندلی‌های جلو، ۵ حالت رانندگی، نویگیشن، سنسور باران و سنسور های پارک جلو و عقب جلب نظر می‌کنند. پیشرانه هم که از نوع نیمه-هایبرید، با ۲۵۰ نیوتن‌متر گشتاور بیشینه است، متوسط مصرف سوخت ۶.۵ لیتر در ۱۰۰ کیلومتر دارد. برای این مدل مرسدس-بنز، شتاب صفر تا صد، ۸.۸ ثانیه و حداکثر سرعت، ۲۲۷ کیلومتر در ساعت اعلام شده.

مرسدس-بنز CLA180 و C180 وارداتی جانبازان چه ویژگی هایی دارند؟

همین سطح پایه امکانات را در مرسدس-بنز CLA 180 وارداتی جانبازان نیز شاهد هستیم، البته با این تفاوت که نمایشگر اصلی در این مدل، ۱۰ اینچ می‌باشد. همچون C180، پیشرانه به‌کار رفته در CLA 180 نیز از نوع نیمه-هایبرید است اما همانطور که قدرت کمتری دارد، ۲۳۰ نیوتن‌متر گشتاور بیشینه این موتور ۴ سیلندر نیز کمتر از مقدار تولیدی در C180 است. با این پیشرانه، CLA 180 در هر ۱۰۰ کیلومتر رانندگی ترکیبی، ۵.۹ لیتر بنزین می‌سوزاند. صفر تا صد این مدل، ۹.۴ ثانیه اعلام شده و طبق کاتالوگ، می‌تواند تا ۲۱۶ کیلومتر در ساعت سرعت بگیرد.

انتهای پیام

نوشته مرسدس-بنز های وارداتی جانبازان چه ویژگی هایی دارند؟ اولین بار در khodrodaily.ir. پدیدار شد.


source