این پیش نمایشی از Sound Money، خبرنامه هفتگی رایگان فوربس در مورد مسائل مهمی است که برای رفاه مالی شما مهم هستند: امور مالی شخصی، سرمایه گذاری، مالیات و بازنشستگی. اینجا را کلیک کنید تا پنج شنبه ها آن را به صندوق ورودی خود تحویل دهید.
وضعیت مالی خود را برای شروع فصل تعطیلات مرتب کنید.
Getty Images سخاوتمندانه بدهید، اما رسید دریافت کنید شکرگزاری به طور سنتی شروع فصلی را برای اهدا به خیریه و همچنین دوستان و خانواده نشان می‌دهد. ممکن است پس از بازنگری مالیاتی سال 2017 تعداد آمریکایی‌هایی که کسر مالیات را در اظهارنامه‌های مالیاتی 1040 خود جزئی می‌کنند، ذخیره‌سازی رسیدهای خیریه خود را متوقف کرده باشید. اما به عنوان بخشی از کمک‌های Covid-19، کنگره یک مزیت موقت برای کسانی ایجاد کرد که جزئیات را بیان نمی‌کنند. برای سال 2021، غیر انتیمایزرها می توانند تا 600 دلار از هر زوج برای هدایای پولی برای خیریه (از طریق پول نقد، چک یا کارت اعتباری) کسر کنند. اطلاعات بیشتر در مورد معافیت مالیاتی در اینجا و چند نکته برای اعطای هوشمندانه در اینجا. بنابراین این رسیدها را ذخیره کنید و از قبل هشدار دهید: به دلایل غیرمرتبط با کمک های خیریه، بازپرداخت مالیات شما ممکن است در سال آینده کمتر شود.

پدر و مادر سالخورده و بازنشستگی خودتان اگر برای اولین بار در این روز شکرگزاری پس از چند ماه یا سال، والدین 80 ساله خود را می بینید، به چیزی بیشتر از سس و پای کرن بری توجه کنید. وقت آن رسیده است که به این فکر کنید که والدینتان چگونه پیر می شوند (غیبت طولانی می تواند تغییرات را از بین ببرد) و اینکه آیا ممکن است به زودی به شرایط زندگی متفاوتی نیاز داشته باشند یا رانندگی را کنار بگذارند. در اینجا چند سؤال هوشمندانه وجود دارد که باید از خود یا آنها بپرسید – اما، لطفاً، غذا را با صحبتی که با «نخودها را رد کنید و کلید ماشین را تحویل دهید» خراب نکنید.
در مورد آینده بازنشستگی خود، بیانیه‌های تامین اجتماعی جدید را بررسی کنید تا دید واضح‌تری از میزان دریافتی‌تان در صورت درخواست مزایا در سن 62 یا 67 یا 70 سالگی داشته باشید. تا 70.) و اگر با پس انداز بازنشستگی خود احساس ماجراجویی می کنید، در مورد خطرات و مزایای قرار دادن بیت کوین و سایر رمزارزها در IRA خود بخوانید.
اطلاعات بیشتر برای YOUWWE برندگان و نمرات نتایج خام در 13 مه 2024 خطر از دست دادن کلان در GameStop و سایر Meme StocksNetflix مجموعه «آن نمایش دهه 90» قسمت 2 و 3 تاریخ پخش
ارزش‌های خود را به روز کاری ببرید؟ در عین حال، اگر در تعطیلات به ارزش‌های شخصی‌تان فکر می‌کنید و این که چگونه با زندگی کاری فعلی‌تان مطابقت دارد، این گزارش را در مورد جنگ در فناوری بخوانید، زیرا کارگران جوان برای تغییر در شرکت‌هایی مانند فیس‌بوک، گوگل تلاش می‌کنند. GOOG، Apple AAPL و Netflix NFLX. این در مورد پرداخت، مزایا، انعطاف‌پذیری و موارد دیگر است. نیکلاس بلوم، استاد اقتصاد در دانشگاه مدیپول استنفورد، می‌گوید: کارمندان اکنون احساس قدرت می‌کنند که برای بهبود رفتار شرکت‌هایشان در مورد اقلیم، تنوع و اخلاق اجتماعی تلاش کنند.

