بیت کوین در سراسر جهان

نوامبر گذشته، مجلس سنای ایالات متحده برای اولین بار وارد دنیای بیت کوین شد که توسط رئیس کمیته امنیت و امور دولتی، تام کارپر، یک سناتور دموکرات اهل دلاور که علاقه زیادی به سکه دیجیتال پیدا کرده بود، تشویق شد. نمایندگان مجری قانون و آژانس های مالی به مجلس سنا گفتند که خیلی نگران بیت کوین نیستند. این واقعیت که مقامات ایالات متحده پس از فرانکشتاین مانند روستاییان چنگال‌دار دنبال بیت‌کوین نمی‌رفتند، سفته‌بازان بیت‌کوین را که ارزش آن را از 200 دلار به 1200 دلار افزایش دادند، اطمینان داد. اکنون که موضع دولت ایالات متحده در مورد بیت کوین نسبتاً مشخص است، سناتور کارپر می خواهد بداند که بقیه جهان چه فکری می کنند. کمیته او کتابخانه حقوقی کنگره را موظف کرد که بیش از 40 کشور را در مورد موضع رسمی آنها در مورد بیت کوین و اینکه آیا بیت کوین واقعاً در حال استفاده است بررسی کند.
بر اساس این گزارش، از میان آن کشورهای مورد بررسی، تنها تعداد بسیار کمی، به ویژه چین و برزیل، مقررات خاصی برای استفاده از بیت کوین دارند. “نگرانی گسترده ای در مورد تاثیر احتمالی سیستم بیت کوین بر ارزهای ملی، پتانسیل سوء استفاده مجرمانه از آن و پیامدهای استفاده از آن برای مالیات وجود دارد. به طور کلی، یافته های این گزارش نشان می دهد که بحث در مورد نحوه برخورد با این ارز مجازی جدید وجود دارد. هنوز در مراحل ابتدایی است.”
این ارز فقط در سن کودک نوپا (5) است، بنابراین جای تعجب نیست.
کتاب الکترونیکی فوربس درباره بیت کوین مخفی: زندگی با بیت کوین در دنیای واقعی، توسط نویسنده کارمند فوربس، کشمیر هیل، را می توان با بیت کوین یا مناقصه قانونی خریداری کرد. «این گزارش دارای خبرهای خوبی است – یعنی اینکه ایالات متحده ممکن است چنین نباشد. سناتور کارپر می‌گوید: «در واقع، ایالات متحده ممکن است در زمینه پرداختن به این فناوری رو به رشد پیشروی بسیاری از کشورها باشد. در حالی که هیچ تعریف یا رفتاری منسجم یا روشنی از ارزهای دیجیتال در سراسر جهان وجود ندارد، این گزارش تاکید می کند که بیت کوین و سایر ارزهای مجازی در اقتصادهای بزرگ حضور دارند و در حال رشد هستند و از درخواست برای افزایش همکاری جهانی حمایت می کنند.
بر اساس این گزارش، آلمان، فنلاند، سنگاپور و کانادا از جمله کشورهایی هستند که دستورالعمل مالیاتی را در مورد بیت کوین صادر کرده اند، در حالی که ایرلند، اسرائیل و اسلوونی اقداماتی را انجام داده اند که در نظر دارند. کارپر می‌گوید که از IRS می‌خواهد که این گزارش را بخواند تا به تعیین رفتار خود با ارزهای مجازی کمک کند. “در پایان روز، من فکر می کنم این گزارش یادآوری مهمی برای ما در کنگره و همچنین آژانس های فدرال است که این فناوری همچنان به نقش فزاینده ای در اقتصاد ما در ایالات متحده و همچنین در سراسر جهان ادامه می دهد. و ما باید اطمینان حاصل کنیم که سیاست گذاری ما در این زمینه مدبرانه، مؤثر و به موقع است.»
بنابراین خلاصه این است:

* آلدرنی (جزایر کانال): با وجود اینکه به عنوان اولین جزیره احتمالی بیت کوین اعلام شده است، هیچ موضع رسمی دولتی وجود ندارد. با این حال، گزارش‌ها به اسنادی دست یافته‌اند که نشان می‌دهد آلدرنی با استخراج و انتشار بیت‌کوین فیزیکی و ایجاد یک مرکز بین‌المللی با سرویس ذخیره‌سازی بیت‌کوین که مطابق با مبارزه با پولشویی است، تلاش می‌کند رهبری بیت‌کوین را به دست آورد و به مرکز مرکزی بیت‌کوین تبدیل شود. قوانین.”
