Wp Header Logo 53.png

پیرو ناتوانی بهمن‌موتور به ایفای تعهدات سامانه یکپارچه برای متقاضیان خرید خودروهای دیگنیتی و فیدلیتی، سامانه یکپارچه عرضه خودروهای داخلی اطلاعیه‌ای منتشر کرده که طبق آن، متقاضیان نوبت‌دهی شده خودروهای دیگنیتی و فیدلیتی بهمن‌موتور برای زمستان ۱۴۰۲ می‌توانند در صورت تمایل نسبت به انتخاب خودروی جایگزین از میان هفت محصول ارائه شده در سامانه از برندهای فونیکس مدیران خودرو و KMC و JAC کرمان‌موتور، اقدام نمایند.

به گزارش خودرودیلی، برای این دسته از متقاضیان، خودروهای فونیکس تیگو۸ پرومکس (تیپ IE)، فونیکس تیگو۸ e+ (پلاگین-هایبرید)، فونیکس تیگو۷ پرو پریمیوم و فونیکس FX پریمیوم از مدیران خودرو و جک S3، جک J4 و کی‌ام‌سی X5 از کرمان موتور به عنوان خودروهای جایگزین قابل عرضه، ارائه شده اند.

تبدیل اختیاری خودرو های دیگنیتی و فیدلیتی به محصولات مدیران خودرو و کرمام موتور

متقاضیان در صورت تمایل به جایگزینی، می‌توانند ابتدا به صفحه جزئیات سفارش مراجعه کرده و نسبت به انتخاب گزینه لغو سفارش خود اقدام نمایند تا خودرو قبلی، حذف گردد. پس از لغو سفارش محصول قبلی توسط متقاضیان، امکان انتخاب یک محصول از سبد محصولات اعلامی در سایت برای ایشان فراهم خواهد آمد. طبق اطلاعیه سامانه یکپارچه عرضه خودروهای داخلی، با توجه به ظرفیت محدود برخی از محصولات، در صورت تکمیل ظرفیت آن محصول، متقاضیان می بایست نسبت به انتخاب محصول دیگر از محصولات عرضه شده اقدام نمایند.

لازم به ذکر است در صورت لغو سفارش و عدم انتخاب محصول جدید، پس از پایان مهلت ثبت نام، سفارش متقاضی به محصول قبلی بازگردانی می گردد. در ضمن، پس از مشارکت متقاضیان در طرح تبدیل اختیاری و فراخوان توسط خودروساز، در صورت عدم تکمیل وجه توسط ایشان در زمان مقرر برای محصول جدید، این مورد به منزله انصراف از طرح تلقی می گردد و متقاضی از اولویت بندی خودرو داخلی در سامانه یکپارچه حذف می‌گردد.

از روز دوشنبه هفتم اسفند ماه تا روز چهارشنبه نهم اسفند ماه، به مدت ۳ روز امکان تبدیل اختیاری محصولات اعلام شده برای متقاضیان باقیمانده محصولات بهمن موتور از لیست انتظار مشتریان نوبت زمستان ۱۴۰۲ فراهم بوده و پس از اطلاع‌رسانی توسط خودروساز محصول جدید، امکان ثبت نام و تکمیل وجه به مدت هفت روز وجود خواهد داشت.

انتهای پیام

source