به خانه رفته اند، اما فراموش نشده اند در حالی که اعضای مجلس نمایندگان و سنا برای تعطیلات شکرگزاری خود به خانه رفته اند، با دسامبر کبودی روبرو هستند، با اقداماتی که در انتظار بودجه فدرال، سقف بدهی و لایحه 1.8 تریلیون دلاری تغییرات آب و هوایی و هزینه های اجتماعی است. (با نام مستعار Build Back Better) که هفته گذشته از مجلس عبور کرد. در میان بسیاری از مفاد لایحه ای که سنا احتمالاً با آن برخورد خواهد کرد، مواردی است که بر مالیات ها تأثیر می گذارد. از طرف شرکت‌ها، بحث جدی بر سر این است که آیا حداقل مالیات پیشنهادی پرزیدنت بایدن بر درآمد کتابی بزرگ‌ترین شرکت‌ها (که اکنون بخشی از لایحه BBB مجلس نمایندگان است) واقعاً بهترین راه برای مجبور کردن آنها به پرداخت مالیات است یا خیر. در اینجا یک ایده احتمالا بهتر است. از جنبه شخصی، یک موضوع داغ این است که آیا و چگونه کسر مالیات های ایالتی و محلی (SALT) که اصلاحات مالیاتی رئیس جمهور ترامپ در سال 2017 به 10000 دلار برای هر خانوار محدود شده بود، بازگردانده می شود یا خیر. با تصویب مجلس، BBB این سقف را به 80000 دلار در سال افزایش داد. اما یک روش دیگر و هدفمندتر پخت و پز در مجلس سنا سقف نمک را حذف می کند – اما فقط برای کسانی که 400000 دلار یا کمتر درآمد دارند. در اینجا نحوه ترکیب این دو رویکرد آمده است.

گرافیک جدید: ایالات متحده درهای خود را باز می کند و سفر بیز بازگشته است! رزرو هتل های تجاری به شدت در حال افزایش است.
آدارا، سرمایه گذاران جهانی ایالات متحده برای اطلاعات بیشتر در مورد بازیابی سفرهای تجاری، اینجا را کلیک کنید.
امروز در خبرنامه مشاور فوربس مشترک شوید
آیا می خواهید در مورد آنچه در جهان می گذرد و اینکه چگونه روی درآمد شما تأثیر می گذارد به روز بمانید؟ در خبرنامه Forbes Advisor ثبت نام کنید تا نکاتی در مورد تصمیم گیری های مالی هوشمندانه ساده بگیرید.

زوم چقدر می تواند پایین بیاید؟ هاوارد مارکز، سرمایه گذار بدهی مضطرب میلیاردر، می گوید که فدرال رزرو نمی تواند بدون نوعی «وقفه» به تزریق مقادیر انبوه نقدینگی به بازارها ادامه دهد. البته، اختلال در بازار دقیقاً همان چیزی است که هر سرمایه‌گذار مضطرب سنتی دوست دارد ببیند. مارکس در یادداشتی به مشتریان می‌گوید: «من همچنان معتقدم که اقتصاد در درازمدت بهترین عملکرد را خواهد داشت اگر اقتصاد بازار آزاد باشد که بهترین کار را برای انتقال منابع به سمت استفاده بهینه از آنها انجام می‌دهد.»
عزیزم بیماری همه گیر، زوم، همچنان در رنج است زیرا سهام که 60 درصد نسبت به اوج خود در سال 2020 کاهش یافته است، پس از درآمد سقوط کرد. آیا خرید مقرون به صرفه است؟ احتمالاً نه از آنجایی که رشد مشتریان بزرگ (کارفرمایان با بیش از 10 کارمند) کاهش یافته است، و مایکروسافت MSFT با برنامه Teams خود که به رکورد 250 میلیون کاربر فعال ماهانه در ماه جولای رسید، گردن زوم را پایین آورده است. اگر بخواهد رشد سه رقمی خود را از سر بگیرد، زوم باید کارهای زیادی انجام دهد.
با توجه به اینکه سازنده خودروهای الکتریکی Rivian در اوایل این ماه در بازار عمومی عرضه شد، هیچ کمبودی در مقایسه با تسلا TSLA وجود ندارد. سرمایه گذاران امیدوارند عملکردی مشابه تسلا برای سبدهای خود داشته باشند، اما ممکن است مدتی طول بکشد تا Rivian واقعاً شروع به کار کند. خودروساز تحت حمایت آمازون AMZN سال‌ها با نشان دادن اینکه می‌تواند خودروهای الکتریکی را در مقیاس تولید کند فاصله دارد.
ایزابل کنترراس من یک گزارشگر است که اخلالگران در بانکداری، امور مالی و فین تک را برای Forbes Money and Markets پوشش می دهد. در گذشته، من در مورد جوامع اقلیت برای مجله تجاری بوستون نوشتم و در مورد سیاست ماساچوست با مرکز خبری GBH برای گزارشگری تحقیقی گزارش دادم. من را در توییتر @ContrerasNews”> دنبال کنید
Sound Money این نامه الکترونیکی هفتگی مجموعه‌ای از مقالات ضروری را در مورد مسائل مهمی که برای رفاه مالی شما مهم هستند – مالی شخصی، سرمایه‌گذاری، مالیات و بازنشستگی – به شما می‌آورد.

* استانداردهای تحریریه چاپ
* چاپ مجدد و مجوزها