* آرژانتین: بیت کوین “ممکن است پول در نظر گرفته شود، اما ارز قانونی نیست… اگرچه بیت کوین به طور خاص تنظیم نشده است، اما به طور فزاینده ای در آرژانتین استفاده می شود.”
* استرالیا: Ossies روی بیت کوین چشم دوخته اند و قصد دارند از آن مالیات بگیرند، بنابراین کسانی که در زیر آن معامله می کنند باید سوابق خوبی را حفظ کنند. و آنها جنبه تاریک بیت کوین را دیده اند: “در اکتبر 2013، یک بانک بیت کوین استرالیا هک شد که منجر به سرقت بیش از 1 میلیون دلار از ارز آمریکا شد.”
* بلژیک: وقتی نوبت به ایجاد مقررات می‌رسد، آن‌ها متحیر هستند. وزیر دارایی اشاره کرد که مداخله دولت در مورد سیستم بیت کوین در حال حاضر ضروری به نظر نمی رسد.
* برزیل: ممکن است برای جام جهانی آماده نباشد، اما برای بیت کوین آماده است. این قانون در اکتبر 2013 به طور خاص برای ارزهای الکترونیکی تصویب کرد.
* کانادا: شمال سفید بزرگ سال گذشته از اولین خودپرداز بیت کوین استقبال کرد، تا حدی به این دلیل که صاحبان آن نیازی به نگرانی در مورد قوانین پیچیده پیرامون بیت کوین ندارند. کانادا بیت کوین را پول قانونی نمی داند و به همان اندازه که پول انحصار است به تنظیم آن علاقه دارد… حداقل در حال حاضر. افرادی که از آن برای معاملات استفاده می کنند باید مالیات بپردازند همانطور که برای مبادله یا خریدهای سفته بازانه پرداخت می کنند. برخلاف ایالات متحده، تنظیم کننده مالی کانادا صرافی های بیت کوین را به عنوان مشاغل خدمات پولی در نظر نمی گیرد، به این معنی که آنها نیازی به ثبت نام در آن یا علامت گذاری تراکنش های مشکوک ندارند.
* شیلی: در اینجا هنوز هیچ جنون وجود ندارد، اگرچه مهاجران آین رند به آنجا حمله کرده اند. “علاقه به دستیابی به بیت کوین به آرامی در حال افزایش است. با این حال، از آنجایی که هیچ مقرراتی در مورد استفاده از بیت کوین وجود ندارد، تراکنش ها ماهیت غیررسمی دارند و عمدتاً در بین دوستان انجام می شوند. در سال 2013، گروهی از آزادیخواهان آمریکایی یک جامعه کشاورزی ارگانیک خودپایه را تاسیس کردند. Galt’s Gulch Chile در مرکز شیلی با اقتصادی مبتنی بر بیت کوین.”
* چین: در دسامبر 2013 خشم پیشنهادی در مورد بیت کوین را فرو نشاند و اعلام کرد که “بیت کوین یک ارز نیست و نباید در بازار به عنوان ارز در گردش باشد و استفاده شود.” در حالی که مردم آنجا برای خرید و فروش آن آزاد هستند، به مؤسسات مالی هشدار داده شده است که آن را ترک کنند.
* کرواسی: “بیت کوین در کرواسی پول قانونی نیست اما می تواند به طور قانونی مورد استفاده قرار گیرد.” مقررات ممکن است در آینده بیاید.
* قبرس: سیاست‌های مالی این کشور در اوایل سال گذشته، سرمایه‌گذاران را ترسانده به سمت ارزهای دیجیتالی سوق داد و باعث شد که بسیاری برای اولین بار متوجه بیت کوین شوند. بانک آن در ماه دسامبر بیانیه‌ای درباره بیت‌کوین صادر کرد و بیان کرد که «استفاده از هر نوع پول مجازی را به‌ویژه خطرناک می‌داند، زیرا تحت هیچ سیستم نظارتی نیست و عملکرد آن کنترل نشده است.» قبرسی‌ها می‌توانند با اطمینان از آن استفاده کنند. تحصیلات دانشگاه مدیپولی با آن
* دانمارک: عشقی به بیت کوین وجود ندارد. “Finanstilsynet (سازمان نظارت مالی) دانمارک بیانیه ای صادر کرده است که بیت کوین را به عنوان یک ارز رد کرده و اعلام کرده است که استفاده از بیت کوین را تنظیم نمی کند.”
