کریستین راسل مدیر ارشد بازاریابی در symplr، یک شرکت عملیات بهداشتی سازمانی است.

GettyIn 2024، تریفکتای طلایی برای بازاریابان B2B شامل استفاده از فناوری، طراحی محتوا و پذیرش رویکرد انسان محور است. در میان چشم انداز پویای فناوری نوآورانه و رفتارهای در حال تکامل مصرف کننده، متخصصان بازاریابی با چالش مرتبط ماندن در میان صداهای رقیب روبرو هستند. با پس‌زمینه انتخابات ریاست‌جمهوری آتی که بر سر و صدا می‌افزاید، تمایز و پیشنهاد ارزش بازار اهمیت زیادی پیدا می‌کند.
با بررسی تقاطع‌های استفاده از فناوری و استراتژی همه‌کانالی، در اینجا چند بینش در مورد آنچه می‌توانیم از تیم‌های بازاریابی در سراسر صنایع در سال آینده ببینیم، آورده شده است.
رمزگشایی موفقیت: افزایش سرمایه‌گذاری‌های بازاریابی با هوش مصنوعی و فناوری در تلاش برای برتری بازاریابی در سال 2024، تمرکز مجدد بر روی مبانی و بازگشت سرمایه‌گذاری بازاریابی (ROI) در مرکز توجه قرار می‌گیرد. اهمیت همسویی اهداف تجاری با استراتژی بازاریابی را نمی توان اغراق کرد. هوش مصنوعی (AI) و سایر فناوری‌ها به عنوان بازیگران کلیدی ظاهر شده‌اند که بینش‌های ارزشمندی را در مورد مجموعه داده‌های گسترده ارائه می‌دهند که در غیر این صورت دست نخورده باقی می‌مانند.
کمتر از یک سال پس از اینکه ابزارهای هوش مصنوعی مولد معرفی شدند، یک سوم پاسخ دهندگان به نظرسنجی از مطالعه McKinsey & Company گفتند که سازمان های آنها حداقل در یک کار تجاری به طور مرتب از هوش مصنوعی مولد استفاده می کنند. علاوه بر این، 40 درصد از برنامه‌های خود برای افزایش سرمایه‌گذاری در هوش مصنوعی به دلیل پیشرفت‌های فناوری خبر دادند. نظرسنجی هزینه و استراتژی گارتنر در سال 2023 نشان داد که 63 درصد از رهبران بازاریابی قصد دارند در 24 ماه آینده بر روی هوش مصنوعی مولد سرمایه گذاری کنند که 56 درصد آن را بیشتر سودمند می دانند تا ریسک.
اطلاعات بیشتر از FORMFORBES ADVISORبهترین حساب‌های پس‌انداز پربازده سپتامبر 2023 توسط کوین پین مشارکت‌کننده بهترین حساب‌های پس‌انداز سود 5 درصدی سپتامبر 2023 توسط کسیدی هورتون مشارکت‌کننده غلبه بر تردید هوش مصنوعی مستلزم اجرای هدفمند تصمیم‌گیری‌های انسانی برای تقویت مجدد نیست. ابزارهای هوش مصنوعی می‌توانند خروجی محتوا را افزایش دهند، تعامل هدفمند مصرف‌کننده را افزایش دهند و با ساده‌سازی تولید ایده، تحقیق و نوشتن، رضایت را افزایش دهند. با این حال، سازمان‌هایی که این ابزارها را به کار می‌گیرند باید اقداماتی را برای اطمینان از دقت و اولویت‌بندی ایجاد و حفظ صدای منحصر به فرد در خروجی ارتباطات اتخاذ کنند.
ایجاد اورچر Omnichannel: محتوای متناسب در سمفونی اثربخشی بازاریابی و موفقیت سازمانی، هماهنگی استراتژیک یک برنامه ارتباطی مبتنی بر بازار و همه کانال برای سال 2024 بسیار مهم است. وقتی متوجه شدید که فقط 5 درصد از بازار خرید B2B در هر لحظه به طور فعال خرید می کند، استراتژی های بازاریابی شما باید دیدگاه بلندمدت به جذب مشتری را منعکس کند. برخی از تاکتیک‌های اولویت‌دار از استراتژی خودم و که انتظار دارم از سازمان‌های دیگر ببینم شامل ارتباطات خارجی خلاقانه‌تر و شخصی‌شده‌تر و همچنین ظهور تثبیت‌شده‌تر بازاریابی مبتنی بر حساب است.
کیفیت خلاق یک عامل کلیدی است که به ایجاد اثربخشی بازاریابی کمک می کند. امروز، ما افراد، انسان‌ها، مردم را هدف قرار می‌دهیم، نه کسب‌وکارها یا جمعیت‌شناسی گسترده. در سراسر صنایع، ایجاد محتوای به یاد ماندنی و جلب توجه، تبلیغات، ایمیل ها و وب سایت ها برای برجسته شدن در یک اکوسیستم پر سر و صدا و شلوغ ضروری است.
در نهایت، مصرف کنندگان نمی توانند از برندی که هرگز نام آن را نشنیده اند خرید کنند، نمی توانند آن را جستجو کنند یا حتی نام آن را به خاطر بسپارند. همراستایی پیام های برند با نیازهای خریدار از طریق یک استراتژی شخصی، تضمین می کند که برند شما با خریداران شما طنین انداز می شود. رویکرد انسان محور نه تنها توجه را به خود جلب می‌کند، بلکه با همسو کردن پیام‌های برند با نیازهای خریدار، سرنخ ایجاد می‌کند.
بازاریابی مبتنی بر حساب، یک روش ده ساله که اکنون شتاب بیشتری پیدا کرده است، ثابت می کند که سنگ بنای موفقیت تیم های فروش و بازاریابی است. با تمرکز منابع خود بر روی حساب های هدف خاص در یک بازار و به کارگیری کمپین های شخصی سازی شده، سازمان ها می توانند منابع را مستقیماً با آن حساب هایی که سیگنال های خرید قوی نشان می دهند، هماهنگ کنند. همچنین پیام بازاریابی را بر اساس ویژگی‌ها و الزامات خاص حساب استوار می‌کند و امکان تمرکز هدفمندتری را در حوزه دسترسی فراهم می‌کند.
در سال 2024، کیفیت بر کمیت غلبه دارد و مکالمات عمدی و شخصی که با محتوای خلاقانه به خوبی طراحی شده تکمیل می‌شود، باید اولویت داشته باشند تا از طنین‌اندازی با مخاطبان درگیر اطمینان حاصل شود. در مواجهه با چالش‌های مختلف، تیم‌های بازاریابی باید بر جنبه‌های حیاتی مانند اولویت‌بندی سرمایه‌گذاری در فناوری، ترکیب خلاقانه صدای مشتری در استراتژی و حفظ دیدگاه جامع تمرکز کنند. این مناطق زمانی که ما در چشم انداز در حال تحول حرکت می کنیم، محوری خواهند بود.
شورای ارتباطات فوربس یک انجمن فقط دعوت برای مدیران در روابط عمومی موفق، استراتژی رسانه، آژانس های خلاق و تبلیغاتی است. آیا واجد شرایط هستم؟
من را در توییتر یا لینکدین دنبال کنید. وب سایت من را بررسی کنید. کریستین راسل کریستین راسل مدیر ارشد بازاریابی در symplr، یک شرکت عملیات بهداشتی سازمانی است. مشخصات اجرایی کامل کریستین راسل را اینجا بخوانید.”>

اصول بازاریابی عصر دیجیتال