Wp Header Logo 10.png

بخشنامه جدید فروش نقد و اقساط خودرو های MVM در محل نمایندگی های مجاز شرکت مدیران خودرو، اعلام شد. طبق این بخشنامه، در طرح فروش نقد و اقساط جدید قرار است پنج محصول از برند MVM شرکت مدیران خودرو عرضه شود و امکان خرید اقساطی این خودروها با بازپرداخت ۱۲ الی ۶۰ ماهه وجود خواهد داشت.

به گزارش خودرودیلی، ارزان ترین محصول قابل خریداری از این طرح فروش خودرو های MVM، محصول X22 Pro MT است که ۷۰۸میلیون و ۶۰۰هزار تومان قیمت‌گذاری شده و امکان ثبت‌نام آن با پیش پرداخت ۵۰، ۶۰ یا ۷۰ درصد از قیمت نهایی خودرو وجود دارد. بسته به درصد انتخابی مشتری، پیش‌پرداخت ثبت نام MVM X22 Pro MT در این طرح، ۳۵۴میلیون و ۳۰۰هزار تومان الی ۴۹۶میلیون و ۲۰هزار تومان خواهد بود. اقساط خودرو نیز برای مثال، در صورت انتخاب بازپرداخت ۶۰ ماهه، بین ۶ تا ۱۰ میلیون تومان در ماه خواهد بود.

فروش نقد و اقساط خودرو های MVM مدیران خودرو - ۱۵ اسفند ۱۴۰۲

بعد از X22 Pro MT، در این طرح فروش نقد و اقساط محصولات MVM، خودرو نسبتا جدید X33 Cross MT را داریم که با قیمت مصوب ۸۰۰میلیون و ۵۰۰هزار تومان و امکان خرید با تسهیلات ۱۲ الی ۶۰ ماهه برای آن فراهم آمده. با توجه به این که برای این محصول هم در صورت تمایل برای خرید اقساطی، پیش پرداخت می‌بایست ۵۰، ۶۰ یا ۷۰ درصد قیمت نهایی خودرو باشد، متقاضیان خرید ملزم به پرداخت حداقل ۴۰۰میلیون و ۲۵۰هزار تومان به عنوان پیش‌پرداخت در هنگام ثبت‌نام می‌باشند. کمترین مبلغ اقساط این خودرو نیز ۶.۷ الی ۱۱.۲ملیون تومان بوده که برای بازپرداخت ۶۰ ماهه می‌باشد.

فروش نقد و اقساط خودرو های MVM مدیران خودرو - ۱۵ اسفند ۱۴۰۲

در این طرح فروش نقد و اقساط خودرو های MVM شرکت مدیران خودرو، مدل اتوماتیک X33 Cross (با گیربکس CVT)، ۸۹۷ میلیون تومان قیمت‌گذاری شده و امکان خرید آن با پیش‌پرداخت حداقل ۴۴۸میلیون و ۵۰۰هزار تومان (برای تسهیلات ۵۰درصد) و حداکثر ۶۲۷میلیون و ۹۰۰هزار تومان (برای تسهیلات ۳۰ درصد) وجود دارد.

فروش نقد و اقساط خودرو های MVM مدیران خودرو - ۱۵ اسفند ۱۴۰۲

دیگر کراس اوور قابل عرضه در این نوبت فروش خودرو های MVM نیز محصول X55 Pro شرکت مدیران خودرو است که در تیپ IE و با قیمت مصوب ۱میلیارد و ۲۵۳میلیون و ۸۰۰هزار تومان قابل خریداری است. برای این خودرو، کمترین مبلغ پیش‌پرداخت، ۶۲۶میلیون و ۹۰۰هزار تومان می‌باشد که در صورت پرداخت این مبلغ، اقساط خودرو بسته به مدت بازپرداخت (۱۲ الی ۶۰ ماه)، بین ۱۷میلیون و ۶۰۰هزار تومان (در بازپرداخت ۶۰ ماهه) الی ۵۸میلیون و ۹۰۰هزار تومان (در بازپرداخت ۱۲ ماهه) خواهد بود.

فروش نقد و اقساط خودرو های MVM مدیران خودرو - ۱۵ اسفند ۱۴۰۲

سدان جدید MVM Arrizo5 S نیز در این طرح، قابل خریداری خواهد بود، با قیمت مصوب ۱میلیارد و ۹۱میلیون و ۲۰۰هزار تومان و امکان خرید اقساطی با ۳۰ تا ۵۰ درصد تسهیلات. برای خرید MVM Arrizo5 S، کمترین وجه پیش‌پرداخت، ۵۴۵میلیون و ۶۰۰هزار تومان در تسهیلات ۵۰درصد بوده و کمترین اقساط ماهانه نیز مبلغ ۹میلیون و ۲۰۰هزار تومان می‌باشد که مختص بازپرداخت ۶۰ ماهه تسهیلات ۳۰درصد است.

فروش نقد و اقساط خودرو های MVM مدیران خودرو - ۱۵ اسفند ۱۴۰۲

طرح جدید فروش نقد و اقساط خودرو های MVM قرار بود از امروز در محل نمایندگی مجاز شرکت مدیران خودرو به اجرا درآید اما به فردا (سه‌شنبه ۱۵ اسفند) موکول شده است. پس اگر قصد ثبت نام دارید، هرچه سریع تر به نزدیک ترین نمایندگی مُجاز فروش و خدمات پس از فروش خودرو های MVM مدیران خودرو مراجعه کنید.

انتهای پیام

نوشته فروش نقد و اقساط خودرو های MVM مدیران خودرو – ۱۵ اسفند ۱۴۰۲ اولین بار در khodrodaily.ir. پدیدار شد.

source