Wp Header Logo 3.png

بخشنامه جدید فروش خودروهای مدیران خودرو، ویژه محصولات فونیکس، از ساعت ۱۵ امروز (شنبه ۱۲ اسفند) در محل نمایندگی های مجاز فروش و خدمات پس از فروش این شرکت، فعال می‌شود. در این طرح فروش محصولات مدیران خودرو، چهار محصول از برند فونیکس که عبارتند از تیگو۸ پرو پلاگین-هایبرید، تیگو۸ پرومکس، FX و تیگو۷ پرو پریمیوم، عرضه شده اند و موعد تحویل خودروها، ۹۰ روز کاری اعلام شده است.

به گزارش خودرودیلی، در این نوبت فروش محصولات مدیران خودرو، امکان خرید هم بصورت نقدی وجود دارد، و هم بصورت اقساطی. در ضن، طرح جایگزینی نیز در این نوبت، لحاظ شده است. در طرح فروش عادی اقساطی، درصد پیش‌پرداخت، بسته به مدل خودرو، ۶۰ یا ۷۵ درصد می‌باشد. در طرح جایگزینی اما پیش‌پرداخت کمتری از مشتری دریافت می‎شود که بین ۵۰ تا ۶۵ درصد مبلغ نهایی خودرو، متغیر خواهد بود.

شرایط عرضه محصولات در تازه ترین طرح فروش مدیران خودرو برای چهار محصول فونیکس، ویژه اسفند ۱۴۰۲ را می‌توانید در جدول زیر مشاهده فرمایید. همانطور که اشاره شد، جهت ثبت نام و شرکت در این طرح می‌بایست به نمایندگی های مجاز فروش و خدمات پس از فروش شرکت مدیران خودرو مراجعه کنید.

شرایط فروش نقد و اقساط مدیران خودرو در محل نمایندگی - ۱۲ اسفند ۱۴۰۲

انتهای پیام

source