سئو سایت
مدیر کل کسب‌وکارهای کوچک در Dun & Bradstreet، که بر سبد تجاری کوچک تا متوسط ​​شرکت نظارت دارد.

getty اینترنت به ابزاری ضروری برای تقریباً هر مصرف کننده ای که تصمیم می گیرد تبدیل شده است. امروزه کاربران اینترنت به طور متوسط ​​روزانه نزدیک به سه ساعت از اینترنت برای ارتباط، سرگرمی، تحقیق و اطلاعات استفاده می کنند. در سال 2020، فروش جهانی خرده فروشی تجارت الکترونیک از 4.2 میلیارد دلار فراتر رفت. یکی از بزرگ‌ترین اشتباهاتی که از صاحبان کسب‌وکارهای کوچک می‌شنوم این است که آنها نیازی به نگرانی در مورد تعامل با مشتریان خود به صورت دیجیتالی ندارند. بنابراین، این ترکیب برای صاحبان مشاغل کوچک و کارآفرینان چه معنایی دارد؟
اولاً، اگر چیزی را به صورت آنلاین می فروشید، احتمالاً مخاطبان هدف شما در هر روز معینی آنلاین هستند. و دوم، حتی اگر محصول یا خدمات خود را به صورت آنلاین نمی فروشید، احتمالاً همچنان می توانید روی حضور مخاطبان هدف خود در یک نقطه از روز در اینترنت حساب کنید.
این برای کسب و کار کوچک شما چه معنایی دارد؟
به‌عنوان مالک قبلی کسب‌وکار کوچک، می‌دانستم که چابک بودن و به‌روزرسانی مجموعه مهارت‌های دیجیتال و استراتژی‌های ورود به بازار، با توجه به سرعتی که فناوری بازاریابی در حال تغییر است، ضروری است. در واقع، در نظرسنجی ما در سال 2020 از صاحبان مشاغل کوچک، 60٪ اظهار داشتند که به دلیل همه گیری همه گیر باید به حضور و ارائه آنلاین قوی تر بپردازند، و 24٪ نیز به اشتراک گذاشتند که می دانند دستیابی به فناوری های دیجیتال جدید و در حال ظهور در سال 2021 ضروری است و آنها قصد داشتند چگونگی پیشرفت در فضای دیجیتال را بررسی کنند. احتمالاً صدها هزار کارآفرین در این عصر تحول دیجیتال تلاش می‌کنند تا از بازاریابی دیجیتال و سایر استراتژی‌های کلیدی کسب‌وکار استفاده کنند، که می‌تواند رقابت را برای جلب توجه مخاطبان شدید کند.
چیزی که ممکن است برای صاحبان مشاغل کوچک و کارآفرینان بدیهی نباشد این است که چگونه به طور مؤثر یک استراتژی بازاریابی دیجیتال را اجرا و مدیریت کنند که با پیام مناسب در مکان و زمان مناسب به مخاطبان هدف خود برسد. کارشناسان بازاریابی معمولاً راهنمایی هایی را در مورد استقرار بازاریابی رسانه های اجتماعی، بازاریابی ایمیلی و نمایش دیجیتال ارائه می دهند. این توصیه درست است. این کانال ها همه موثر هستند. با این حال، در مورد بازاریابی دیجیتال چیزهای بیشتری وجود دارد که باید در نظر گرفت، و همه صاحبان مشاغل کوچک پایگاه دانش بازاریابی یکسانی برای کار کردن ندارند. اما ابزارهای سلف سرویس بسیاری نیز وجود دارد که به صاحبان مشاغل کوچک و تازه کار اجازه می دهد از ابزارهای بسیار قدرتمند استفاده کنند. چگونه می توانید شروع کنید؟
بیشتر از FORBES ADVISORبهترین شرکتهای بیمه مسافرتیByAmy DaniseEditorبهترین برنامه های بیمه مسافرتی Covid-19ByAmy DaniseEditor با مشتری در جایی که هستند ملاقات کنید.
من همیشه به‌عنوان یک صاحب کسب‌وکار کوچک می‌گویم که مهم است که مشتری را در جایی که هستند ملاقات کنیم. پنج نسل از مشتریان وجود دارد، و آنها در مورد نحوه تصمیم گیری بسیار متفاوت هستند. در حالی که رسانه‌های اجتماعی یکی از محبوب‌ترین راه‌های استفاده از اینترنت هستند، وقتی نوبت به بازاریابی دیجیتالی می‌رسد، انتخابی بودن برای شفافیت و اثربخشی مهم است.