* استونی: هیچ موضع رسمی وجود ندارد، اما “به دلیل محبوبیت فزاینده و استفاده روزافزون توسط جمعیت کشور، بانک استونی (بانک مرکزی کشور) ترتیبات مالی استفاده از بیت کوین را نظارت می کند. بر اساس آمار جستجوی گوگل، استونی کشوری است که از بیت کوین استفاده می کند. دومین تعداد جستجوهای اینترنتی برای عبارت “بیت کوین” روسیه بیشترین جستجو را دارد. بانک مرکزی آن اخیرا هشدار داده است که بیت کوین ممکن است یک طرح پونزی باشد.
* اتحادیه اروپا: در ماه دسامبر در مورد ارزهای مجازی هشدار داد. سازمان بانکداری اروپا اشاره کرد که از آنجایی که بیت کوین تنظیم نشده است، از مصرف کنندگان محافظت نمی شود و در معرض خطر از دست دادن پول خود هستند و ممکن است مصرف کنندگان همچنان در هنگام استفاده از ارزهای مجازی مشمول مالیات باشند.
* فنلاند: اداره مالیات فنلاند بر آن است. مالیات بر عایدی سرمایه زمانی اعمال می شود که بیت کوین به ارز دیگری تبدیل شود. استفاده از آن برای خرید چیزها باید به عنوان یک تجارت تلقی شود، در حالی که هر گونه افزایش در ارزش آن نسبت به قیمتی که با آن به دست آمده باید مشمول مالیات شود. با این حال، ضرر بیت کوین را نمی توان کسر کرد.
* فرانسه: عشق به بیت کوین نیست. “هیچ قانون یا مقررات خاصی در مورد سیستم بیت کوین در فرانسه وجود ندارد”، اما بانک مرکزی آن را به عنوان یک سفته بازی انتقاد کرده و در مورد استفاده از آن برای معاملات شرورانه هشدار داده است.
* آلمان: البته برای بیت کوین قوانینی دارد و مانند یک ارز خارجی با آن رفتار می کند.
* یونان: تعداد کمی از مشاغل در آنجا بیت کوین مصرف می کنند، اما دولت در حال حاضر آن را نادیده می گیرد.
* هنگ کنگ: هیچ چیز رسمی نیست، اگرچه وزیر خزانه داری آنجا گفت که قوانین موجود استفاده از آن را برای کلاهبرداری یا پولشویی ممنوع می کند.
* ایسلند: یخ زده به سمت بیت کوین. بانک مرکزی ایسلند بر اساس قانون مبادلات ارزی این کشور اعلام کرد که انجام معاملات ارزی با بیت کوین ممنوع است.
* هند: هنوز هیچ چیز صریحی در قانون وجود ندارد، اگرچه بانک های این کشور در مورد “خطرات حملات امنیت سایبری و پولشویی” مربوط به بیت کوین به مردم هشدار داده اند و در ماه دسامبر به سرمایه گذاران هشدار داده اند. “بزرگترین پلت فرم معاملات بیت کوین هند BuySellBitCo.in، فعالیت های خود را به استناد اطلاعیه RBI به حالت تعلیق درآورد. همچنین، دو روز پس از این مشاوره، اداره اجرای هند به محل شخصی در احمدآباد که میزبان پلت فرم معاملات بیت کوین، BuySellBitCo.in بود، حمله کرد. بر اساس گزارش‌های خبری، این حمله به دلیل نقض قوانین مدیریت ارز هند رخ داده است.
* اندونزی: دوسویه به نظر می رسد. سخنگوی بانک اندونزی در دسامبر 2013 بیانیه‌ای درباره بیت کوین صادر کرد و گفت: «[b]itcoin یک روش پرداخت بالقوه است، اما با ارز معمولی متفاوت است. . . . توسط بانک مرکزی تنظیم نمی شود بنابراین خطراتی وجود دارد. . . . در حال حاضر، ما در حال مطالعه بیت کوین هستیم و هیچ برنامه ای برای صدور مقررات در مورد آن نداریم.
