سئو سایت
جف کرین مدیر ارشد فروش و بازاریابی در Kingstar Media است.

gettySEO یک راه فوق‌العاده برای برندها برای رسیدن به اهدافشان است، اما با توجه به زمان و تلاشی که معمولاً مورد نیاز است، می‌تواند مشکل باشد. ایجاد و حفظ یک استراتژی سئو قوی می تواند به اطمینان حاصل شود که یک برند توسط مخاطبان مناسب دیده می شود، و این یک روش مقرون به صرفه برای هدایت ترافیک، سرنخ ها و فروش است.
بیایید عمیق‌تر به این بپردازیم که چیست و چرا برای برندها مهم است.
SEO چیست؟ سئو مخفف بهینه سازی موتور جستجو است. این اساساً فرآیند رتبه بندی ارگانیک، درست زیر تبلیغات جستجوی پولی، در هر موتور جستجو است. این می تواند Google، Bing، DuckDuckGo یا هر موتور جستجوی دیگری باشد. سئو یک تاکتیک رسانه ای به دست آمده است – به جای پرداخت به ازای هر کلیک برای تبلیغات جستجو در بخش حمایت شده در Google، وب سایت شما به طور ارگانیک برای جستجوهای مبتنی بر هدف رتبه بندی می شود. اگر شخصی روی فهرست ارگانیک شما کلیک کند، مجبور نیستید برای آن به گوگل پول پرداخت کنید. این امر سئو را به کارآمدترین و اغلب سودآورترین راه برای هدایت سرنخ ها و فروش جدید برای یک تجارت تبدیل می کند.
چگونه کار می کند اول از همه، درک این نکته مهم است که دیدن نتایج از SEO در مقایسه با تبلیغات جستجوی پولی بسیار بیشتر طول می کشد. به طور معمول، حدود شش تا 12 ماه طول می کشد. این باعث می‌شود سئو برای پروژه‌های بلندمدت، محصولات دائمی و آگاهی عمومی از برند مناسب‌تر باشد. برندهایی که به دنبال پاسخ سریع یا آگاهی برای محصولاتی هستند که چرخه فروش بسیار کوتاهی دارند، احتمالاً از سئو سود چندانی نخواهند برد. نتایج فوری و پاسخ های مستقیم از طریق SEO قابل دستیابی نیستند – اینها مزایای جستجوی پولی هستند.
بیشتر از FORBES ADVISORبهترین شرکت‌های بیمه مسافرتیByAmy DaniseEditorByAmy DaniseEditorByAmy DaniseEditor بهترین طرح‌های بیمه مسافرتی کووید-19ByAmy DaniseEditor روشی که رتبه‌بندی‌های ارگانیک کار می‌کند این است که Google محتوا را بر اساس عواملی مانند بک لینک‌های صفحه – هم کمیت و هم کیفیت – مربوط به نرخ جستجو و محتوای صفحه را درجه‌بندی می‌کند. در وب سایت. این شاخص‌ها به Google کمک می‌کنند تصمیم بگیرند که کدام صفحه اول در فهرست‌های ارگانیک نشان داده شود.
علیرغم زمان زیادی که برای تولید نتایج نیاز است، ترافیک ارگانیک از SEO در نهایت می تواند منجر به افزایش شاخص های کلیدی عملکرد مانند سرنخ ها و خریدها شود. به طور معمول، ترافیک ارگانیک با کیفیت ترین ترافیک است. مردم هنگام استفاده از موتورهای جستجو به طور فعال به دنبال پاسخ یا راه حل هستند. آن‌ها معمولاً زمان بیشتری را در صفحه‌ای می‌گذرانند که راه‌حل‌هایی را که می‌خواهند در اختیارشان قرار می‌دهد. برای هر برند، شرکت یا محصولی، می‌خواهید بازدیدکنندگان زمان بیشتری را در یک صفحه بگذرانند، و می‌خواهید نرخ پرش پایین‌تری داشته باشید، زیرا معمولاً به این معنی است که بازدیدکنندگان بیشتر احتمال دارد اقدام مورد نظر خود را انجام دهند، مانند خرید.
افزایش آگاهی از برند در حالی که خریدها، سرنخ ها و سایر تبدیل ها را می توان از طریق سئو افزایش داد، آگاهی از برند یکی از ساده ترین KPIها برای دستیابی است. سئو به شما این شانس را می دهد که برند خود را از طریق آموزش، حل مسئله و روش های بی شمار دیگر به مخاطبان جدید معرفی کنید. این به ویژه می تواند به برندهایی که به دنبال گسترش مخاطبان خود در سطح بین المللی هستند کمک کند.
تبلیغات در سطح بین المللی می تواند دشوار باشد، به خصوص وقتی صحبت از سئو به میان می آید. با این حال، اگر به درستی انجام شود، می تواند بسیار سودآور باشد. رمز موفقیت، درک بازار و آنچه مخاطبان به دنبال آن هستند، است. به عنوان مثال، اگر یک پیتزافروشی مستقر در ایالات متحده برای افتتاح آینده یک مکان در کانادا تبلیغ کند، باید بداند جمعیت هدف آنها در هنگام جستجوی پیتزاهای تازه چه چیزی را در گوگل وارد می کند. آنها باید بفهمند که در صورت وجود، چه اصطلاحاتی در مقایسه با مخاطبان آمریکایی خود متفاوت است. درک این اصطلاحات و سپس ساختن محتوا پیرامون آن منجر به رتبه بندی بهتر سئو می شود.
عامل مهم دیگری که باید در نظر گرفت، هرگونه مانع زبانی بالقوه است. برخی از مخاطبان ممکن است درک کاملی از زبان انگلیسی نداشته باشند، بنابراین جستجوهای آنها ممکن است اشتباه نوشته شده باشد یا شامل انگلیسی شکسته باشد. بنابراین، انجام تجزیه و تحلیل ترافیک و جستجوهای ارگانیک در یک کشور هدف بسیار مهم است. شما باید پیام خود را تطبیق دهید و بر اساس آن از آن استفاده کنید تا اثربخش باشد.
رسانه های اجتماعی و سئو شایان ذکر است که رسانه های اجتماعی می توانند تاثیر قابل توجهی بر سئو داشته باشند. مخاطبان می توانند چیزهایی را که به دنبال آن هستند در این پلتفرم ها جستجو کنند. اگر بتوانید محتوایی ایجاد کنید که رتبه خوبی داشته باشد و باعث ایجاد تعامل در رسانه های اجتماعی شود، اغلب رتبه بندی بهتری در موتورهای جستجو ایجاد می کنید.
Final ThoughtsSEO به طور مداوم در حال تغییر است و ممکن است به دلیل زمان و انرژی که برای موفقیت لازم است، دلهره آور به نظر برسد، اما نتیجه نهایی ارزش آن را دارد. این یک کانال کم‌هزینه است که به شما کمک می‌کند تا از طریق محتوای جذاب، آگاهی از برند را ایجاد کنید و بخشی جدایی‌ناپذیر از یک استراتژی بازاریابی است.
شورای آژانس فوربس یک انجمن فقط دعوت برای مدیران در روابط عمومی موفق، استراتژی رسانه، آژانس های خلاق و تبلیغاتی است. آیا واجد شرایط هستم؟
من را در لینکدین دنبال کنید. وب سایت من را بررسی کنید. Geoff CrainGeoff Crain مدیر ارشد، فروش و بازاریابی در Kingstar Media است. مشخصات اجرایی کامل جف کرین را اینجا بخوانید.”>

* استانداردهای تحریریه چاپ
* چاپ مجدد و مجوزها