برخی از پلتفرم‌های رسانه‌های اجتماعی برای یک جمعیت شناسی جذاب هستند، در حالی که کانال‌های اجتماعی دیگر برای سن یا گروه کاملاً متفاوت جذاب هستند، و برخی دیگر به طور مؤثر شکاف‌ها را پر می‌کنند و نیازهای گروه‌های متعددی را به طور همزمان برآورده می‌کنند. به عبارت دیگر، همه کانال‌های رسانه‌های اجتماعی برای هر مدل کسب‌وکاری مناسب نیستند، زیرا هر کسب‌وکاری در تلاش است تا به گروه متفاوتی از مردم دسترسی پیدا کند. من ده‌ها داستان موفقیت را از روزهای اولیه همه‌گیری کووید-19 شنیده‌ام، زمانی که صاحبان مشاغل کوچک که هرگز از رسانه‌های اجتماعی استفاده نکرده بودند، برای اولین بار آن را امتحان کردند و اکنون تا به امروز به طور فعال با مشتریان جدید و موجود درگیر هستند.
تلاش های بازاریابی خود را تنظیم کنید.
سایر کانال های بازاریابی – برای مثال تبلیغات نمایش دیجیتال و سئو – در نظر گرفته شده است که توجه همه را با ایجاد شبکه گسترده تر جلب کنند. با این حال، شما کاملا می توانید آنها را برای رفع نیازهای خاص تنظیم کنید. آنها همچنین تنها دو مورد از چندین راه بازاریابی هستند که برای پیاده سازی موثر آنها می توانند به زمان و سرمایه گذاری مالی قابل توجهی نیاز داشته باشند. و استراتژی موبایل را فراموش نکنید. در Dun & Bradstreet، ما شاهد هستیم که بیش از 30 درصد از بیش از 1.5 میلیون مشترک کسب و کار کوچک ما روزانه از طریق سیستم عامل های تلفن همراه وارد می شوند.
به ابزارهای دیجیتال مارکتینگ تکیه کنید.
از آنجایی که بسیاری از تاکتیک های بازاریابی دیجیتال برای یادگیری وجود دارد، که هر کدام استراتژی خاص خود را دارد که نیازمند بودجه و تلاش مشخصی است، اغلب می تواند برای یک کارآفرین منطقی باشد که تمرکز خود را بر روی تجارت حفظ کند. مراجعه به آژانس نیز همیشه مقرون به صرفه نیست. برای صاحبانی که به اندازه کافی می دانند که با ابزار بازاریابی دیجیتال خود هدایت شوند، یک گزینه خوب می تواند استفاده از ابزاری باشد که زمان صرف شده برای یادگیری همه نکات ظریف را کاهش می دهد و می تواند بخش های مهم تلاش را به طور کامل خودکار کند، مانند هدف گیری مخاطب. این رویکرد زمینه بازی بازاریابی دیجیتال را ساده می کند و در عین حال استراتژی بازاریابی دیجیتالی موثر و هدفمند را در چندین کانال به کار می گیرد. من این را از نزدیک به عنوان یک منظره پرداز یاد گرفتم. متوجه شدم که می توانم به طور قابل توجهی خط لوله فروش خود را از طریق کمپین های دیجیتال هدفمند به سمت هدایت بازاریابی به سمت شخصیت و جمعیت شناسی مشتری ایده آل افزایش دهم.
با پیشرفت فناوری، هوش مصنوعی و یادگیری ماشین اکنون برای درک آنچه که مخاطبان هدف آنلاین انجام می‌دهند و چگونه رفتارهای خود را به بینشی تبدیل کنند که پیام‌رسانی را در سایت‌هایی که «جایی که هستند» مستقر می‌کنند، مورد استفاده قرار می‌گیرند. چنین فناوری حدس و گمان را از انتخاب یک پلتفرم اجتماعی که مخاطبان هدف شما از آن استفاده می کنند و تعیین اینکه از کدام وب سایت ها بازدید می کنند، حذف می کند.
در دنیای امروز، دیگر بحث این نیست که آیا بازاریابی دیجیتال ضروری است یا خیر. سوال این است که چگونه می‌توانید اینترنت را برای شما و کسب‌وکارتان به کار بگیرید تا به طور موثر به مخاطبان هدف خود دسترسی پیدا کنید. چه یک طراح منظر باشید یا صاحب فروشگاه خرده فروشی یا یک مالک انحصاری، بازاریابی دیجیتال در محیط امروزی بسیار مهم است.
اگر زمان یا تمایلی برای یادگیری همه پلتفرم‌های بازاریابی دیجیتال در دسترس ندارید و آژانسی دور از دسترس به نظر می‌رسد، از توانایی هدایت کمپین‌ها، پیام‌رسانی و بودجه خود استفاده کنید. مخاطبان شما آنجا منتظرند تا به آنها برسید.
شورای تجارت فوربس مهمترین سازمان رشد و شبکه سازی برای صاحبان و رهبران مشاغل است. آیا واجد شرایط هستم؟
من را در توییتر یا لینکدین دنبال کنید. وب سایت من را بررسی کنید. جو پاسکارتا، مدیر کل کسب و کارهای کوچک در Dun & Bradstreet، که بر سبد تجاری کوچک تا متوسط ​​شرکت نظارت دارد.”>

* استانداردهای تحریریه چاپ
* چاپ مجدد و مجوزها