* ایرلند: هیچ بیانیه رسمی وجود ندارد، اگرچه گزارش شده است که آنها به نحوه مالیات بر آن فکر می کنند.
* اسرائیل: مانند ایرلند. آنها شروع به مشاهده جرایم سایبری در اطراف بیت کوین کرده‌اند: «یک مورد ادعایی تلاش برای اخاذی شامل درخواست پرداخت با بیت‌کوین در 19 دسامبر 2013 گزارش شد. حداقل سه بانک اسرائیلی ایمیل‌هایی از یک فرد ناشناس دریافت کرده‌اند که تهدید به انتشار این شخص می‌کند. جزئیات میلیون ها مشتری آنها مگر اینکه پرداخت انجام شده باشد.”
* ایتالیا: برای راهنمایی به اتحادیه اروپا نگاه می کند. “استفاده از ارز الکترونیکی محدود به بانک ها و مؤسسات پول الکترونیکی است – یعنی اشخاص حقوقی خصوصی که به طور مناسب توسط بانک مرکزی ایتالیا مجاز و ثبت شده اند. گذشته از این تحولات، ایتالیا استفاده از بیت کوین توسط افراد خصوصی را تنظیم نمی کند.”
* ژاپن: ژاپن با وجود اینکه سال ها خانه صرافی هیولاهای طولانی مدت بیت کوین، کوه گوکس است، در مورد این موضوع سکوت کرده است.
* مالزی: نادا.
* مالت: هیچ چیز رسمی، حتی با توسعه تجارت در آنجا. در اکتبر 2012، یک شرکت مالتی اولین صندوق تامینی بیت کوین را راه اندازی کرد.
* هلند: ارز مجازی را یک پول الکترونیکی نمی‌داند، بنابراین بیت‌کوین تحت پوشش مقررات موجود نیست، اما چیزی از گذشته خود را در رشد بیت‌کوین تشخیص می‌دهد. بانک مرکزی هلند (De Nederlandsche Bank, DNB) اخیراً توجه خود را به خطرات ناشی از خرید ارزهای مجازی از جمله بیت کوین و لایت کوین جلب کرده و به مصرف کنندگان هشدار داده است که مراقب باشند… رئیس سابق DNB، Nout Wellink ، معاملات بیت کوین را حبابی نامیده است که “حدس و گمان محض” و “هیجان” و “بدتر از شیدایی لاله ها” در قرن هفدهم است زیرا “حداقل آن موقع [در پایان] لاله می گرفتید، اکنون هیچ چیزی دریافت نمی کنید. ”
* نیوزلند: همه کیوی ها با بیت کوین خوب هستند تا زمانی که به یک اسکناس فیزیکی یا سکه تبدیل نشده باشند.
* نیکاراگوئه: دولت هیچ کاری در مورد بیت کوین انجام نمی دهد اما در آنجا استفاده می شود. روزنامه نیکاراگوئه El Nuevo Diario در 13 ژانویه 2014 گزارش داد که یک بانکدار آمریکایی به نام گرگ سیمون اخیراً زمینی به مساحت 1200 متر مربع در سن خوان دل سور، یکی از مهمترین مناطق توریستی نیکاراگوئه خریداری کرده است. 80 بیت کوین، در حال حاضر معادل حدود 72000 دلار آمریکا.”
* لهستان: به اتحادیه اروپا چشم دوخته است و وزیر دارایی لهستان هشدار داد که این کشور باید چگونگی مالیات بر آن را بیابد.
* پرتغال: آن را “ارز امن” نمی‌داند، اما می‌گوید: “کاربران می‌توانند هم ارز مجازی را با پول قانونی بخرند و هم بفروشند و هم در دنیای واقعی و هم در دنیای مجازی کالا و خدمات بخرند.” به نظر می رسد تجارت و استفاده در آنجا کم است.
* روسیه: برنامه ای برای خرید سوآپ المپیک خود با بیت کوین نداشته باشید. “در حال حاضر هیچ قانون قانونی وجود ندارد که به طور خاص استفاده از بیت کوین را در فدراسیون روسیه تنظیم کند.” اما یک شرکت حقوقی روسی فکر می کند که استفاده از آن برای خرید چیزهایی در آنجا می تواند غیرقانونی باشد، زیرا روبل روسیه وسیله انحصاری پرداخت در روسیه است. فدراسیون روسیه طبق قانون.
