Wp Header Logo 50.png

ام‌جی از سال ۲۰۰۸ هاچبک کوچکی را در لایناپ خود داشته که نسل دومش، در کشورمان نیز عرضه شد. این خودرو، بعد از ۱۳ سال، بالاخره نسل عوض کرد و آماده است تا در کنار بازار چین، در بازار های بزرگ جهانی نظیر بریتانیا و استرالیا نیز عرضه شود.

به گزارش خودرودیلی، نسل سوم ام‌جی ۳ با طول بدنه ۴.۱۱۳ میلیمتر، کمی کشیده‌تر از نسلی است که در بازار کشورمان نیز عرضه شد. و برخلاف نسل دوم که ظاهرش، با خطوط شکسته و یکدست شکل گرفته بود، طراحی ظاهری دینامیک و خشنی دارد که با تعدد خطوط و فرم های مواج و کاملا برآمده، شکل گرفته است و کاملا همسو است با طراحی ظاهری نسل جدید خودروهای ام‌جی، نظیر MG5.

نسل جدید ام‌جی۳، آمد

برخلاف نسل دوم MG3 که تنها با پیشرانه بنزینی عرضه شد، نسل سوم دارای پیشرانه‌ای هایبرید، متشکل از یک موتور ۱.۵ لیتری تنفس طبیعی ۱۰۱ اسبی و یک موتور الکتریکی ۱۳۴ اسبی است که با باتری ۱.۸۳ کیلووات ساعت و یک گیربکس اتومات ۳ سرعته DHT (مختص خودروهای هایبرید) کامل می‌شود. با این پیشرانه هایبرید ۱۹۲ اسب‌بخاری ، MG3 جدید می‌تواند در ۸ ثانیه از حالت سکون تا تندی یکصد کیلومتر در ساعت دست یابد. متوسط مصرف سوخت نیز در سیکل ترکیبی، صدی ۴.۴ لیتر اعلام شده است.

نسل جدید ام‌جی۳، آمد

با این ویژگی‌های فنی، ظاهر تهاجمی و مدرن، و سطح بالای امکانات ایمنی و رفاهی که شامل مواردی نظیر ورود و استارت بدون کلید، صندلی‌های برقی دارای گرمکن و سردکن جلو، آینه های جانبی برقی دارای گرمکن، مولتی‌مدیا ۱۰.۲۵ اینچ، نمایشگر دیجیتال ۷ اینچ پشت فرمان، نویگیشن، رابط کاربری اندروید و iOS، کروزکنترل تطبیق‌پذیر، هشدار نقاط کور راننده، ترمز اضطراری اتوماتیک، رادار حرکت بین خطوط و … در مجهزترین تیپ تجهیزاتی می‎شود، MG امیدوار است با نسل جدید MG3 بتواند رقابتی درخور با خودروهای شناخته‎شده هم‌رده در بازار اروپا نظیر تویوتا یاریس، رنو کلیو، هوندا جاز، پژو ۲۰۸، اوپل کورسا، فولکس‌واگن پولو و اشکودا فابیا داشته باشد.

نسل جدید ام‌جی۳، آمد

گفته می‌شود شروع قیمت نسل جدید ام‌جی۳ در بریتانیا، از حدود ۲۰هزار پوند خواهد بود. در استرالیا نیز این خودرو با افزایش قیمتی در حدود ۵ هزار دلار استرالیا (۳.۳۰۰ دلار آمریکا) نسبت به نسل دوم خود، عرضه خواهد شد.

انتهای پیام

source