* سنگاپور: به سرمایه گذاران نسبت به بیت کوین هشدار داده است، اما افراد را از استفاده از آن منع نکرده است و نه شرکت ها را از گرفتن آن منع نکرده است. سازمان مالیاتی کشور می گوید که آیا باید مالیات بر آن اعمال شود بستگی به نحوه استفاده از آن دارد.
* اسلوونی: هنوز مطمئن نیستیم که در مورد بیت کوین چه باید کرد، اما مطمئن است که باید مالیات بر آن اعمال شود.
* اسپانیا: هیچ چیز رسمی نیست، اما افرادی که از آن استفاده می کنند باید به ازای قوانین مبادله مالیات پرداخت کنند. قابل ذکر است که ایالات متحده تنها دولتی نیست که کیف پول بیت کوین دارد. طبق گزارشی که در نوامبر 2013 توسط ال موندو منتشر شد، اسپانیا دومین کشور در جهان بود که بیت کوین را طی تحقیقاتی در مورد تراکنش های تقلبی انجام شده با بیت کوین ضبط کرد.
* کره جنوبی: هنوز چیزی نیست.
* تایوان: به سرمایه گذاران و کسب و کارها هشدار داده است که از بیت کوین دوری کنند.
* تایلند: بیت کوین در منطقه خاکستری قرار دارد زیرا قوانین موجود اعمال نمی شود.
* ترکیه: تنظیم کننده بانکی این کشور می گوید قانون موجود اعمال نمی شود و به مردم نسبت به استفاده از آن هشدار داد. کارشناسان مالی ترکیه بیت کوین را با «شیدایی لاله در هلند، بالن می سی سی پی در فرانسه، یا بالن های انرون یا وام مسکن در ایالات متحده مقایسه می کنند، زیرا بیت کوین «ارزش مصرفی ندارد، بلکه فقط ارزش مبادله ای دارد». مفسران ترک به دلیل کاوش بیشتر در تاریخ از تخت های لاله.) مردم ترکیه ظاهراً به هشدارها اهمیت نمی دهند. “با این وجود، ظاهراً استفاده از بیت کوین در ترکیه در حال رونق است. یک صرافی لیر-بیت کوین ترکیه به نام BTCTurk وجود دارد و باقی مانده ارز خارجی را می توان در فرودگاه آتاتورک استانبول برای بیت کوین از طریق Traveler’s BOX مبادله کرد، ماشینی مانند دستگاه خودپرداز.”
* انگلستان: بیت کوین را رد می کند. در آخرین گزارش‌های فصلی بانک، بیت کوین به صراحت حذف شده است.
گالری: مکان های شیطانی و خوب برای خرج کردن بیت کوین 11 عکس مشاهده گالری
کشمیر Hillkhill@forbes.com. کلید PGP اینجاست.

این روزها، من یک سردبیر آنلاین ارشد در فوربس هستم. من قبلاً ویراستار Above the Law بودم، یک وبلاگ حقوقی، با تکیه بر دانش حقوقی به دست آمده از دو سال کار در شرکت حقوقی شرکتی Covington & Burling — نسخه کلیفز یادداشت از دانشکده حقوق.

در گذشته، من به عنوان یک کارآموز در مرکز شهر منهتن در مجله هفته، در هنگ کنگ در اینترنشنال هرالد تریبیون و در دی سی در واشنگتن اگزمینر پیدا شده ام. من همچنین چند سالی را صرف سفر به جهان و مدیریت برنامه های آموزشی برای روزنامه نگاران بین المللی برای بنیاد ملی مطبوعات کردم.

من در مورد حفظ حریم خصوصی توهمات کمی دارم — می توانید در توییتر من را دنبال کنید: kashhill، در فیس بوک مشترک من شوید، در +Google برای من حلقه بزنید، یا از Google Maps استفاده کنید تا بفهمید دفتر فوربس سانفرانسیسکو کجاست، و بیایید “>

* استانداردهای تحریریه چاپ
* چاپ مجدد و مجوزها